Gå til innhold

Hvor i verden ville du bodd?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dersom jeg ikke skal ta språk, nettverk, velferdssystem og lignende med i beregningen, ville jeg valgt et middelhavsland, kanskje Spania eller Hellas. Eventuelt vestkysten av Florida.

Anonymkode: 3205e...fed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ett sted der jeg kunne gå kjolekledd hele året.

AnonymBruker
Skrevet

Sydney. Deilig klima, trivelige folk og den perfekte blandingen av strand og storby.

Anonymkode: 6a2e0...d56

Skrevet

Sydney eller et annet sted i Australia. Liker stemningen og folket 🙂 

Hawaii kanskje, men har vært der og syntes kanskje det var litt kjedelig der?

AnonymBruker
Skrevet

Ved kysten i Frankrike eller Japan. 

Anonymkode: 59a38...a24

Skrevet

London! Kunne godt tenkt meg og bodd i Maida Vale eller Swiss Cottage.  Der trives jeg godt.  London har alt jeg setter pris på,  unntatt strand.... 

Kanskje jeg kunne hatt et sted i Spania også.... feks San Sebastian!

AnonymBruker
Skrevet

Tja... Spania kanskje..

Anonymkode: d22c2...89b

AnonymBruker
Skrevet

Ett eller annet sted hvor det er noenlunde varmt hele året. 

Dermed slipper jeg denne forbanna norske vinteren...                    

Anonymkode: c6a14...e63

AnonymBruker
Skrevet

Pattaya i Thailand. Jeg var der i 3 uker i julen og hvor enn jeg gikk fikk jeg lange blikk fra damene der. De ropte til og med «sexy man» til meg. Det har aldri skjedd i Norge. 

Anonymkode: 6126e...b2f

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pattaya i Thailand. Jeg var der i 3 uker i julen og hvor enn jeg gikk fikk jeg lange blikk fra damene der. De ropte til og med «sexy man» til meg. Det har aldri skjedd i Norge. 

Mulig du ikke har skjønt det, men... 😂 De driter i deg og er bare ute etter pengene dine!

Anonymkode: 76c8f...1d1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Karibien eller Italia.

Anonymkode: 6df3c...163

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

:ler:

Anonymkode: 07be1...24e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig du ikke har skjønt det, men... 😂 De driter i deg og er bare ute etter pengene dine!

Det tviler jeg på. Ikke så lett å lyve med blikkene. Du skjønner raskt om det er ektefølt eller ikke.  Jeg måtte til og med til legen der nede for å få skrevet ut ekstra medisin jeg hadde mistet på reisen. Legen jeg var hos spurte etter telefonnummeret mitt og ba meg senere hjem på hjemmelaget middag. Er det også skuespill??

AnonymBruker
Skrevet

Spania, men veldig usikker på hvor. Skulle vel gjerne hatt en kombinasjon av Madrid og Fuerteventura. 

Anonymkode: 5ae96...32a

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tviler jeg på. Ikke så lett å lyve med blikkene. Du skjønner raskt om det er ektefølt eller ikke.  Jeg måtte til og med til legen der nede for å få skrevet ut ekstra medisin jeg hadde mistet på reisen. Legen jeg var hos spurte etter telefonnummeret mitt og ba meg senere hjem på hjemmelaget middag. Er det også skuespill??

Moroklumpen 🙃

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Canada.

Anonymkode: 4c0d5...bc8

• Liker 1
Skrevet

LA eller new yourk. 

Skrevet

Norge, uten tvil.

AnonymBruker
Skrevet

Australia eller Hawaii!! ❤️ Elsker klimaet, naturen, menneskene og kulturen begge steder 🥰 Blitt deprimert hver gang jeg har kommet tilbake til Norge, så drømmen min er å flytte. Må bare få det til i praksis først.

Anonymkode: 18482...c45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...