Gjest hundeeier Skrevet 27. mars 2019 #1 Del Skrevet 27. mars 2019 Nå har jeg brukt de siste dagene siden den store skolestreiken, og jeg må si at jeg har funnet svært om, foreløbig kun 1 blogger som skriver noe om miljøet. I går leste jeg bla pilotfrue sin og der er det som vanlig, kun matrielle ting, og fremvisnig av sine sko. Ellers er det klokker, som vanlig, sminke, overdådige mengder innkjøp hos de aller fleste bloggere. Men bryr de seg ikke liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 27. mars 2019 #2 Del Skrevet 27. mars 2019 (endret) De mest kjente bloggerne er reklamebloggere (influencere, på fint). De skriver om det de får betalt for. Hvis de får betalt for å skrive om produkter vi egentlig ikke trenger (lokke til overforbruk), kan de jo ikke etterpå skrive innlegg om at vi må ta vare på miljøet og ikke bidra til mer søppel, etc. Endret 27. mars 2019 av Pust 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 27. mars 2019 #3 Del Skrevet 27. mars 2019 Bloggere bryr seg mest om å få store summer med penger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 27. mars 2019 #4 Del Skrevet 27. mars 2019 Hvis du googler "miljø" og "blogg", så kommer det opp flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg