Sparkling_Pink Skrevet 26. juli Forfatter #241 Del Skrevet 26. juli Jeg er takknemlig for det jeg har fått gjort, å våkne av meg selv, at det går over, at jeg ikke kjenner regnværet overalt, at regnkåpa mi bare trenger et skjerf, at veska revnet etter at jeg kom hjem, at jeg nesten hadde parken for meg selv, at foten ikke gjør vont og at jeg har fått dusjet i dag. Jeg er takknemlig for vennene mine og alle de potensielle bekjentskapene jeg har og at jeg ser lengselsfullt på danserene på skjermen. Jeg er takknemlig for at tv-en har fungert i 14 år og at oppvasken kan tas i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 27. juli Forfatter #242 Del Skrevet 27. juli Jeg er takknemlig for å ha tatt en viktig avgjørelse om tidsbruk, for å ha lest at det var Gorija som spilte på åpninga av sommerlekene og at de i motsettning til på Tons i fjor spilte bra Jeg er takknemlig for at jeg har en plan de neste månedene og at nåværende husflue ikke har meg som bufeet, for at jeg er trøtt og salig og at jeg og regnkåpa tørket opp fra i går. Det er en slik dag hvor jeg har snakket med 4 sauer og et værlam, ingen folk. Fe-et var uvanlig hyggelig og jeg vurderer å ha mer med firbente og mindre med tobeinte å gjøre. Fremdeles dyp kjærlighetssorg her altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 28. juli Forfatter #243 Del Skrevet 28. juli Jeg er takknemlig for at døra for Axolotl lukkes sakte og behørlig, for at jeg kjenner mine egne følelser, for at jeg siger mot høst, for at jeg har musikk og klær. Jeg er takknemlig for maten i kjøleskapet, sola i vinduet, håpet om kjærlighet og at det er mandag i morgen. Dagens seier var å gå meg svett og så dusje etterpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 29. juli Forfatter #244 Del Skrevet 29. juli Jeg er takknemlig for at jeg hadde vekkerklokke på, pusset tennene, trente, kom på at jeg skulle på møte og fikk forberedt meg. Jeg er takknemlig for menneskene i livet mitt, for å ha flørtet med en aldeles sjarmerende mann, for å ha vært sulten i dag, for at oppvasken er tatt og at jeg får møtt Kriii etterhvert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 30. juli Forfatter #245 Del Skrevet 30. juli Jeg er takknemlig for å være en del av mine venners liv, for å ha planlagt for den neste uka, for sola og hundelufterene, for støvet på benkene i parken og at dagen slutter bedre enn den startet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 31. juli Forfatter #246 Del Skrevet 31. juli Jeg er takknemlig for at sola når inn til bronkiene, for at jeg enda har mamma, for at det går over, for det lille jeg har fått gjort, for at avgjørelser må tas og for at jeg nesten ikke er på nett. Jeg er takknemlig for at grytene er tatt, og at det ikke er krise at jeg ikke har fått meditert, for at jeg har klær og kort vei til do. For rare drømmer og en stille dag hvor kveldssola er vakker over blomstene og vindene enda vennlige. Det er vel dager som dette som får helt normale dager som humper av gårde til å bli helt legitime grunner for å være lykkelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 1. august Forfatter #247 Del Skrevet 1. august Jeg er takknemlig for gleden jeg har over farger, smaker og sola som varmer ryggtavla mi. For at jeg i feber har fått nye perspektiver på ting, for at jeg ikke har særlig vont i kroppen, for at jeg har fått hilsen fra en venn i dag, for spennende fremtidsplaner, at jeg har fått meditert og at det ikke er noen krise at jeg ikke har gjort noe husarbeide. For venner på telefonen og tutende bryllupsfølger på veiene, for flørtende duer og gretne hundeluftere. Og mat i kjøl og frys. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 2. august Forfatter #248 Del Skrevet 2. august Jeg er takknemlig for å ha sovet ut, for spor av energi, for at oppvasken er tatt og at hybelkaninene fanget. For mot til å si hvor jeg står og nytolkning av skremmende drømmer. For at jeg er sulten og at det ikke er langt til butikken. For at det går over og at det er forskjell på å være redd for at ting går galt, og at det automatisk går til helvete. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 3. august Forfatter #249 Del Skrevet 3. august Jeg er takknemlig for parken, duften av roser og solhatt, aprikosluktende mannfolk med hint av blomstereng og flipp-flopper, kjedelige ettermiddager, samtaler med venner, dokumentarer på Netflix og at jeg har litt mindre doomfølelse i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 4. august Forfatter #250 Del Skrevet 4. august Jeg er takknemlig for å nesten ha tømt fryseren helt for mat, luktet blomstene i parken, pratet i telefonen, svart på kontaktannonse, dusjet og gått ut med søpla. Jeg er takknemlig for alle de små nyansene og ordene jeg ikke har sett før, for at tida er en gave og at jeg har en plan for i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 5. august Forfatter #251 Del Skrevet 5. august Dagens seiere: alt som er planlagt er unnagjort, to butikkturer, har til og med dusjet! Jeg er takknemlig for dagen som har gått, energien jeg har følt, hvilen jeg har fått, meditasjonen, ensomheten og husarbeidet. S3 kontaktet meg i dag. Det er 4 år siden sist. Vi ble kjent for 14 år siden og det var noe komplisert mellom oss på den tida. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 6. august Forfatter #252 Del Skrevet 6. august Dagens seier: jeg er bedre på å kommunisere enn tilbake i tid Jeg er takknemlig for min utvidete familie, middagsselskapet, at jeg ikke er utsliten, klesvasken som er tatt og maten jeg har spist i dag. Jeg er takknemlig for klærne jeg har, at jeg vet retninga mi videre ut over sensommeren, inklusive gjøremålene i morgen, at det ikke er krise med blod og at det er fine folk her. Jeg er takknemlig for klemmene jeg har fått og for frokosten som venter på meg i morgen tidlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 7. august Forfatter #253 Del Skrevet 7. august Antall telefoner tatt: 1 Opprydding dag 1 / er det rydding når jeg bare flytter på halvparten av tingene? Jeg er takknemlig for å ha Internett, for frokosten jeg fikk, for at jeg sov godt, for en sval sommerdag, for at jeg har mat og klær, for alt jeg har fått gjort, det nye jeg har lært, at jeg ikke skrangler så mye, at jeg kan veive med tærne, får jeg lett inn i dusjen for tida. Jeg er takknemlig for at døra mi er låst, at jeg ikke behøver å gå ut på kvelden og at jeg ikke skal bo i dette nabolaget så lenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 8. august Forfatter #254 Del Skrevet 8. august Antall telefoner tatt: 6 Jeg er takknemlig for å ha gått mesteparten av dagen uten holdepine, for å ha hilst på 6 nye mennesker, for å ha fått opplysninger om en i nabolaget og å ha sovet godt. Jeg er takknemlig for å ha gått tur, meditert, vært på butikken, skravlet med venner, klaget, tørket støv og gjort unna viktig husarbeide. Jeg er takknemlig for alt som fungerer og at armene mine ser ut til å tåle dagene jeg har denne uka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 9. august Forfatter #255 Del Skrevet 9. august Antall telefoner tatt: 0 Det er deilig med en slik dag, lite planlagt, rolig, ganske alene, men ikke ensom. Det viser seg at det er et lokalsamfunn her som slår ring rundt meg. Småting. I tillegg har dama som stod med tomt blikk på butikken i måneder av gangen og kun hendvendte seg til mannfolk fått gnist i øynene og hilser nå på andre kvinner mens hun er på butikken for å handle, ikke henge. Jeg håper hun holder seg godt videre også. Men hva skjer med matvareprisene? Jeg må ha helt rene matvarer og er avhengig av tilgang på kjøtt, jeg fungerer ikke uten nok kjøtt… og kan ikke erstatte det med andre matvarer eller tilskudd. Sukk. Jeg er takknemlig for den støtten jeg opplever at jeg får, at jeg har musikk jeg kan lytte til, at oppvasken er tatt, at jeg har planer for morgendagen, at jeg ikke føler meg utslitt, at jeg ikke har hatt hodepine i dag og for tordenskrallene jeg hørte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 10. august Forfatter #256 Del Skrevet 10. august Helgedag Skritt framover: brukte tid på å sette meg inn i sortimentet i en butikk, plan for de neste fire månedene er levert, jeg har skrivestøtte for et potensielt viktig sammendrag Jeg er takknemlig for maten jeg har, at det er fres i meg for tida, at jeg ikke bikket over i forgiftningssymtomer med oppkast og hodepine, at jeg og naboen fniser i gangen når vi passerer, at jeg har samtalt med ei god venninne, at jeg insisterer på å trene styrke, at stresset om morgenen gikk over når det ble stille nede, at blomstene i parken dufter himmelsk og at jeg har lekt og danset i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 11. august Forfatter #257 Del Skrevet 11. august Telefoner tatt: 1 Jeg er takknemlig for at jeg kjenner det at jeg har gått i dag, for den lune sommerdagen, for å ha dristet meg til å stå på kollektivtransporten, for å ha kjent havlukt, for å være tilfreds, for å ha sopp i kjøleskapet, for at jeg har klær og to skjønne foreldre. Jeg er takknemlig for musikken og spillinga mi, for å ha snublet over Azaab - Summoning The Cataclysm på YouTube, for at venninna mi ringer meg og forteller hva som foregår hos henne, for at det er noen som gir meg hjerte på dagbokpostene mine og at jeg ikke stresser over uka som kommer nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 12. august Forfatter #258 Del Skrevet 12. august Telefoner tatt: 3 Nye mennesker jeg har pratet med: 10 Jeg er takknemlig for den lune vennligheta jeg har blitt møtt med av helt nye mennesker i dag, den fantastiske variasjonen i folkene jeg møter, at verden har gått i riktig retning i dag, den ikke så fine samtalen med ei jeg kjenner og den veldig fine jeg hadde med samme noen timer etter. Jeg er takknemlig for å ha våknet med morgenlyset, og sovnet i svime mot hundevakta, for å ha hvilt regelmessig og tatt oppvasken. For at livet mitt gir mening og at musikken plasserer støyen på utsiden av meg. Jeg er takknemlig for at øresuset stort sett demper seg raskt og at morgendagen er planlagt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 13. august Forfatter #259 Del Skrevet 13. august Telefoner tatt: 2 Jeg er takknemlig for å ha våknet uthvilt, pigg og fin i dag. For å ha gjennomført mange av planene mine og for å ha spist godt. Jeg er takknemlig for at det går over og at det ikke er krise om jeg ikke får til det jeg har planlagt i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 14. august Forfatter #260 Del Skrevet 14. august En sånn dag hvor to turer ut er en fullstendig seier! Hvor det ene måltidet jeg spiser er en bragd. Og hvor alternative måter å synke inn i madrassen er en kunst. En slik dag som gjør at ingenting tas for gitt i noen år fram. Ja, en sånn dag… Jeg er takknemlig for vennene mine, for god stemning hos naboen, for gode samtaler, for myke laken, for svartbakken i fuglebadet, for at leiligheta mi er rolig og lun, for vennlige folk og fellesskap og at jeg har fått hvilt. Jeg er takknemlig for damene som hadde picknick i parken, for nydusjete furunåler, for svart asfalt og knasende grus. For pakken jeg åpner i morgen og at jeg får en ny sjanse til å være virksom en annen dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå