Gå til innhold

Har dere planlagt noen aprilspøker til i morgen?


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har planlagt å være hjemme i hele morgen, kanskje snike meg på butikken. Liker ikke å være sosial første april, jeg virkelig hater å bli lurt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har en 9åring som gleder seg skikkelig til i morgen, og jeg vil ha en god spøk til han, men kommer ikke på noe. 

Noen ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En forferdelig dag! Glad jeg jobber nattevakt og kommer til å sove bort store deler av dagen! Og kattene finner ikke på noe sprell! Akkurat 1 april er det fantastisk godt å være singel å bo alene! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke funnet på noe i år. Tar gjerne imot ideer jeg kan bruke ovenfor mann eller tenåringer. På jobb kan jeg ikke trikse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ett år siden brukte jenta mi hele mars på å printe ut bilder av insekter som hun klippet ut. Jeg var borte hele uken og kom hjem til en leilighet hvor det var tapet opp små insekter over alt. Finner stadig noen hist og pist. Hun var umåtelig fornøyd. Jeg klarer ikke komme på en passende hevn. Tips?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Jeg liker ikke det selv egentlig men er interessant å se hva andre her tenker å gjøre. Jeg blir paranoid på 1 april 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Winza skrev:

Ser kg har kommet med 2 aprilsnarrer allerede :P 

Hahaha ja, det tok meg noen sekunder med "hæh?" før jeg innså hvilken dato det var :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Ardwinna skrev:

Hahaha ja, det tok meg noen sekunder med "hæh?" før jeg innså hvilken dato det var :P

Men skulle likt å se reaksjonen dem ville fått hvis dem faktisk stengte rampelys i en uke, hadde blitt ramaskrik deluxe på ris og ros 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Men skulle likt å se reaksjonen dem ville fått hvis dem faktisk stengte rampelys i en uke, hadde blitt ramaskrik deluxe på ris og ros 😅 

Antakeligvis ja :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza
20 timer siden, Ardwinna skrev:

Antakeligvis ja :ler:

Hadde blitt en artig uke for oss andre å henge på kg og se all dramaet 😅 Jeg er blitt vant med at kg kommer med en eller 2 aprilspøker hvert år :P 

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp har en lang plan på å lure en kompis av meg. Har fått 2 andre venner av meg med på leken. Tenker å dra ut joken heilt til siste sekund

 

Startet allerede med aprilsnaren etter midnatt😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
12 minutter siden, Oddy skrev:

Jupp har en lang plan på å lure en kompis av meg. Har fått 2 andre venner av meg med på leken. Tenker å dra ut joken heilt til siste sekund

 

Startet allerede med aprilsnaren etter midnatt😂

"He won’t know what hit him" Noe slikt det vil bli? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...