Gå til innhold

Har dere planlagt noen aprilspøker til i morgen?


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Hadde en spøk jeg skulle gjøre mot læreren vår, men nå er det for sent.

Jaja, neste år! Ville også legge noe gøy i sengene til de jeg skal dele hotell med på tur, men for sent det og da jeg har hatt andre ting å gjøre.

Neste år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært ute og lagt en lapp på bilruta til nabo'n , "beklager,gikk litt fort på tur til jobb,bilen din ble noe skadet,men ring meg på tlf (nr.til mamma,som nabo ikke kjenner) så fikser vi det!"

Gleder meg til å henge i vinduet og se nabo saumfare bilen sin^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98

Nei 🙈 Liker i utgangspunktet ikke denne dagen, for er ikke alltid så flink på ironi. Det kommer seg, men var helt krise før. Jeg gikk 5 på alt, til og med da ei sa hun så en blå elefant utenfor bilen trodde jeg på henne :Punnskylder det med at jeg var barn. Hadde selvsagt ikke trodd på det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Winza skrev:

"He won’t know what hit him" Noe slikt det vil bli? :fnise:

vel han kommer nok til å bli i sjokkmodus når jeg forteller han at alt er lureri😂 akkurat nå så har jeg han på kroken 100% 

 

kan fortelle hva det angår når dagen er over. Dessverre er han aktiv på kvinneguiden så vil nødig ødelegge ved at han plutselig skulle lese her 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
9 minutter siden, Oddy skrev:

vel han kommer nok til å bli i sjokkmodus når jeg forteller han at alt er lureri😂 akkurat nå så har jeg han på kroken 100% 

 

kan fortelle hva det angår når dagen er over. Dessverre er han aktiv på kvinneguiden så vil nødig ødelegge ved at han plutselig skulle lese her 

Gleder meg :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...