Gå til innhold

Hvor mange her inne er i forhold uten sex? Men holder sammen pga barna, økonomi osv

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå må du ta deg sammen og lese nøyere! Hun du siterte har allerede skrevet alderen sin.

Anonymkode: 178a1...493

Skal jeg gå igjennom alle de anonyme?? Det gidder jeg altså ikke, men poenget er at hun uansett ikke er for gammel. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, Ella Ellefantella skrev:

Skal jeg gå igjennom alle de anonyme?? Det gidder jeg altså ikke, men poenget er at hun uansett ikke er for gammel. 

Da er du veldig lat.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå må du ta deg sammen og lese nøyere! Hun du siterte har allerede skrevet alderen sin.

Jeg er i godlune i kveld og lar meg underholde på en fnisete måte av at du er så streng!😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da er du veldig lat.

Jeg vet det!😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun skrev at hun var 30 år gammel!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aha. Jeg ville tenkt det hadde mer for seg å forelske seg noe så inni hampen og gjøre det slutt hjemme, hvis det var så stusslig.

Anonymkode: 446f2...6db

Det har aldri vært min greie. Jeg fant sex utenfor forholdet for å klare å holde ut i forholdet. Ikke en god strategi, men det kjøpte et par år før det sprakk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun skrev at hun var 30 år gammel!

Hva!?? Det er ca 50 år for tidlig å resignere i livet!

(Tusen takk for at jeg slapp å lete ;) )

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havner under sexløst her i ålesund også ,a/s familien funker kjempefint men jeg går på veggen på fjerde året. 
Søker kvinne i tilsvarende situasjon i Ålesund 😕 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 29.3.2019 den 20.33, AnonymBruker skrev:

For sent for meg uansett, er ikke akkurat 20 år lenger. 

Anonymkode: b6310...325

Kjære vene, 30 år er da ingen alder. Mange har ikke truffet sin første partner en gang i den alderen.

Jeg gikk ut av et forhold som var blitt sexløst og nærhetsløst da jeg var 41 og traff en ny mann ganske snart og har nå et supert samliv og venter til og med barn med han.

Anonymkode: 95efb...3cc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utrolig hvor mange som setter livet sitt på vent pga dette. Ikke tar tak i livet sitt å bryter ut av dårlige forhold.

Jeg er sååå glad jeg brøyt ut selv! 40år gammel, nå har jeg fått en yngre mann. God sex, godt på andre måter. Som en ny verden, skal aldri godta dårlige forhold igjen.

Anonymkode: cc405...04f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg levde i nær 10 år i et sexløst samboerskap. Hvorfor han ikke ville ha sex, vet jeg ikke, men jeg vet hvor vondt det var for meg.

Nå har jeg truffet en ny mann som jeg har giftet meg med, og jeg har full fokus på at sexlivet vårt skal være godt. Vi har sex 1-5 ganger om dagen, og vi leker masse. Jeg har det utrolig godt sammen med han, og har fått selvtilliten tilbake. 

Kom dere ut av disse forholda, noe mye bedre venter på dere der ute. 

Anonymkode: 046d7...2cb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 29.3.2019 den 18.06, A.M. skrev:

Til alle dere her inne, som feks anonym over, hva ville dere sagt hvis det var datteren din som kom til deg og fortalte at hun hadde det slikt i sitt forhold?

Det er jo et irrelevant spørsmål. Denne tråden er for folk som blir pga barn og økonomi. De fleste av oss hadde gått for lenge siden om det ikke hadde konsekvenser for flere enn oss selv.

Anonymkode: 1d0de...4c7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo et irrelevant spørsmål. Denne tråden er for folk som blir pga barn og økonomi. De fleste av oss hadde gått for lenge siden om det ikke hadde konsekvenser for flere enn oss selv.

Anonymkode: 1d0de...4c7

Nei, det er ikke et irrelevant spørsmål. Spørsmålet stilles for å få en til å se sin egen situasjon på en annen måte. Og om det er datteren sin som fremtidig voksen man ser for seg, eller en bestevenninne, det spiller ingen rolle. Tanken er at man skal vise like mye omsorg for seg selv som man gjør for andre man bryr seg om, og da kan det være nyttig å stille det spørsmålet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 27.3.2019 den 13.19, AnonymBruker skrev:

Vi har vært gift lenge og har barn. Det har utviklet seg til så og si et sexløst ekteskap. Sex varierer normalt fra 1 gang i måneden til 1 gang hver 3 eller 4 måned. Nå er det mye lenger siden enn dette. Ifølge sexologer er sex mindre enn 10 ganger per år per definisjon sexløst, så ja, vi har et sexløst ekteskap.

Jeg skulle gjerne hatt sex flere ganger i uka. Føler jeg blir gal noen ganger. Vil ikke legge ut hvorfor vi likevel holder sammen, men det er sikkert mange her inne som oss. Som enten holder sammen pga barn, hus, økonomi, at man er glad i hverandre, trenger ikke sex. etc. Så, er det flere par her inne som oss?

Anonymkode: 0a6c1...c2f

Vi har pliktsex en gang annenhver uke. Jeg er dessverre ikke tiltrukket av han.. Vi er mer venner enn kjærester, og har vært det i mange år. Kommer likevel aldri til å gå ifra han. Jeg vil se barna mine 100 %! Barna mine betyr alt for meg. 

Anonymkode: 70622...c9c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 år senere...

Beklager på forhånd å dra opp en gammel tråd, men fant ingen andre om passet.

12 år her, ja virkelig 12 år uten noe nærhet, sex eller samliv. Setter ikke det en lite rekord vet ikke jeg. Det er faktisk når 25 år siden vi møttes. Fikk barn sammen bare etter 3-4 år og nå er dem 18 og 21 år gamle. Første 10 årene var veldig bra men så skjedde det noe som gjorde at vi bare vokste fra hverandre. Det er like mye min "feil" at ikke har jobbet med forholdet som henne, men føler jeg ikke har de samme følelsene selv om jeg da også er glad i henne, og vil henne alt vell. Tror aldri vi finner igjen "gnisten" og det sitter langt inne å innrømme dette, men slik er det nå en gang. Vet faktisk ikke om jeg heller ønsker det. Vi er som en familie bedrift AS som går på autopilot og hva er det vitsen å fortsette. 

Livet er vel for kort å holde sammen, bare for å holde sammen når det ikke er mer å henge, eller energi til å prøve. Da minster man jo også litt respekten for hverandre og personlig drømmer jeg om mitt egen leilighet, bo alene der med barna innimellom og heller være en god venn. Men ja, 12 år uten nærhet eller noe samliv. I dag tok jeg "praten" om at jeg ville ut av ekteskapet, så få vi nå se hvordan dette går. 

Dette var mitt lille bidrag til en noe gammel tråd :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Baretrist skrev (4 timer siden):

Beklager på forhånd å dra opp en gammel tråd, men fant ingen andre om passet.

12 år her, ja virkelig 12 år uten noe nærhet, sex eller samliv. Setter ikke det en lite rekord vet ikke jeg. Det er faktisk når 25 år siden vi møttes. Fikk barn sammen bare etter 3-4 år og nå er dem 18 og 21 år gamle. Første 10 årene var veldig bra men så skjedde det noe som gjorde at vi bare vokste fra hverandre. Det er like mye min "feil" at ikke har jobbet med forholdet som henne, men føler jeg ikke har de samme følelsene selv om jeg da også er glad i henne, og vil henne alt vell. Tror aldri vi finner igjen "gnisten" og det sitter langt inne å innrømme dette, men slik er det nå en gang. Vet faktisk ikke om jeg heller ønsker det. Vi er som en familie bedrift AS som går på autopilot og hva er det vitsen å fortsette. 

Livet er vel for kort å holde sammen, bare for å holde sammen når det ikke er mer å henge, eller energi til å prøve. Da minster man jo også litt respekten for hverandre og personlig drømmer jeg om mitt egen leilighet, bo alene der med barna innimellom og heller være en god venn. Men ja, 12 år uten nærhet eller noe samliv. I dag tok jeg "praten" om at jeg ville ut av ekteskapet, så få vi nå se hvordan dette går. 

Dette var mitt lille bidrag til en noe gammel tråd :)

Da oppretter du en ny tråd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...