AnonymBruker Skrevet 6. april 2019 #21 Del Skrevet 6. april 2019 På 4.4.2019 den 0.25, Saraaaaa.no skrev: Hun er ganske muskelbunt. Det var ikke pent sagt om datteren din. Anonymkode: 7c5e7...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraaaaa.no Skrevet 6. april 2019 #22 Del Skrevet 6. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke pent sagt om datteren din. Anonymkode: 7c5e7...730 Jeg mente hesten assa😅 viste ikke om du tulla med meg nå😂 Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærkake34532 Skrevet 6. april 2019 #23 Del Skrevet 6. april 2019 Tenker det skal gå helt fint😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillyy Skrevet 20. april 2019 #24 Del Skrevet 20. april 2019 Hun er ikke for stor for hesten akkurat nå, men barn vokser fort i den alderen der og om et par år kan det kanskje bli mer problematisk. Kan bli vondt for henne å skilles fra hesten hvis de får et godt forhold 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 21. april 2019 #25 Del Skrevet 21. april 2019 På 06.04.2019 den 8.32, AnonymBruker skrev: At voksne rir disse sier en del om disse voksne. Det er en altfor stor belastning for en så liten ponni. Ts, datteren din er allerede på grensen til å kunne ri denne ponnien. Anonymkode: e0f16...61d Det var ikke voksne det var spørsmål om. På 06.04.2019 den 9.41, Saraaaaa.no skrev: Ridelærerene hennes har drevet med hest hele livet og utdannelse i Danmark. De sier at hun kan ri den en god stund til;) Ja, det kan hun, men når hun blir over 50 kg. vil belastningen for en Welch m,. bli for stor. Det hele avhenger jo også av hvor god hun er å ri. Om hun veier 52 og tar en rolig tur i skogen og er godt vant vil det ikke skade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2019 #26 Del Skrevet 21. april 2019 2 timer siden, Jytte skrev: Det var ikke voksne det var spørsmål om. Jeg siterte en person som skrev «Det går helt fint, - voksne rir jo også på de.» Anonymkode: e0f16...61d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå