Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2002 #1 Del Skrevet 27. august 2002 Når går man egentlig over fra nybegynner til ganske godt kjent her inne?? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 27. august 2002 #2 Del Skrevet 27. august 2002 Har noe å si med hvor mange innlegg man har skrevet.......tror jeg :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. august 2002 #3 Del Skrevet 27. august 2002 Jeg gikk over til "Superaktiv bruker" da jeg passerte 600 inlegg. Så det har nok noe å gjøre med hvor aktiv du er. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 27. august 2002 #4 Del Skrevet 27. august 2002 Når går man egentlig over fra nybegynner til ganske godt kjent her inne?? :o Da er det bare og henge i å skrive innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 27. august 2002 #5 Del Skrevet 27. august 2002 Men det er ganske kjipt når folk skriver innlegg for å bli superaktiv, er det ikke?? Kvalitet fremfor kvantitet er vel passende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Fishy Skrevet 27. august 2002 #6 Del Skrevet 27. august 2002 Er det virkelig noen som gidder det da tror du, Kid-a? Da har man VIRKELIG fritidsproblemer... spiller vel ingen rolle om man er nybegynner eller superaktiv bruker vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 27. august 2002 #7 Del Skrevet 27. august 2002 Er det virkelig noen som gidder det da tror du, Kid-a? Alt tyder på det innimellom, jah... det dukker stadig opp tråder som umulig kan være til noe annet formål. Og små kommentarer innimellom, som hverken er ment som provokasjon eller noe annet. Derfor tror jeg at noen synes det ser kult ut å være superaktiv. Nemlig... bare en antagelse. spiller vel ingen rolle om man er nybegynner eller superaktiv bruker vel?? Det var det jeg ville frem til. Det beste er kanskje å la være å svare hvis du ikke har noe fornuftig å komme med??? Kid-a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 27. august 2002 #8 Del Skrevet 27. august 2002 Rabalder: Tror den grensa går på 60 innlegg. Var iallfall der den skifta hos meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2002 #9 Del Skrevet 27. august 2002 Ja jeg skal i ALLEFALL ikke skrive meg til superaktivt her, altså!!!! Da måtte jeg jo ha slutta å jobbe jo........ nei fytterakkern... Spar gode ord hvor de trengs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 27. august 2002 #10 Del Skrevet 27. august 2002 .... endelig har noen forstått meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå