Gå til innhold

Jeg har bestemt meg! (brudekjole fortsettelse)

Maggie74

Anbefalte innlegg

I dag bestemte jeg meg! Jeg vil ikke føle meg underlegen når jeg skal leie kjolen. Jeg kontaktet en brudesalong i Moss og fant ut at det dyreste de hadde inne var 3.900 kr. Gjett hvem som skal til Moss i påsken.

Jeg har jo betalt 1.000 kr hos brudesalogen som jeg ble dårlig behandlet. Jeg mener jeg kan kreve dette beløpet tilbake så lenge det er innen for minst 10 dager. Forbrukerrådet er helt enig med meg.

Min kjære ringte ned til brudesalongen, forklarte hva han hadde hørt meg si om de, og de sa rett ut at jeg bare løy som en unnskylding for å få pengene tilbake. God kundebehandling? Tror ikke det, nei. Min mor, som var med meg når jeg prøvde kjoler, reagerte også på den dårlige behandlingen, til tross for at de hadde betalingsterminal måtte hun gå halve Fredrikstad rundt for å finne en minibank, for damen som hjalp oss (som var alene i butikken) kunne ikke bruke denne. Mamma ville ikke si noe fordi hun trodde jeg var fornøyd med hele greiene.

Vi går ikke tilbake dit uansett, så de har tapt 4.000 kr på dårlig behandling. Vi kommer heller ikke til å gi oss på depositumet. Så snart vi får tak i forbrukerrådet i Østfold kommer vi til å meie dem ned så de ikke vet hva som skjedde. Når jeg nå i ettertid hører at det er mange som er misfornøyde med det stedet mener jeg at noen må gjøre noe slik at de forbedrer seg, eller stenger. Folk skal ikke finne seg i hva som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra Maggie!!!!!!!!

Stå på!!! Kjempetøft av deg! Så snill kjæresten din er som støtter deg! Synes dere bare skal stå på og ikke gi dere med at det var faktisk det de sa til deg!! Ring ukeblader og aviser om så! Da tenker jeg de gir seg.

Lykke til, ble glad på dine vegne!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun vil få seg en skrape på "TV2 hjelper deg" til høsten. Så jo flere desto bedre .

Lykke til Maggie icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ikke for å være ufin, men for oss som ikke har fått med oss begynnelsen..

Hva har skjedd i brudebutikken????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt lyst til å ta kontakt med 'TV2 hjelper deg' når jeg har møtt på vanskelige folk i butikker.. kanskje dette er min mulighet. Slenge meg på, slik at hun virkelig får kjenne det enda mer?! icon_biggrin.gif

Vi gir oss i alle fall ikke, det er helt sikkert!

Maggie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest svenskbrud

Heja! Stå på dig! De kan gott vara utan pengarna, det är DU som bestämmer inte de!

Lycka till!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken butikk er dette Maggie74. Jeg er også fra Østfold, og kan godt klare meg uten kommentarer om kroppen min og surt personale! Boikotter gladelig butikker som ikke kan service!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Maggie74!

Dette er vel Bruden i Fokus, eller tar jeg feil.

Jeg har en venninde også som leide kjole i den butikken og hun var også kjempe misfornøyd med servisen i butikken. Men hun hadde funnet drømmekjolen der da, og var gjør du ikke for å få den kjolen da?

De har også hatt MASSE klager som jeg vet om.

Jeg håper bare at du får tatt de sikkelig. Det er så synd at det ikke er flere brudebutikker, hadde det vært det hadde hun gått konk med en gang.

For det er nemlig INGEN som vil leie/kjøpe kjolen sin der.

Jeg har bare mer og mer lyst til å starte min egen brudesalong, leker nemlig med tanken! Behovet er jo der så absolutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei maggi....

Bra du tar opp kampen!!

Jeg er heller ingen str. 40, men har like lyst som alle andre å føle meg perfekt på den store dagen.

Det er jammen ikke rart det er mange som har komplekser når det gjellder kropp og utsende.

Det viktigste er att man føler seg fin med den kroppen/utsende man har, og att man gjør det beste ut av seg selv.=)

Når det gjellder brudesalonger......

Ja, det må jeg jammen si: Hær varierer servicen noe helt utrolig!!!!

Det må vel sies att jeg er en av de heldigere, da mamma skall sy kjolen min.

Men jeg har alikevell vært litt rundt å tittet, for å få ideer til kjole,slør,sko osv....

Kan på det absolutt varmeste anbefale:

Christiane brudesalong i oslo og kristins brudesalong i Lillestrøm.

Lykke till, håper du klarer å ramme dem nokk til att de forstår att de er mer avhengig av oss en vi av dem.!

Det er faktisk oss de lever av, og det er ikke lite penger vi legger igjenn heller.

Hilsen pia..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsessa!

Du har helt rett, det er Bruden i Fokus vi prater om. Flott navn, dårlig sørvis. Det finnes en brudesalong på Selbak (og Sarpsborg og Moss og og og), og jeg anbefaler alle som skal gifte seg i Fredrikstad å heller reise litt lenger for å få den gode sørvisen vi har krav på! icon_smile.gif

Maggie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg vil bare si at jeg fikk god service på "Bruden i Fokus". De var veldig opptatt av å finne rette kjolen ttil meg, ingen fornærmende kommentarer. Litt prisavslag fikk jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Maggie 74!

Har du kommet noe videre i saken???

Bare lurer...

Kjempe bra at du går videre med det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...