Siw H Skrevet 14. mars 2020 Forfatter #101 Skrevet 14. mars 2020 Jeg er eksibisjonist, og jeg innrømmer det, innrømmer at jeg tenner på å vise meg naken, ksnskje mest der det ikke er helt forventet. Ser du meg på båten ut til holmen, så vil du ikke tro at jeg om 20 minutter ligger å spriker på stranda, gjerne blandt tekstilbadere. Eller når jeg oppsøker et massasjenistitutt , at jeg helst vil ha mannlig massør, og at jeg legger meg naken på benken, og kaster håndklet bort på stolen. Jeg elsker å være naken, jeg har blitt bedt om å forlate massasjeinstitutter et par ganger, da massøren ikke vil massere meg naken. S 4
ekshibisjonisten Skrevet 14. mars 2020 #102 Skrevet 14. mars 2020 Har du prøvd hvor mye glede du kan få ut av mobilkameraet? Når du er ute og farter, kan du ta bilder av deg selv på de mest opphissende steder. Pass på å være naken under yttertøyet, men det er du kanskje bestandig? 1
Siw H Skrevet 14. mars 2020 Forfatter #103 Skrevet 14. mars 2020 Som regel er jeg naken under ja,men slike bilder liker jeg ikke 🙂
Siw H Skrevet 14. mars 2020 Forfatter #105 Skrevet 14. mars 2020 Jeg har skrevet det før, jeg liker å sjokkere med min nakenhet..., eller gå truseløs.......når folk minst venter det. Der ligger kicket mitt, feks truseløs miniskjørt, "miste" håndveska mi, bøye ned for å plukke den opp - der ligger kicket mitt, ikke ta bilder for å sende rundt. S 4
ekshibisjonisten Skrevet 14. mars 2020 #106 Skrevet 14. mars 2020 Da skjønner jeg bedre. Det var ingen som snakket om å sende bilder rundt, bare ha dem selv, og ikke minst ta dem. Jeg går også forresten nesten alltid naken under yttertøyet. Og fotografering skaper lignende situasjoner som du beskriver.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #107 Skrevet 14. mars 2020 3 timer siden, Siw H skrev: Vise meg naken.......sjokkere litt...... S Hvem tenker du er kandidaten til å se deg naken. Tilfeldig person eller annet? Anonymkode: cf46e...6c4
Siw H Skrevet 14. mars 2020 Forfatter #108 Skrevet 14. mars 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem tenker du er kandidaten til å se deg naken. Tilfeldig person eller annet? Anonymkode: cf46e...6c4 Tilfeldig person......
Siw H Skrevet 14. mars 2020 Forfatter #109 Skrevet 14. mars 2020 2 timer siden, ekshibisjonisten skrev: Da skjønner jeg bedre. Det var ingen som snakket om å sende bilder rundt, bare ha dem selv, og ikke minst ta dem. Jeg går også forresten nesten alltid naken under yttertøyet. Og fotografering skaper lignende situasjoner som du beskriver. Ok - er du mann eller dame?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #110 Skrevet 14. mars 2020 Jeg skulle så ønske, at folk tok hensyn til de rundt seg. Ikke alle vil se dere nakne! Gjør dette på steder hvor folk samtykker til sånn! De som masserer blir seksuelt trakassert hele tiden, man trenger ikke delta i det. De gjør jobben sin, ikke gjør den vanskeligere for dem. Anonymkode: f8332...6fd 2
ekshibisjonisten Skrevet 14. mars 2020 #111 Skrevet 14. mars 2020 1 time siden, Siw H skrev: Ok - er du mann eller dame? Er det viktig? 1
Gjest Alterego666 Skrevet 14. mars 2020 #112 Skrevet 14. mars 2020 16 minutter siden, ekshibisjonisten skrev: Er det viktig? Boom!👊
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #114 Skrevet 15. mars 2020 4 timer siden, Siw H skrev: Vil du ikke svare så vil du ikke Det er kun av og til du får over deg du ønsker å vise deg naken? Tipper det kun fungerer å vise over web kamera i disse virus tider. Kjenner du noen du kan kontakte over web? Anonymkode: cf46e...6c4
Kikker Skrevet 15. mars 2020 #115 Skrevet 15. mars 2020 23 timer siden, Siw H skrev: Vil du ikke svare så vil du ikke Er det deg på bilde, babe?
ekshibisjonisten Skrevet 15. mars 2020 #116 Skrevet 15. mars 2020 Du er som regel naken under, og liker å sjokkere ved å vise det ved et "uhell". Regner med at du, som jeg, ville bli seksuelt opphisset av det. Men jeg tror dette er veldig uvanlig for kvinner, og kan nesten ikke begripe at jeg har støtt på en "åndsfrende". Jeg må få si at jeg har lurt på om du er en mann, for blant menn er dette mye mer vanlig, tror jeg. Og ja, jeg er en mann. Ble du veldig skuffet over det?
Dominas leketøy Skrevet 16. mars 2020 #117 Skrevet 16. mars 2020 På 2.4.2019 den 15.14, Siw H skrev: Finnes det flere eksibisjonister her inne? Sommeren for meg er å ligge naken på Huk, eller på Gressholmen...., være litt diskret , men likevel vise meg fram...til både menn og kvinner... Siw Det finnes ihvertfall en her. Gjør somregel som du beskriver, litt diskré, men for de som vil se er jeg lett å få øye på 1
Gjest Alterego666 Skrevet 16. mars 2020 #118 Skrevet 16. mars 2020 2 timer siden, Dominas leketøy skrev: Det finnes ihvertfall en her. Gjør somregel som du beskriver, litt diskré, men for de som vil se er jeg lett å få øye på Samme her. Huk, Svartskog, Svartkult, The Well. Eller rett og slett sex et sted hvor det er fare for å bli oppdaget....
Siw H Skrevet 16. mars 2020 Forfatter #119 Skrevet 16. mars 2020 7 timer siden, Alterego666 skrev: Samme her. Huk, Svartskog, Svartkult, The Well. Eller rett og slett sex et sted hvor det er fare for å bli oppdaget.... 9 timer siden, Dominas leketøy skrev: Det finnes ihvertfall en her. Gjør somregel som du beskriver, litt diskré, men for de som vil se er jeg lett å få øye på Deilig at jeg ikke er alene..... 1
Gjest Alterego666 Skrevet 16. mars 2020 #120 Skrevet 16. mars 2020 1 minutt siden, Siw H skrev: Deilig at jeg ikke er alene..... Ser nå at jeg skrev Svartkult. SÅ alternativ er jeg ikke.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå