Madeliene Skrevet 27. mars 2019 #41 Skrevet 27. mars 2019 Nei. Kvinner vil kalle deg ''flott'', men hvis de selv hadde våknet opp med en slik kropp hadde de skreket og fått panikkanfall. For menn er du akseptabel, men aldeles ikke ønskelig. Og brystene dine virker som de ville falt rett ned uten push up BH-en, så der ryker det eneste som ser OK ut på dette bildet. 5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #43 Skrevet 27. mars 2019 Kroppen er grei nok. MEN når man behandler den som dritt ser den også ut som dritt. Anonymkode: e52c6...c73 9
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #44 Skrevet 27. mars 2019 Når du legger ut slikt bilde så er det tegn på usikkerhet. Skjønner ikke at du tør Ts, for det er ikke alle som tar hensyn eller er snille her inne. Men ta til deg de positive svarene. Du ser fin ut, og håp er du får bedre selvbilde. Vær stolt av hele deg. Anonymkode: 9da73...92f 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #45 Skrevet 27. mars 2019 Jeg synes du har en helt OK kropp. Synes du skal være fornøyd med den du er og at kroppen din er velfungerende. Selvom vi lever i et samfunn der det er veldig mye fokus på at alle sin kropp er fin uansett størrelse, så er min mening at en sunn kropp er en fin kropp. Jeg vil også råde deg til å kjøpe litt større undertøy, da kommer kroppen til å se mye bedre ut:) (ikke slemt ment, men trangt undertøy dytter på steder som ikke er fint). Håper du har nok selvtillit fra før, at det folk kommenterer her ikke går 100% inn på deg. Anonymkode: 587a1...ca2 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #46 Skrevet 27. mars 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal man egentlig kommentere ufint om andres kropp? Noen syns ikke undervekt er fint. Folk er forskjellige og liker forskjellige ting. Anonymkode: bef9e...927 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, man må ikke svare og spesielt ikke negativt. Du vet at utrolig mange sliter med dårlig kroppsbilde og at slike tråder ikke hjelper og at du som rakker ned på andres kropper er en del av problemet? Det er nok mange som har samme kroppstype som leser tråden og ser kommentarene. Det er unødvendig, det går an å bruke hodet. Anonymkode: bef9e...927 Så fordi TS legger ut en bilde av en overvektig kropp kun for å få "bekreftelse" på at det er greit å være overvektig, så må alle vi andre føye oss etter det og bli med på leken? Jeg ser ikke hvorfor usunt skal lovprises og hylles som noe positivt, når det er det akkurat motsatte. Det finnes menn som tenner på alle slags kropper så det er helt meningsløst å legge ut en slik tråd. Noen liker Elsa Hosk andre liker Mama June. Veldig mange liker ikke min kropp fordi den er altfor tynn. DET er noe det er lov til å si akkurat hva man mener om. Og tro du meg, det har jeg hørt hele livet. Dersom noen som er overvektige legger ut et slikt bilde og spør om anonyme tilbakemeldinger så får vedkommende høre akkurat det samme som folk sier til meg, bare at de tør å si det til meg direkte fordi det er "innafor" av en eller annen grunn. Ingen setter spørsmålstegn ved at noen direkte kommenterer min kropp. Anonymkode: 09611...798 8
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #47 Skrevet 27. mars 2019 Jeg synes du har en sexy og kvinnelig kropp. Absolutt deilig dame 😍 Mann Anonymkode: c2117...d14 1
Katten.2.0 Skrevet 27. mars 2019 #48 Skrevet 27. mars 2019 'Grei nok' til hva? Kanskje ikke grei nok til 71° nord. Siden den ligger på seksualitet, regner jeg med at du mener om den er tiltrekkende eller ei. Alle har forskjellige preferanser, og sånn sett vil det alltid være noen som finner en tiltrekkende. Målet burde dermed være å ha en kropp man selv er fornøyd med, og finne en partner hvor det er gjensidig tiltrekning. Min mening, og alle andre fremmede på internett, har ingenting å si. 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #49 Skrevet 27. mars 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er også ganske kvalmende å sitte og bedømme hvordan en kvinnes kropp ser ut, som om det er dét som betyr noe. Anonymkode: bef9e...927 Vel når hun spør om et ærlig svar så får hun jo det.. Hva er poenget å spørre om noe du ikke får ærlig svar på? Og hvem har sagt at en kvinnes kropp ikke har noe å si?🤔 Anonymkode: 74971...88d 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #50 Skrevet 27. mars 2019 Rent seksuelt et stort og rungende ja fra meg. Utrolig tiltrekkende former, oser rett og slett kvinne. Som kjæreste tyder kroppsformen nok på at vi har forskjellige interesser. Jeg kunne ha levd med at du ikke flyr vidda rundt på ski eller løper maraton, men kan du leve med at jeg gjør det? Anonymkode: a485e...e20 1
_Pixiedust_ Skrevet 27. mars 2019 #51 Skrevet 27. mars 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er også ganske kvalmende å sitte og bedømme hvordan en kvinnes kropp ser ut, som om det er dét som betyr noe. Anonymkode: bef9e...927 Å spre usaklig dritt er ikke okei, men når hun legger ut bilde av seg så må hun nesten forvente ærlige svar. ---- Så til tema. Jeg vil ikke kommentere i forhold til utseende, der har folk ulike preferanser og det som er fint for noen er ikke det for andre. Rent helsemessig; Nei, det har du ikke. Vil tro du er i kategorien fedme og det er ikke en bra måte å behandle kroppen sin på. Selv om du kanskje ikke merker noe nå så vil du ha betydelig økt risiko for livsstilssykdommer, slitasje på ledd med mer. I tillegg til at det er tyngre å bevege seg og alle andre utfordringer det medfører. Hvis det er okei for deg så er vel kroppen grei nok sånn sett. For meg ville den ikke vært det for jeg er veldig aktiv og setter stor pris på en lett og sterk kropp. 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #52 Skrevet 27. mars 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 265d5...6fe For å låne litt av legendariske Povel Ramel: Jag diggar dig, jag diggar dig, jag digg-digg diggar dig, jag digg diggeli-diggdigg diggar dig. Noen menn liker å ha noe å holde i. Anonymkode: 51bfe...015 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #53 Skrevet 27. mars 2019 Fra en søster til en annen: kroppen din er farlig å bære, menneskers organer trives ikke med mye fett og press på seg. Om det er utseende du vil ha kommentarer om, gjett hva; damer får pult uansett, så ja, den er "grei nok". Anonymkode: 8325f...8bb
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #54 Skrevet 27. mars 2019 21 timer siden, Oktoberknøttet skrev: Kroppen er helt fin den, men undertøyet er ihvertfall 3 str for lite. Helt fin? Det er alvorlig fedme. Hvorfor driver du å oppmuntrer til slike skadelige tilstander? Anonymkode: 32aee...1c1 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #55 Skrevet 27. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt fin? Det er alvorlig fedme. Hvorfor driver du å oppmuntrer til slike skadelige tilstander? Anonymkode: 32aee...1c1 Fordi her i Norge skal vi være så politisk korrekt. Ikke snakk om å kalle en spade for en spade. Anonymkode: 9a69a...119 4
dårligpåbrukernavn Skrevet 27. mars 2019 #56 Skrevet 27. mars 2019 Så lett det er å være slem når man er anonym, tenk at noen voksne mennesker ikke er mer moden. Kropp er topp uansett, alle kropper er forskjellige! Handler bare om å akseptere seg selv, skulle ønske du var mer selvsikker ❤️
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #57 Skrevet 27. mars 2019 2 minutter siden, dårligpåbrukernavn skrev: Kropp er topp uansett, alle kropper er forskjellige! Handler bare om å akseptere seg selv Jada. Mmmmhhh Sexy! Anonymkode: 32aee...1c1 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #58 Skrevet 27. mars 2019 Hun er lettere å hoppe over enn å gå rundt Anonymkode: 3dc08...e18
dårligpåbrukernavn Skrevet 27. mars 2019 #59 Skrevet 27. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jada. Mmmmhhh Sexy! Anonymkode: 32aee...1c1 Så lenge kroppen fungerer og man klarer det man vil i løpet av en dag er det helt greit. Du vet ingenting om hvilken livsstil hun har, man kan være så sunn og sprek uten å veie 60kg. Så lenge man har en god livskvalitet ser jeg virkelig ikke problemet.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #60 Skrevet 27. mars 2019 Akkurat nå, dårligpåbrukernavn skrev: Så lenge kroppen fungerer og man klarer det man vil i løpet av en dag er det helt greit. Du vet ingenting om hvilken livsstil hun har, man kan være så sunn og sprek uten å veie 60kg. Så lenge man har en god livskvalitet ser jeg virkelig ikke problemet. Ja det er derfor jeg viste deg en så sexy mann. Så det blir litt balanse her. Anonymkode: 32aee...1c1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå