AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #2 Skrevet 26. mars 2019 Kjøp undertøy i riktig størrelse neste gang. Anonymkode: 14e7a...a5a 22
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #3 Skrevet 26. mars 2019 Er du ikke redd at boen skal kjenne igjen kroppen din? Anonymkode: 7051a...f50 4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #4 Skrevet 26. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøp undertøy i riktig størrelse neste gang. Anonymkode: 14e7a...a5a Den kunne du spart deg for. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du ikke redd at boen skal kjenne igjen kroppen din? Anonymkode: 7051a...f50 Kødder du? TS: Jeg synes du ser flott ut! Menn har forskjellige preferanser, men det finnes definitivt menn (og kvinner) som ville synes du ser veldig flott ut! Anonymkode: 41504...6de 3
Oktoberknøttet Skrevet 26. mars 2019 #5 Skrevet 26. mars 2019 Kroppen er helt fin den, men undertøyet er ihvertfall 3 str for lite. 13
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #6 Skrevet 27. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Den kunne du spart deg for. Kødder du? TS: Jeg synes du ser flott ut! Menn har forskjellige preferanser, men det finnes definitivt menn (og kvinner) som ville synes du ser veldig flott ut! Anonymkode: 41504...6de Hvorfor skulle dette være kødd? Hadde vært redd for det om det var jeg som la ut. Kjenne igjen undertøyet, navlen, spesielle kjennetegn på kroppen... veggen i bakg. Anonymkode: 7051a...f50 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #7 Skrevet 27. mars 2019 Ville nok vurdert å slanket meg 10-20 kg. Anonymkode: 152e6...2ce 13
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #8 Skrevet 27. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Den kunne du spart deg for. Hvorfor? Man ser jo lett at hun har tatt på seg undertøy som er for lite og det får henne til å se mye større ut enn det hun egentlig er. Er redd denne tråden kommer til å få masse stygge kommentarer på grunn av dette. Jeg ser også sånn ut når jeg har på meg en alt for liten truse.. Anonymkode: 14e7a...a5a 9
Rotemor Skrevet 27. mars 2019 #9 Skrevet 27. mars 2019 Grei nok til hva? Vi eier alle kroppene våre og må sette pris på alt som er friskt og godt ved den. Du er fin på din måte og jeg er fin på min måte 9
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #10 Skrevet 27. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle dette være kødd? Hadde vært redd for det om det var jeg som la ut. Kjenne igjen undertøyet, navlen, spesielle kjennetegn på kroppen... veggen i bakg. Anonymkode: 7051a...f50 🤣🤣🤣🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Naboen er godt skjult og denne kroppen ligner veldig på de overvektige jeg har sett nakne. Veggen bak?? Den hvite mener du? Tror du hun har sydd undertøyet selv? Eller er det sannsynlig at det er kjøpt i butikk hvor andre overvektige også kjøper undertøy?? Folk er så dumme. Anonymkode: dc4a4...bcd
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #11 Skrevet 27. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 🤣🤣🤣🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Naboen er godt skjult og denne kroppen ligner veldig på de overvektige jeg har sett nakne. Veggen bak?? Den hvite mener du? Tror du hun har sydd undertøyet selv? Eller er det sannsynlig at det er kjøpt i butikk hvor andre overvektige også kjøper undertøy?? Folk er så dumme. Anonymkode: dc4a4...bcd Naboen = navlen Anonymkode: dc4a4...bcd 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #12 Skrevet 27. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 🤣🤣🤣🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Naboen er godt skjult og denne kroppen ligner veldig på de overvektige jeg har sett nakne. Veggen bak?? Den hvite mener du? Tror du hun har sydd undertøyet selv? Eller er det sannsynlig at det er kjøpt i butikk hvor andre overvektige også kjøper undertøy?? Folk er så dumme. Anonymkode: dc4a4...bcd Navlen er ikke skjult. Noen undertøy er mer unike. Anonymkode: 7051a...f50
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #13 Skrevet 27. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle dette være kødd? Hadde vært redd for det om det var jeg som la ut. Kjenne igjen undertøyet, navlen, spesielle kjennetegn på kroppen... veggen i bakg. Anonymkode: 7051a...f50 Hvis noen kjenner henne igjen ut fra det bildet er det helt klart noen som har sett kroppen hennes i undertøy mange ganger før, og da er det kanskje ikke noe problem? Sannsynligheten for at de som har sett henne sånn er på KG og også får med seg denne tråden og bildet er minimal. Man ser ingenting identifiserbart i bakgrunnen. Undertøyet er helt sikkert kjøpt i en kjedebutikk eller lignende. Det er helt urealistisk at noen skal kjenne henne igjen i mine øyne. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Man ser jo lett at hun har tatt på seg undertøy som er for lite og det får henne til å se mye større ut enn det hun egentlig er. Er redd denne tråden kommer til å få masse stygge kommentarer på grunn av dette. Jeg ser også sånn ut når jeg har på meg en alt for liten truse.. Anonymkode: 14e7a...a5a Hun spør ikke om hva du mener om valget hennes av undertøy eller størrelsen på undertøyet. Størrelsen hennes er synlig med eller uten undertøy, samme hvilken størrelse. Det er bare ikke noe vits å kommentere det, i hvert fall ikke på en korrigerende og nedlatende måte. Anonymkode: 41504...6de 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #14 Skrevet 27. mars 2019 Jaja. tråden , og de andre like trådene bekrefter bare hvor stort bekreftelsesbehov kvinner har for å vite st de er fine. Har ikke sett noen mann spørre..... Anonymkode: 7051a...f50 5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #15 Skrevet 27. mars 2019 Hvorfor er du så usikker at du må spørre på et forum om kroppen din er «grei»? Jeg antar at kroppen din fungerer som den skal, men jeg vil råde deg med henhold til eget velvære å investere i bh og truse som passer kroppen. Anonymkode: 80464...7a6 8
herremann Skrevet 27. mars 2019 #16 Skrevet 27. mars 2019 Beklager, men det er ingenting for meg. Du er ganske kraftig overvektig. 9
FluffyJuggernaut Skrevet 27. mars 2019 #17 Skrevet 27. mars 2019 Klart den er! Vær snill med deg selv. Kropp er flott uansett størrelse ❤ 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #18 Skrevet 27. mars 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Navlen er ikke skjult. Noen undertøy er mer unike. Anonymkode: 7051a...f50 Eh, navlen er skjult jo! Man ser bare et hull. Slike hull har alle overvektige omtrent, fordi fettet skjuler navlen. Anonymkode: dc4a4...bcd 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #19 Skrevet 27. mars 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaja. tråden , og de andre like trådene bekrefter bare hvor stort bekreftelsesbehov kvinner har for å vite st de er fine. Har ikke sett noen mann spørre..... Anonymkode: 7051a...f50 😂. Det er ikke spesielt tiltrekkende med et stort bekreftelsesbehov, uansett kjønn. Anonymkode: 80464...7a6 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #20 Skrevet 27. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eh, navlen er skjult jo! Man ser bare et hull. Slike hull har alle overvektige omtrent, fordi fettet skjuler navlen. Anonymkode: dc4a4...bcd Er det lov å skrive at hun er overvektig? Det er vel nettopp det hun ikke vil høre....men "du har en fin og kvinnelig kropp" Anonymkode: 7051a...f50 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå