Gjest Gjest Skrevet 27. august 2002 #1 Del Skrevet 27. august 2002 Hei jeg er en pappa som lurer på et par ting. Var i rettsak for en stund siden ang foreldreansvar og samværsrett med mitt barn, der ble det inngått forlik som begge parter skrev under på. Alikevell har mor, etter saken, ved flere anledninger sabotert samvær. Hva kan jeg gjøre med det? Alle pappirer i saken er rettskraftige, så jeg har mitt på det tørre. Kan mor bare ture frem som hun vil, uavhengig av avtalen som ble inngått i rettsaken. Har jeg i det hele tatt noen sanksjonsmuligeter overfor mor? Det hadde vært fint med noen synspunkter fra dere her inne. Hilsen fortvilet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke innlogget Sissi Skrevet 27. august 2002 #2 Del Skrevet 27. august 2002 Siden dere har en rettslig avtale kan du gå til namsretten. Der vil mor bli i dømt bøter for å sabotere samværet dvs. vil måtte betale (mye) dersom hun nekter samvær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå