Kunstner'n Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #141 Skrevet 15. juni 2005 Jeg stjal denne fra *MissS*, ganske artig egentlig. Nå er jeg egentlig gasnke trøtt og sliten etter å ha vært på farta i hele dag. Skriver mer imorgen, og ønsker dere alle en fin dag :-)
Lia Skrevet 16. juni 2005 #142 Skrevet 16. juni 2005 Hei, hei! Innom for å hilse på! Tipper du gleder deg til å reise hjem. Men skjønner godt at det er med blandede følelser. Sånn var det med meg også da jeg bodde i utlandet. Godt å komme hjem til Norge, men sårt å reise fra vennene. :cry: Kjipt at tante rød kom på besøk, da. Men snart blir det full klaff, det er jeg sikker på!
Kunstner'n Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #143 Skrevet 16. juni 2005 Hei, Lia! Så koselig at du stikker innom, har savna deg her inne Jeg tror ikke det blir så mye skriving her inne i dagene framover siden vi er ganske opptatt med å pakke og organisere ting. Jeg måtte skrive en slags timeplan istad som jeg har hengt opp på korktavla foran meg bare sånn for å se hva som skjer når. Det er rart med det vettu, nå som det er under 2 uker igjen til hjemturen så blir vi invitert til middag hit og dit, dem har jo hatt god tid på seg . Men det er vel sånn det er, vi har ikke vært noe bedre til å ta initiativ vi. Idag stod vi opp tidlig fordi vi hadde tannlegetime ti på ti. Jeg liker ikke å gå til tannlegen etter mange år med hersens regulering og tanntrekking, som ikke har gjort tenna noe rettere, de nede er fortsatt skeive. Men jeg hadde store håp ang denne tannlegen siden dette var broren til en god kamerat av oss. Og vi hadde rett. Han var veldig snill, avslappa og hadde humor. Jeg hadde ingen hull, men noen svarte prikker på ei tann som kan utvikle seg til hull seinere. Så dem skal jeg ordne på neste torsdag. Sambo hadde dessverre 2 hull og fikk beskjed om at tanngarden hans bærer preg av at han skjærer tenner i søvne. Så han skal tilbake to ganger neste uke, stakkar :trøste: Men det beste med dette er at vi fikk begge 30% rabbatt!! johoo!! Så ikke bare det at tenna mine kjennes så mye glatteret ut enn før, men når vi i tillegg sparer penger så er livet godt. Det regner ennå mye her, så innmari kjipt!! Jeg har så lyst til trene snart igjen, må virkelig få denna kroppen ut på en god svettetur altså. det er jo tross alt sommer hjemme..med bikini og badedrakt all over...Uææææ . Nå skal jeg gå tilbake til tv'en, den roper på meg der borte. hehehe. Muss
Kunstner'n Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #144 Skrevet 16. juni 2005 Mine mål/drømmer i livet: *Skrive en bok om mine år i Australia. *Begynne å strikke og sy mine egne, unike klær. *Ha mitt eget studio med verksted hvor jeg lager egne lerrett, ha pensler og oljemalingstuber overalt. *Kunne være stolt av mine egne prestasjoner, gå rak i ryggen selv om det er motvind. *Lære bort mine kunstegenskaper. *Tørre å ta egne valg uansett reaksjon fra andre. *Leve et lang og godt liv med sambo. *Ønsker meg 2 barn som skal vokse opp i et ukristent hjem med vekt på en humanetisk tenkning. (navnefest, borgelig bryllup osv). Hva våre barn velger senere i livet blir helt opp til dem og vil bli respektert av oss som foreldre. *En bryllupsreise til Roma. *Få innvilget kunstner stipend og legater, få støtte til å reise utendlands for å male. *Ønsker at foreldrene mine skal ta sambo inn i varmen, og at de godtar våre avgjørelser for fremtiden. *Få en kunstrelatert jobb. *Ønsker meg en hund som jeg kan gå lange turer med og jogge med.
Pepita Skrevet 17. juni 2005 #145 Skrevet 17. juni 2005 Hei hei! Lenge siden jeg har vært innom deg nå. Har vært innmari mye jobbing siste uka, så har ikke rukket så mye. Håper alt står bra til! Kommer innom å oppdaterer meg i løpet av helga! Ha en fin fredag!
Kunstner'n Skrevet 19. juni 2005 Forfatter #146 Skrevet 19. juni 2005 Her går det så fort i svingene om dagen at det blir ikke mye tid til dagboka mi her inne, men jeg msugtitter i andre sine bøker og holder meg oppdatert. Jeg har såvidt 2 siden igjen i min gamle dagbok som jeg har hatt i 11 måneder. Har en ny bok som jeg glerder meg til å skrive i, skal lime inn noen eucalyptus blader i den, minner fra down under. Nå er det 1 uke til vi drar. På denne tiden neste søndag er vi på flyplassen... Herregud.....
Gjest Maikana Skrevet 19. juni 2005 #147 Skrevet 19. juni 2005 Heia du! Å..nå er det ikke lenge til du drar altså.. :o Blir sikkert kjemperart å dra fra det som har vært hjemmet ditt de siste tre-fire årene for godt liksom... Synes alltid det er trist å dra fra Australia jeg, og så er det utrolig deilig å komme tilbake. Når passkontrolldama spør om du har hatt en fin reise, og gutta som gjennomlyser bagasjen slår av en spøk. Jeg kan vel med hånden på hjertet si at det har jeg aldri opplevd i Norge. Håper dere får litt fint vær de siste dagene; her bare regner det for tida. Egentlig er det jo bare bra siden det er så tørke her, men litt kjipt å ikke kunne vaske klær og henge ut f.eks. Jaja, vi har jo hele ferien på oss, i mens får vi gå i det vi har Kos deg skikkelig de siste dagene her! Stor klem fra øst :klem2:
Kunstner'n Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #148 Skrevet 21. juni 2005 JOHOOOO!!! Da var Bachelor graden min i lomma . Idag blei jeg ferdig for godt med min siste assessment i painting. det gikk bra, og jeg fikk også igjen en annen skriftlig oppgave som jeg fikk 78% på! det er et fag som jeg alltdig har fått rundt 60% på, har sliti masse med det, og endelig, ENDELIG, fikk jeg en bra karakter! Så nå er det masse pakking og mye magerumling som står igjen. Kjenner jeg er nervøs og er mye stressa. Men det er verdt det. Veit ikke kor mye jeg kommert til å skrive her framover siden det er så hektisk, men skal prøve mitt beste. Vil veldig gjerne trene også, skal se om jeg få tid imorgen før vi skal ta bildet av oss med kappe og hatt. Ha en fin dag dere!!
Gjest Maikana Skrevet 22. juni 2005 #149 Skrevet 22. juni 2005 Innom for å låne den lista jeg Tenker det er deilig å være ferdig med graden! Bra jobba!!
Pepita Skrevet 22. juni 2005 #150 Skrevet 22. juni 2005 Gratulerer med ferdig utdannelse! Kjempebra! Kos deg de siste dagene down under! Klem
*Lene* Skrevet 23. juni 2005 #151 Skrevet 23. juni 2005 Grattis Mia-mor :-) Lykke til med flytting, stress og mas ;-) Klem
Kunstner'n Skrevet 25. juni 2005 Forfatter #152 Skrevet 25. juni 2005 hei!!!! Vil bare gi et lite pip fra meg! Imorgen drar vi fra perth, flyet gaar klokka 17. Tror ikke det blir saa mye skriving her inne framover siden mamma og pappa ikke har internett, men skal se ka jeg faar til. Vi har bodd hos et vennepar av oss siden igaar, og nyyter det utendoers boblebadet i fulle drag. Deilig med det foer en forbaska lang flytur. Ha en fin fin dag dere, alle sammen!!! Stoor klem fra meg!
Pepita Skrevet 25. juni 2005 #153 Skrevet 25. juni 2005 Hei hei! Håper dere får en fin flytur! Mange timer å sitte stille da... God tur hjem!
*Lene* Skrevet 30. juni 2005 #154 Skrevet 30. juni 2005 Hei miamor.. Du er vel hjemme straks du.. Eller du er det kanskje alt? Håper alt har gått "smooth" Klem
Kunstner'n Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #155 Skrevet 4. juli 2005 hei, alle sammen!! Takk for at dere holdt liv i dagboka mi, *MissS* og Lene. Koselig det :klem2: Ja nå har jeg vært hjemme en uke, og jeg har rukket og gjøre så mye på så kort tid, helt utrolig! Flyturen hjem gikk bra, jeg klarte å sove litt over 6 timer på den ene turen på 12 timer, og da gik tida fort. Vi fløy med Thai denne gangen og de har ikke tv på hvert sete, til samboerens store forskrekkelse. det ganske greit for meg, men han led litt kan du si. De hadde en tv i taket, men jeg som er så lav rakk jo ikke å se over hodet til hun som satt foran meg engang! det første som slo meg ved Norge var lyset. Det er jo så lyst her så lenge! Jeg har stått opp tidlig og lagt meg rundt 11-12 tida på kvelden. Ganske deilig. 2 dager etter hjemkomst dro jeg til min kjære mormor og var der til igår. Idag har jeg fått besøk av mine gode venninde som jeg ikke har sett på 1,5 år. seinere dro vi på besøk til et vennepar med en 2 uker gammel baby, og nå har vi nettopp kommet hjem fra Bestevenninda mi. Nå står det noen våruller i ovnen, og vi skal lage salat til. Namm.. Godt å være hjemme til norske varer igjen, sjøl om jeg føler meg som en utlending i butikken der jeg står mellom hyller med all denna nye maten. Jeg har til og med fått rørt på flesket her hjemmet, har vært på 3 joggeturer allerede. Ser meg sjøl i speilet og ser at den magan er litt for stor...hrmf....og siden vi skal gifte oss om 2 år, har jeg tid til å gå ned saaakte og la det holde seg der. Skal bevege meg mye og ikke tenke på det som slanking. Det bare ødelegger for meg det. Jaja, skriver mer seinere her. Ha en finfin dag dere! Godt å være tilbake igjen. STooor klem fra meg
Pepita Skrevet 5. juli 2005 #156 Skrevet 5. juli 2005 hjem! Så bra at flyturen gikk bra og at du har kost deg etter du kom hjem! Bor dere hjemme hos foreldrene deres eller har dere funnet noe eget allerede? Kom jo hjem til kjempefint vær også da; kanskje det var dere som tok det med fra down under? Ha en fin sommerdag her hjemme i Norge!
Kunstner'n Skrevet 6. juli 2005 Forfatter #158 Skrevet 6. juli 2005 Så koselig med velkomsthilsen! Takk for det. Idag kommer venninda vår fra Brasil, vi skal hente henne på Gardemoen i kveld. Det blir artig og skal re opp gjestesenga og plukke noen markblomster som hun kan lukte på. Lurer på hva ho synes om Norge. Imorgen skal vi ta oss en tur til Hvaler så hun får sett skjærgården og deretter skal vi til Sverige. det blir hennes 41. land, så vi må ta en svipptur over grensa og kjøpe litt billig smågodt og grillmat til fredagen. detta blir bra! Men før vi kommer så langt, skal sambo og jeg rydde verandaen og begynne å male garasjen til faren. Vi bor hos han og passer bikkja og huset mens han er på ferie. deilig å huset for seg sjøl. idag kom jeg meg ut på en lett og deilig løpetur. Var hjemme klokka 9, og trente med vekter og diverse. Jeg er blitt så glad i den norske melka!! Nammm. Godt og kaldt neover halsen. Very nice indeed. ha en fin dag dere! C ya later
Gjest Maikana Skrevet 1. august 2005 #159 Skrevet 1. august 2005 Heisann du! Velkommen så mye hjem igjen! Håper du har hatt en fin sommer hjemme i Norge så langt. Savner oppdateringer fra det Kunstneriske livet! Henter deg opp fra side 3 og sender seg til forsida. Stor klem fra Maikana
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå