Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #1 Del Skrevet 18. april 2005 Et spørsmål om selvinnsikt, dette. For min del tillater jeg meg å tro at Ingeborg liker meg (hun er forresten kjempesmart og har god smak). Ellers virker det som om glamourgirl ikke er så veldig negativt innstilt, og muligens et par andre som også vil kunne havne i samme kategori. Dere andre? Hvem tror du liker deg på KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 18. april 2005 #2 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg tror han derre Trøffelhelten egentlig digger meg....... han er bare litt sjenert, så han tør liksom ikke helt å si det Dakars lille dutten :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #3 Del Skrevet 18. april 2005 *løper og sjekker i nabotråden* Neiharrusettpåfaaaan! *retter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 18. april 2005 #4 Del Skrevet 18. april 2005 Trøffelhelten liker meg og jada jeg liker deg og :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #5 Del Skrevet 18. april 2005 seroxata liker meg (best for henne), og alle unntatt de som ikke liker meg :o Den var logisk den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. april 2005 #6 Del Skrevet 18. april 2005 Ja ja, æ liår nå mæ... *glammy tusler ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #7 Del Skrevet 18. april 2005 Du liker meg, Trøffel - og du er min yndlingstrøffel også Og Glammy liker meg.. Og så tror jeg Bettie, Cata, Spidey og de som ofte besøker meg i dagboka mi liker meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 18. april 2005 #8 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg troooooor... At sniglå liker meg Håper det er flere, men jeg vet vel ikke jeg vel! Men JEG liker en hel haug. Likeeeeeeer....greenyyyyy, mathiaaaaaas, lompaaaaa, lammeeeeet, alineeeeee...eeeeeh... ganske mange egentlig. Sånne folk jeg nevnte i hvemerdunysgjerrigpå-tråden. Stort sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. april 2005 #9 Del Skrevet 18. april 2005 Du liker meg, Trøffel - og du er min yndlingstrøffel også Og Glammy liker meg.. Jepp det gjør hun! (selv om jeg savner katten :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #10 Del Skrevet 18. april 2005 Jepp det gjør hun! (selv om jeg savner katten :oops: ) Vil du ha tilbake mysepusen?... kanskje for en liten stund da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. april 2005 #11 Del Skrevet 18. april 2005 Mysepusen Mysepusen Mysepusen!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #12 Del Skrevet 18. april 2005 Finner'n ikke!! Enda jeg vet jeg har'n.... men jeg skal lete.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. april 2005 #13 Del Skrevet 18. april 2005 *koser seg* fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #14 Del Skrevet 18. april 2005 Ingen enda, antar jeg :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #15 Del Skrevet 18. april 2005 Ingen enda, antar jeg :o Vi har ikke sett deg så mye ennå. Du får bruse litt med fjøra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #16 Del Skrevet 18. april 2005 Ja, det har du rett i... På tide å vise mitt rette jeg (burde kanskje finne et nytt Nick da :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 18. april 2005 #17 Del Skrevet 18. april 2005 *løper og sjekker i nabotråden* Neiharrusettpåfaaaan! *retter* Går're ikke an å BEkrefte eller AVkrefte påstander heller nå a Skjønner jo atte gutten fikk litt problemer .......... men ærlig talt. Mannfolk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 18. april 2005 #18 Del Skrevet 18. april 2005 Tror det er ganske mange som liker meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #19 Del Skrevet 18. april 2005 ærlig talt. Mannfolk MOOODEEERAAAAATOOOOOOOOOOOOORR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. april 2005 #20 Del Skrevet 18. april 2005 Mysepusen Mysepusen Mysepusen!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå