diddi Skrevet 27. august 2002 #1 Del Skrevet 27. august 2002 Vi skal gifte oss. Og da skal sønnen vår på 2 ovenatte hos sin "gamle" dagmamma (som har et barn på 3). Vi leverer ham lørdag ca kl. 16, og henter ham søndag kl. 12-13. Hva skal jeg betale for dette? Da hun var dagmamma tok hun 3500 per måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 27. august 2002 #2 Del Skrevet 27. august 2002 500? Spør henne hva hun vil ha da vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 27. august 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 27. august 2002 Ja jeg kan jo det. Men skulle gjerne hatt en viss ide om hva som er "vanlig". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 28. august 2002 #4 Del Skrevet 28. august 2002 Jeg ville hørt med henne om hun synes 500-600 er en grei betaling.... Det synes i alle fall jeg er ganske bra! LilleMy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. september 2002 #5 Del Skrevet 1. september 2002 Jeg syntes det var mye å skulle betale 5-600 kr. 300 burde holde. Hun er jo tross alt "den gamle" dagmammaen, og vi alle liker vel å hjelpe en venn. Du kan jo tilby deg å gjøre henne en tjeneste en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mari- Skrevet 3. september 2002 #6 Del Skrevet 3. september 2002 vi hadde barnevakt da vi giftet oss. vi valgte å betale 2000, men det var fordi vi ikke kjente henne og hun stilte opp veldig kort varsel. Hun kom også til stedet vi hadde bryllupet (hytta) og var der. På kvelden passet hun (og kjæresten som hadde blitt med) 3 barn, mens det kun var vår sønn som sov der. Jeg syns kanske 300 var litt lite, jeg ville tro at et sted mellom 500 og 1000 var en grei pris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 3. september 2002 #7 Del Skrevet 3. september 2002 Jeg satt barnevakt for barna til fetteren min da han gifta seg, og jeg fikk 1000. Det var bare snakk om seks-sju timer på kvelden og utover natta (altså det var ikke så mye jeg trengte å gjøre bortsett fra å se på tv og trøste når noen våknet), så jeg fikk nærmest sjokk når de ga meg 1000 kroner. Men i ettertid har jeg fått høre at det er vanlig å gi så mye dersom det er i forbindelse med bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. september 2002 #8 Del Skrevet 4. september 2002 Jeg skal ha barnevakt på min 2 års gamle sønn tre timer èn dag i uken.Fra kl 17.30-20.30. Hvor mye skal jeg betale?? Hun har en sønn på ett år som også er der da. Hun mente selv at 70 kr timen var det som var rett. Jeg syntes det var litt mye...eller???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå