Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt på det mange ganger, men dersom jeg som mann rusler rundt på en nudist strand, vil jeg ikke da bli sett på som en kikker, om jeg kaster litt for lange blikk på damene som soler seg der?

er vel ikke alle som er der for å vise seg frem, men høres herlig ut å kunne gå å kikke litt på de som faktisk vil vise seg frem litt. Er dog litt redd for at jeg skal bli tent av synet, er vel ikke bra og rusle rundt der med reisning heller..

Anonymkode: 536bc...672

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 4.12.2019 den 8.04, Siw H skrev:

Takk for den, jeg vet at det er flere som meg der ute, altså som liker å vise seg fram, men ikke alle tør å innrømme det, ei heller leve det ut. Jeg er ikke veldig ofte på Huk, men noen ganger jeg har vært der, og kommet i snakk med andre jenter, så har jeg forstått det. Bare synd de ikke lever det mer ut, men mange er redd for å bli stemplet. Jeg har ingen venninner i jentegjengen jeg kan prate - eller dele dette med, og det er nok av frykt for at de vil stemple meg. Skulle bare hatt en venninne som jeg kunne dele det med......reise ut på Gressholmen sammen med........

Skal vi dra sammen til sommeren? :)

...eller hva med KG-treff på gressholmen?

• Liker 1
Skrevet

Jeg ønsker jo kontakt med andre kvinner som liker å vise seg fram...... så jeg blir med på begge deler.

Liker særlig tanken på et KG treff på Gressholmen.  🙂

S

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
7 timer siden, Siw H skrev:

Jeg også. Count me in.🤩

Skrevet (endret)
7 timer siden, Siw H skrev:

Jeg ønsker jo kontakt med andre kvinner som liker å vise seg fram...... så jeg blir med på begge deler.

S

Rekker opp armen og melder meg på som tilskuer😋

Endret av Påkrevd
Gjest Alterego666
Skrevet

Dersom vi avtaler KG-treff på Gressholmen i tråden her, møter nok halve KG opp med hver sin kikkert.

Det er ikke det verste scenariet jeg kan tenke meg....

Skrevet
2 timer siden, Alterego666 skrev:

Dersom vi avtaler KG-treff på Gressholmen i tråden her, møter nok halve KG opp med hver sin kikkert.

Det er ikke det verste scenariet jeg kan tenke meg....

He, he. Det hadde blitt litt av en fargerik gjeng; damer som elsker menn, damer som hater menn,  menn med for liten pikk, menn med for stor pikk, menn som ikke vil dusje med homser når de tar opp såpa for da får de lyst på rumpe, damer som ikke tåler å se en naken pikk for den er ekkel, menn som elsker fitte, menn som ikke elsker fitte for den er et bombekrater, naturister som har sex, men ikke så noen ser det,  naturister som ikke synes naturister er noe å se på, spesielt de som er åtti+, noen som har sett naboen naken og noen som ikke har sett naboen naken men skulle gjerne gjort det, damer som vil ligge med alle andre enn partneren, og damer som ikke vil ligge med noen, menn som ikke vil ha sex for da må de ta oppvasken og støvsuge først ellers blir ikke dama kåt, par som vil ha tre-, fire-, fem- og sekskant med nabokona, menn som liker damer på 237 kg, og menn som liker damer på 34 kg men med 40 kg silikon, osv, osv, osv
Dette blir «halerijøs»; gleder meg vilt og hemningsløst. Stiller med kikkert og ståpikk. 
Nok seriøst snakk; skulle mer en gjerne sett TS naken

Anonymkode: 367e9...b50

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

He, he. Det hadde blitt litt av en fargerik gjeng; damer som elsker menn, damer som hater menn,  menn med for liten pikk, menn med for stor pikk, menn som ikke vil dusje med homser når de tar opp såpa for da får de lyst på rumpe, damer som ikke tåler å se en naken pikk for den er ekkel, menn som elsker fitte, menn som ikke elsker fitte for den er et bombekrater, naturister som har sex, men ikke så noen ser det,  naturister som ikke synes naturister er noe å se på, spesielt de som er åtti+, noen som har sett naboen naken og noen som ikke har sett naboen naken men skulle gjerne gjort det, damer som vil ligge med alle andre enn partneren, og damer som ikke vil ligge med noen, menn som ikke vil ha sex for da må de ta oppvasken og støvsuge først ellers blir ikke dama kåt, par som vil ha tre-, fire-, fem- og sekskant med nabokona, menn som liker damer på 237 kg, og menn som liker damer på 34 kg men med 40 kg silikon, osv, osv, osv
Dette blir «halerijøs»; gleder meg vilt og hemningsløst. Stiller med kikkert og ståpikk. 

Det blir som Et Lite Stykke Norge med andre ord.

Tror det er mange som gjerne skulle sett TS naken. TS er flink til å spenne forventningene.🤟

Skrevet

Men det å avtale at i morgen kan dere se meg naken........, nei det er litt turn off. Altså jeg liker / får kick av å sjokkere.....det er halve greia for meg. hvis du ser meg på båten, og jeg sitter anstendig å leser en bok, med bena i kors.... så forventer du ikke å se meg ligge sprikende på stranda.. forventer ikke at jeg går en tur splitter naken rundt på Gressholmen.., men jeg gjør begge deler.... Så jeg vil nok ikke markedsføre dato og klokkeslett for når jeg skal på Gressholmen.......gjør jeg det forsvinner halve moroa for meg. Et unntak kan være at dersom Doroline , og jeg reiser ut på Gressholmen sammen.

Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det blir omtrent som dette 🙂

https://www.nrk.no/nordland/se-resultatet-fra-nakenfotograferingen-i-bodo_-_-bildene-er-magiske-1.14196403

Endret av reiseglad
  • Liker 1
Skrevet
10 timer siden, Siw H skrev:

Men det å avtale at i morgen kan dere se meg naken........, nei det er litt turn off. Altså jeg liker / får kick av å sjokkere.....det er halve greia for meg. hvis du ser meg på båten, og jeg sitter anstendig å leser en bok, med bena i kors.... så forventer du ikke å se meg ligge sprikende på stranda.. forventer ikke at jeg går en tur splitter naken rundt på Gressholmen.., men jeg gjør begge deler.... Så jeg vil nok ikke markedsføre dato og klokkeslett for når jeg skal på Gressholmen.......gjør jeg det forsvinner halve moroa for meg. Et unntak kan være at dersom Doroline , og jeg reiser ut på Gressholmen sammen.

Det er klart du må fortsette å gjøre «din greie». De siste innleggene er kun ment som humor. Noen av oss har lest en del av hva du skriver, og det er klart vi blir tente av tanken på å se deg naken. Kanskje det tilfeldigvis skjer, eller kanskje ikke. Ingen vet jo noe om hvem du er, hvordan du ser ut, eller alder. Jeg er ikke fast inventar på nakenstrand, men går dit når jeg er i nærheten og har tid. Jeg liker å være naken, og synes det er praktisk i strand/badesamenheng. Den andre grunnen er at jeg elsker å nyte synet av nakne «vanlige» damer. Dere er fantastisk vakre. Har vel også en liten eksibisjonist i meg, men problemet til oss menn er at dere ikke er spesielt interessert i å se oss eller pikkene våre nakne. 
Det optimale ville være å kunne få betrakte en som deg ute i naturen og samtidig runke til det deilige synet. Litt vanskelig å få til på en norsk strand, men har sett det på videoklipp fra utlandet. 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
10 timer siden, Siw H skrev:

det er halve greia for meg. hvis du ser meg på båten, og jeg sitter anstendig å leser en bok, med bena i kors....

Jeg kjenner meg igjen i dette bildet.

Nicket mitt er ikke tilfeldig. På KG og et par andre steder lever jeg ut mitt Alter Ego eller jeg blir et naturbarn hvor jeg kaster alle samfunnets normer. I mitt vanlige liv er jeg en konform samfunnsstøtte. Jeg liker å bevege meg i spenningsfeltet mellom disse ytterpunktene. Begge er viktige for meg.

Skrevet

Om sommeren kan jeg godt like å droppe undertøy under kjoler og skjørt, og har solt meg toppløs til tider. Synes det både er befriende og pirrende🙊

Skrevet

Hva med oss menn som får kick av at damer ser tingelingen vår? Er det håp for oss, eller det kun kvinner som er forunt å få beundrende blikk av deres nakne «assets»?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hva ligger til grunn for deres ekshibisjonisme, dere her inne som liker å vise dere frem? 
Litt psykologisk selvdiagnostisering; tror min ekshibisjonisme light kan komme av at:

- har aldri vært en damemagnet; kanskje på grunn av at jeg, langt opp i voksen alder, har likt meg best i bakgrunnen («psykisk» sjenert)

- har kun hat sex med tre damer i løpet av 35 år

- har dermed fått minimalt med bekreftelse på at jeg duger, og ser ok ut

- siste forhold har vart i drøye tjue år, med stadig fallende sexfrekvens; tre år siden sist. Med to-tre unntak; alltid jeg som har tatt initiativ gjennom alle år

- ønsker nærhet i hverdagen (ikke nødvendigvis sex; kun sitte inntil osv), men blir alltid avvist med en eller annen dum unnskyldning. Skjønner at det ikke alltid passer, men det godt gjøres at det ikke passer et par ganger i løpet av 365 dager. Nok et signal på at jeg ikke betyr stort

- får aldri en uoppfordret klem eller kyss fra partneren, og når jeg forsøker merker jeg på kroppsspråket noe i nærheten av «bli ferdig og kom deg vekk»

På grunn av alt dette antar jeg at jeg har etablert en slags totalt irrasjonell livsløgn som går ut på at ved å vise meg naken vil damene tenke «åh for en stor og deilig pikk; den må jeg ha», eller i det minste et signal på at jeg er ok. Vet selvfølgelig at det er helt idiotisk. Er forøvrig godt utstyrt, og ser ellers ganske »normal» ut for en mann 50+

• 2 måneder senere...
Skrevet

I dag må jeg bare , virus kan  være virus......truse kan være truse....   Er jeg den eneste som har det sånn?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Siw H skrev:

I dag må jeg bare , virus kan  være virus......truse kan være truse....   Er jeg den eneste som har det sånn?

hva må du?

vise deg naken ovenfor naboen? blunke til nabogutten? eller sende snapchat til han faste elskeren?

Anonymkode: cf46e...6c4

AnonymBruker
Skrevet

Hva kaller du deg - nudist, naturist eller noe annet?

Wiki sier at naturist er en som liker å være naken der dette er naturlig (som når man bader eller soler seg). Naturistene har med seg sine barn, og nakenheten har ingen ting med sex å gjøre. Nudistene vil gjerne være nakne bestandig, men fortsatt mye likt naturistene. Hva med oss som vil være nakne fordi det er sexy, nakne der det ikke er så naturlig å være det? Er det det som er en ekshibisjonist?

Anonymkode: a057f...2ec

Skrevet

Vise  meg naken.......sjokkere litt......

S

• Liker 2
Skrevet

Men du tenner vel på det? Du svarte forresten ikke på hva du kaller deg for noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...