AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #1 Skrevet 28. mars 2019 Hadde en pakke frossen bacon i fryseren fra i sommer, og kjøpte en pakke nå i januar fordi jeg hadde glemt den. Nå fant jeg selvfølgelig begge, og husker ikke hvilken som er hvilken. Det står ikke noe datostempel, og jeg klarer ikke skjønne hvem som er eldst. Jeg trodde det holdt lenger, men leste nå at det er "maks seks måneder". Har forsøkt å tine noe og smake, men syntes det er vanskelig å skjønne om det er harskt eller bare vanlig baconsmak. Når jeg tenker etter smaker det jo uansett rart.. Kan man SE at det er harskt? Hvordan bør det IKKE smake? Hvordan smaker harskt? Anonymkode: 61ad3...0f7
ajarRun Skrevet 28. mars 2019 #2 Skrevet 28. mars 2019 Hvis du ikke smaker forskjell spiller det vel ingen rolle?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 #3 Skrevet 28. mars 2019 Jeg tok opp én nå og har brukt det i middagen. Tok en smakebit og syntes kanskje det smakte litt "pølse" av det. Mistenker at det er den som er eldst... Vil ikke kaste hele middagen, men e det farlig? Anonymkode: 61ad3...0f7
Leo Skrevet 28. mars 2019 #4 Skrevet 28. mars 2019 Nei, det er ikke farlig så lenge det har ligget i dypfryser hele tiden. Du skal heller ikke se bort fra at psyken spiller deg et lite puss her... 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå