AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #21 Skrevet 27. mars 2019 Slik ser kroppen min ut og jeg er overhodet ikke fornøyd. Om du er det, så er det bare fint. Er nok bra nok for noen. Anonymkode: f7bab...57a 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #22 Skrevet 27. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh, navlen er skjult jo! Man ser bare et hull. Slike hull har alle overvektige omtrent, fordi fettet skjuler navlen. Anonymkode: dc4a4...bcd Haha. Hvordan skal en navle se ut? Anonymkode: 80464...7a6 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #23 Skrevet 27. mars 2019 Vi er alle forskjellige og det er bra, folk er ikke like og skal ikke være like. Variasjon er bra og det er ingenting i veien med kroppen din, TS. Det finnes IKKE én riktig kroppstype. Anonymkode: bef9e...927 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #24 Skrevet 27. mars 2019 Jeg synst ikke overvekt er noe fint😌 Anonymkode: dc4e2...006 6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #25 Skrevet 27. mars 2019 12 minutter siden, AnonymBruker said: Jaja. tråden , og de andre like trådene bekrefter bare hvor stort bekreftelsesbehov kvinner har for å vite st de er fine. Har ikke sett noen mann spørre..... Anonymkode: 7051a...f50 Da har du ikke vært her lenge nok til å ha fått med deg kroppsbilde-trådene. Der var det plenty menn som la ut bilder av kroppen sin. Noen av dem var svært så aktive der også. Anonymkode: c8a44...094 8
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #26 Skrevet 27. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synst ikke overvekt er noe fint😌 Anonymkode: dc4e2...006 Hvorfor skal man egentlig kommentere ufint om andres kropp? Noen syns ikke undervekt er fint. Folk er forskjellige og liker forskjellige ting. Anonymkode: bef9e...927 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #27 Skrevet 27. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synst ikke overvekt er noe fint😌 Anonymkode: dc4e2...006 Jeg synes vekt i normalvariasjonen er finest. 😊 Anonymkode: 80464...7a6 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #28 Skrevet 27. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal man egentlig kommentere ufint om andres kropp? Noen syns ikke undervekt er fint. Folk er forskjellige og liker forskjellige ting. Anonymkode: bef9e...927 Når hun spør, må man få svare ærlig. Anonymkode: dc4e2...006 14
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #29 Skrevet 27. mars 2019 Det er også ganske kvalmende å sitte og bedømme hvordan en kvinnes kropp ser ut, som om det er dét som betyr noe. Anonymkode: bef9e...927 5
Rotemor Skrevet 27. mars 2019 #30 Skrevet 27. mars 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaja. tråden , og de andre like trådene bekrefter bare hvor stort bekreftelsesbehov kvinner har for å vite st de er fine. Har ikke sett noen mann spørre..... Anonymkode: 7051a...f50 Tuller du???? »Penisen min:......» 10
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #31 Skrevet 27. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når hun spør, må man få svare ærlig. Anonymkode: dc4e2...006 Nei, man må ikke svare og spesielt ikke negativt. Du vet at utrolig mange sliter med dårlig kroppsbilde og at slike tråder ikke hjelper og at du som rakker ned på andres kropper er en del av problemet? Det er nok mange som har samme kroppstype som leser tråden og ser kommentarene. Det er unødvendig, det går an å bruke hodet. Anonymkode: bef9e...927 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #32 Skrevet 27. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er også ganske kvalmende å sitte og bedømme hvordan en kvinnes kropp ser ut, som om det er dét som betyr noe. Anonymkode: bef9e...927 Dette. Hvorfor synes ts det er viktig? (Er det ts kropp i det hele tatt?) Hvorfor legger noen ut bilder av kropper her for diskusjon? Anonymkode: 80464...7a6 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #33 Skrevet 27. mars 2019 Fin kropp håper du er fornøyd med den også! Anonymkode: f9928...2bb
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #34 Skrevet 27. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, man må ikke svare og spesielt ikke negativt. Du vet at utrolig mange sliter med dårlig kroppsbilde og at slike tråder ikke hjelper og at du som rakker ned på andres kropper er en del av problemet? Det er nok mange som har samme kroppstype som leser tråden og ser kommentarene. Det er unødvendig, det går an å bruke hodet. Anonymkode: bef9e...927 Strengt tatt var ikke den du siterte sin kommentar særlig stygg. Den var ærlig mtp egen preferanse. Alle er ikke like, hverken i kroppsmasse eller utseendepreferanser. Anonymkode: 80464...7a6 6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #35 Skrevet 27. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Strengt tatt var ikke den du siterte sin kommentar særlig stygg. Den var ærlig mtp egen preferanse. Alle er ikke like, hverken i kroppsmasse eller utseendepreferanser. Anonymkode: 80464...7a6 Hva får man ut av å kommentere "overvekt er ikke noe fint"? Det er negativt og det er sårende for noen som har denne kroppstypen. Det er både smålig og lite gjennomtenkt å holde på sånn. Hva får vi ut av det, bortsett fra å gi flere dårligere kroppsbilde? Anonymkode: bef9e...927 2
Mari Y Skrevet 27. mars 2019 #36 Skrevet 27. mars 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 265d5...6fe Du trenger ikke egentlig og å legge ut på nettet for og å få en bekreftelse. Jeg vet ikke hva du vil oppnå med dette, men jeg tror ikke det har noe for seg, vil du ha bedre selvbilde. Det er noe man må jobbe med 🙂 7
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #37 Skrevet 27. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva får man ut av å kommentere "overvekt er ikke noe fint"? Det er negativt og det er sårende for noen som har denne kroppstypen. Det er både smålig og lite gjennomtenkt å holde på sånn. Hva får vi ut av det, bortsett fra å gi flere dårligere kroppsbilde? Anonymkode: bef9e...927 Konstruktivt for selvbildet er det neppe. Samtidig er det slik at dersom man blottlegger kroppen sin på et forum og ber om tilbakemeldinger, må man nesten regne med at man ikke utelukkende får kjærlighet og hyggelige meldinger. I mine øyne burde man jobbe med selvfølelsen og ikke spørre andre om hva de eventuelt måtte synes om ens kropp i relativ offentlighet. Anonymkode: 80464...7a6 7
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #38 Skrevet 27. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Konstruktivt for selvbildet er det neppe. Samtidig er det slik at dersom man blottlegger kroppen sin på et forum og ber om tilbakemeldinger, må man nesten regne med at man ikke utelukkende får kjærlighet og hyggelige meldinger. I mine øyne burde man jobbe med selvfølelsen og ikke spørre andre om hva de eventuelt måtte synes om ens kropp i relativ offentlighet. Anonymkode: 80464...7a6 Det er flere kvinner som har en slik kroppstype og de vil føle seg truffet når de leser denne tråden. Selv om noen legger ut slike bilder (vi vet jo heller ikke om det er kroppen til TS) betyr det ikke at vi skal bli en del av problemet og snakke nedsettende om andres kropper. Det er for enkelt å si at at en må regne med å få uhyggelige tilbakemeldinger, alle vi som svarer har et ansvar. Vær litt omtenksom. Det er mange som leser trådene her inne, barn og tenåringer, folk som har det vondt og dette kan være den berømte dråpen, vi kommer langt med å vise litt medfølelse. Anonymkode: bef9e...927 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #39 Skrevet 27. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er flere kvinner som har en slik kroppstype og de vil føle seg truffet når de leser denne tråden. Selv om noen legger ut slike bilder (vi vet jo heller ikke om det er kroppen til TS) betyr det ikke at vi skal bli en del av problemet og snakke nedsettende om andres kropper. Det er for enkelt å si at at en må regne med å få uhyggelige tilbakemeldinger, alle vi som svarer har et ansvar. Vær litt omtenksom. Det er mange som leser trådene her inne, barn og tenåringer, folk som har det vondt og dette kan være den berømte dråpen, vi kommer langt med å vise litt medfølelse. Anonymkode: bef9e...927 Jeg har ikke sagt noe negativt om nevnte kropp. Jeg synes uansett hvordan kroppen ser ut at det er en uting å vise den frem, og be om tilbakemeldinger, nettopp fordi det i bunn og grunn er totalt irrelevant hva andre synes, og fordi enhver kommentar i en slik sammenheng potensielt kan trigge et sårbart individ. En veltrent, slank kropp med samme overskrift som i denne tråden kan trigge individer også. Anonymkode: 80464...7a6 6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #40 Skrevet 27. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke sagt noe negativt om nevnte kropp. Jeg synes uansett hvordan kroppen ser ut at det er en uting å vise den frem, og be om tilbakemeldinger, nettopp fordi det i bunn og grunn er totalt irrelevant hva andre synes, og fordi enhver kommentar i en slik sammenheng potensielt kan trigge et sårbart individ. En veltrent, slank kropp med samme overskrift som i denne tråden kan trigge individer også. Anonymkode: 80464...7a6 Og da er vi helt enige, ser heller ikke poenget med å opprette slike tråder, det er meningsløst og jeg håper at denne tråden blir fjernet. Vi vet jo heller ikke om dette er kroppen til TS. Jeg syns ikke noe om denne tråden og jeg syns heller ikke noe om de som kommenterer negativt og unnskylder seg med å si at "men TS spurte jo og jeg bare svarte." Anonymkode: bef9e...927 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå