Gå til innhold

Hvor i verden ville du bodd?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Florida området, LA, calefornia, karibien 🥰 liker ikke Norge. Kaldt og surt hele tiden 😒

Anonymkode: 071f4...e3a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 31.3.2019 den 13.10, fluesmekker skrev:

Hawaii kanskje? Tropisk klima og masse deilig frukt. Der kunne jeg i stor grad hatt et selvforsynt kosthold :) Har aldri vært der, så baserer meg mest på youtubere som jeg følger 

Ikke dumt. Der er gmo ulovlig ;) 

Anonymkode: 960d0...e7c

AnonymBruker
Skrevet

Kunne tenkt meg Japan. :) 

Anonymkode: 960d0...e7c

AnonymBruker
Skrevet

Berlin eller London. Er veldig urban og kulturinteressert som person - jo mer pulserende, jo bedre trives jeg.. :) Oslo kan bli litt trangt innimellom, savner følelsen av ubegrensede muligheter og opplevelser, slik man har i metropoler. Men det er ikke bare-bare å flytte bort fra slekt, venner og sitt eget morsmål.. Er heldigvis selvstendig næringsdrivende, så kan ha arbeidsopphold i utlandet innimellom. 

Anonymkode: 40447...0cf

Skrevet
På 2.4.2019 den 13.48, AnonymBruker skrev:

Berlin eller London. Er veldig urban og kulturinteressert som person - jo mer pulserende, jo bedre trives jeg.. :) Oslo kan bli litt trangt innimellom, savner følelsen av ubegrensede muligheter og opplevelser, slik man har i metropoler. Men det er ikke bare-bare å flytte bort fra slekt, venner og sitt eget morsmål.. Er heldigvis selvstendig næringsdrivende, så kan ha arbeidsopphold i utlandet innimellom. 

Anonymkode: 40447...0cf

Både London er Berlin er flotte storbyer ja! Jeg ville nok valgt London personlig, da man har god tilgang på parker i London, som Hyde Park når man trenger litt større grøntområder. Det er jo noen flotte parker i Berlin også da, men de er ikke like flotte som i London etter min mening. 

AnonymBruker
Skrevet

Drømmen min var å bo i New York. Nå bor jeg i New York. Det er ganske fint, selv om jeg skulle ønske det var litt mindre surt og kaldt om vinteren.. Men man kan ikke få alt.

Hvis jeg skulle bodd et annet sted så hadde det kanskje vært Barcelona. Tror Norge hadde blitt for lite for meg nå etter så mange år, men det er en del norske ting jeg savner, sånn som at man stoler mer på hverandre osv..

Anonymkode: 79c22...c60

• 2 uker senere...
Skrevet

Ville bodd et sted med passe varme og passe med vann slik at jeg kan ha en grønnsakshage minimum hele sommeren og gjerne litt vinterstid også. Og slipper å bruke så mye klær...

AnonymBruker
Skrevet

Ørsta. Draumeplass :) 

Anonymkode: 3451e...9a6

AnonymBruker
Skrevet

Goa 😍

Anonymkode: cdac0...b55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...