Gjest elsker kylling Skrevet 19. april 2005 #1 Skrevet 19. april 2005 hva er dres beste middag med kylling? har du noen god oppskrift på noen kyllinggyter med litt eksotisk smak??
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2005 #3 Skrevet 19. april 2005 Grønn kylling kurry til 2-3 personer 1 hel kylling delt i 6-8 biter, eller kyllingbryst 1 stor løk hakket litt hakket hvitløk 1-3ss grønn currypasta (etter hvor sterk du vil ha den) 5 lime blader 1 boks koksomelk 2-3 dl vann skall og saft av en lime 1 ss fish sause( østersaus eller soyasaus kan bukes i stedet) svisj løken myk, og ha i karripastaen og kyllingen, la kyllingen få litt farge og ha i kokosmelk, limeblad og vann så det dekker. Med hel kylling trenger retten ca 1 times trekking, med filetèr ca 35 min. Før servering ha i fiskesaus, lime skall og saft.
philippa starck Skrevet 19. april 2005 #4 Skrevet 19. april 2005 Jeg elsker kylling! Jeg lager ofte wok med kylling - hiver masse grønnsaker i woken sammen med litt kylling og serverer nudler til. Kylling og ris med tandorisaus over er knallgodt og enkelt. Kylling, ris, løk,mais og egg er min favoritt når jeg skal ha noe godt, sunt og enkelt.
Arkana Skrevet 19. april 2005 #6 Skrevet 19. april 2005 Fra dagboken min: Kylling Kiev og helstekt kylling med estragon og hvitløk Chicken Jalfrezi og Murg Tandoori Gresk kylling m/spinat og fetaost Kylling i karri Italiensk kyllinggryte, søt kyllinggryte og meksikansk kyllinggryte m/ost Tre forskjellige kyllingpaier Karibisk kyllingsuppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå