Gjest Catwoman Skrevet 20. april 2005 #61 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg liker deg jeg også, Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 20. april 2005 #62 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg liker deg jeg også' date=' Yvonne [/quote'] I like måte Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 20. april 2005 #63 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg antar at de som kommer i dagboken min liker meg. jepp, du er nok ikke på villspor der nei:D Du er iallefall en av favorittene mine her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leya Skrevet 21. april 2005 #64 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg sa det bare fordi du sparker så grønnjææævlig hardt ellers... :o Neida, jeg er snill nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. april 2005 #65 Del Skrevet 26. april 2005 opptil flere stykker. men det er nok opptil flere som ikke liker meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 26. april 2005 #66 Del Skrevet 26. april 2005 jepp, du er nok ikke på villspor der nei:D Du er iallefall en av favorittene mine her inne Er jeg? Du er en av favorittene mine og! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Feit på grændiss Skrevet 26. april 2005 #67 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg har inntrykk av at damene vil ha meg her på KG, for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. april 2005 #68 Del Skrevet 26. april 2005 ska' vi se...: Billa Suzy Glammy grønska ninakanin sissan Gamle alex sofia Væren Trøffel waco usikker hege Litjmæ også har vi superlammet som selvsagt er hemmelig forelsket, men det har jeg lovet å ikke snakke høyt om.... hmm..... har vi fått med alle da tro? *aline i ett fryktelig selvgodt hjørne* dessuten, jeg liker dem da, og jeg liker alltid best når det er toveis liking!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 27. april 2005 #69 Del Skrevet 27. april 2005 Billa Suzy Glammy grønska ninakanin sissan Gamle alex sofia Væren Trøffel waco usikker hege Litjmæ Rattleshake Reinskrev lista di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 27. april 2005 #70 Del Skrevet 27. april 2005 Billa Suzy Glammy grønska ninakanin sissan Gamle alex sofia Væren Trøffel waco usikker hege Litjmæ Rattleshake Reinskrev lista di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 27. april 2005 #71 Del Skrevet 27. april 2005 Voldsom til hinting, da. Kanskje hun ikke liker deg? *ond* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 27. april 2005 #72 Del Skrevet 27. april 2005 Voldsom til hinting' date= da. Kanskje hun ikke liker deg? *ond* Du er så sexy når du er ond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 27. april 2005 #73 Del Skrevet 27. april 2005 :o men da er jo greeny aldri sexy og det blir jo helt feil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 27. april 2005 #74 Del Skrevet 27. april 2005 Joa, Greeney er ond når jeg ber henne om det Men hun er jo sexy ellers også, var ikke det . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 27. april 2005 #75 Del Skrevet 27. april 2005 Neinei, jeg er bare ekstra sexy når jeg er ond! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. april 2005 #76 Del Skrevet 27. april 2005 tusen takk Rattleshake, en ren forglemmelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #77 Del Skrevet 27. april 2005 Tror ikke noen kjenner noe særlig til meg. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 1. mai 2005 #78 Del Skrevet 1. mai 2005 Hvem liker meg? Ingen tror jeg. Jeg liker deg :klem2: Og mange andre, du datt bare mellom noen stoler her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 1. mai 2005 #79 Del Skrevet 1. mai 2005 Litjmæ Fiona Lestat Khayman Pusla :-) Og det er gjensidig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. mai 2005 #80 Del Skrevet 2. mai 2005 Aner ikke hvem som liker meg her inne, det er ganske mange nye fjes her og en del gamle vet jeg har hatet trynet mitt så det suser etter. Noen ganger har jeg nok gjort det til selv, det er ikke alle som fatter min humor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå