AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #1 Skrevet 26. mars 2019 Har truffet en fantastisk mann (i mine øyne) Vi klaffet utrolig bra fra første møte og jeg falt pladask! Problemet senere viste seg at han er gift (de har ingen barn) Jeg har fortsatte å treffe han til tross for at han har ring på fingeren, jeg vet hvor stygt gjort dette er av meg, men jeg har latt meg rive med. Han ringer ofte, stikker innom når han kan og vi treffes hver uke 1-2 ganger for sex. Han hjelper meg med ting og jeg føler kanskje, om ikke det bare er ønsketenkning, at han føler noe for meg også. Jeg skulle ønske han gikk fra kona og ble sammen med meg, det er det eneste jeg ønsker. Jeg vet jeg er nummer to, hun andre, og at jeg kun får rester. Jeg vet at så lenge han er gift med hun, vil jeg aldri bli en prioritet når det kommer til stykke, uansett om han ringer og hjelper meg med aldri så mye, jeg er liksom bare bra nok, når hun ikke er hjemme. Jeg er en hemmelighet som han ikke vil eller kan fortelle noen om, å det er sårt! Jeg ble gravid, tok abort for ikke å ødlegge for han. Jeg tok mer hensyn til han enn mine egne følelser, fordi det siste jeg ønsker er å ødlegge for han. Samtidig som jeg innimellom tenker «hva hvis jeg beholdt» jeg slår meg til ro med at mest sansynlig ville han fortsatt blitt med hun, å jeg måtte klart meg selv. Jeg kjenner det går ut over selvfølelsen og hva jeg tenker jeg selv fortjener. Jeg får en del interesse fra andre menn og vet om tre stykk som gjerne vil be meg ut på middag, men jeg har takket nei. Føler jo det blir feil av meg å gå ut med andre når jeg vil være med han. Har møtt litt rock bottom nå føler jeg og føler meg bare trist. Jeg har tenkt å lufte litt for han at jeg ønsker å treffe andre litt, at jeg vil gå ut på dater og at det er andre menn som gjerne ville hatt meg med ut på en ordentlig date, som ikke trenger å være redd for å bli sett med meg. Om han i det hele tatt føler NOE, for meg, vil jeg jo tro at det ikke er noe særlig om jeg skulle treffe andre. Kanskje det da er ett håp om at vi blir noe mer? Burde jeg si det til han, at jeg ønsker å date og at jeg ikke vil være like tilgjengelig lenger? At jeg ønsker å treffe noen som kam gi meg noe mer? Kanskje han da velger? Han kan ikke få oss begge. Mer det noen her med noen tips? Erfaring? Jeg tar imot alt! Anonymkode: a5bc1...57b
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #2 Skrevet 26. mars 2019 Si det rett ut: du ønsker et langvarig forhold, ikke bare være elskerinnen. Hvis han vil beholde deg er han nødt å gå fra kona NÅ. Altså ikke godta at han «bare må vente på det rette tidspunktet» osv. Hvis ikke så står du fritt til å date hvem du vil. Husk bare å bruk beskyttelse 🙂 lykke til! Anonymkode: 8ca97...a60 11
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #3 Skrevet 26. mars 2019 Du kan aldri stole på han, siden det han juger om til kona kan han like enkelt juge om til deg. Så enkelt er det dessverre.. Anonymkode: 56758...e48 8
etnavn Skrevet 26. mars 2019 #4 Skrevet 26. mars 2019 Du er jo fullstendig selvutslettende. Dette du driver med her, er virkelig ikke bra for deg. Alt handler om hva han synes, hva han vil. Hva med deg selv? Hva med at du fortjener en mann som setter pris på deg, og ikke bare bruker deg for seksuell tilfredsstillelse. Hvorfor lar du noen bruke deg på denne måten? Slutt med det! Du fortjener så innmari mye bedre behandling. Først og fremst må du lære deg å respektere deg selv. Du må avslutte forholdet med denne mannen, og være alene mens du øver deg på å respektere deg selv, slik at andre også kan respektere deg. En god huskeregel kan være å prøve å forestille deg at det du opplever, skjer med noen andre. For eksempel: Sett moren din, eller søsteren din, eller datteren din, i ditt sted: Hadde det vært greit at noen av dem ble behandlet på denne måten? Ikke? Hvorfor er det da greit at du blir behandlet sånn? Du skal aldri finne deg i noe mer for din egen del, enn du hadde funnet deg i for moren din, søsteren din eller datteren din. Husk på det. Minn deg selv på det! Jo raskere du kvitter deg med en som bruker deg og bygger deg ned, jo raskere kan du begynne å bygge deg opp igjen. Og tilslutt få det veldig bra. Men ikke med denne mannen. Dette må du slå fra deg. Han er ikke bra nok for deg, han er en utro tosk. Han har ikke de verdiene en mann burde ha. Respekter deg selv mer enn som så, du fortjener en mye bedre mann enn dette. 7
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #5 Skrevet 26. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kan aldri stole på han, siden det han juger om til kona kan han like enkelt juge om til deg. Så enkelt er det dessverre.. Anonymkode: 56758...e48 nei så sort hvitt er det faktisk ikke. Anonymkode: bcf26...883
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #6 Skrevet 26. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: nei så sort hvitt er det faktisk ikke. Anonymkode: bcf26...883 Ikke alltid, men ofte. Jeg tror det er mer nyansert når det er barn eller alvorlig sykdom i bildet, men om man IKKE er bundet sammen av noe og fortsatt er utro vitner det om en mann som vil ha i pose og sekk, og han er like overbevisende løgner ovenfor kona som for en elskerinne, og tro noe annet er naivt. Anonymkode: 56758...e48 6
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #7 Skrevet 26. mars 2019 Gaaaaaadh...få litt selvrespekt kvinne! Han er en søppelmann og du har gått på det eldste trikset i boka, elskerinnetalen. Move on å ta det som lærdom, han er ikke verdt en fjert. Anonymkode: 9a482...3d5 5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #8 Skrevet 26. mars 2019 Trolletråd. Ingen er SÅ dørmatte. Anonymkode: ebe37...dd9 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #9 Skrevet 26. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Trolletråd. Ingen er SÅ dørmatte. Anonymkode: ebe37...dd9 Du er troll som troller her Anonymkode: a13c0...ace 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #10 Skrevet 26. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Gaaaaaadh...få litt selvrespekt kvinne! Han er en søppelmann og du har gått på det eldste trikset i boka, elskerinnetalen. Move on å ta det som lærdom, han er ikke verdt en fjert. Anonymkode: 9a482...3d5 Han holder ingen lovnad, men han før nå i pose og sekk og tror det er greit for meg, siden jeg ikke har vært tydelig nok på at jeg ikke syntes dette er så OK lenger. Det gikk i starten, men har nå innsett at jeg ikke takler det, å tenker si det til han at han må velge, og st jeg tenker å takke ja til andre menn som ber meg ut. Anonymkode: a5bc1...57b
Macro Skrevet 27. mars 2019 #11 Skrevet 27. mars 2019 (endret) Så lenge han bare er gift hadde jeg gitt faen og gått for det. Mange gifte vil nok disse deg her, men det skyldes utelukkende egen usikkerhet. Heldig den kona som sitter med en som gjør andre gravide men velger å være trofast i ettertid. For noen varp gifte kvinner gjør. Endret 27. mars 2019 av Macro la til "i ettertid" 1
etnavn Skrevet 27. mars 2019 #12 Skrevet 27. mars 2019 En mann som ikke føler på å gå bak ryggen på sin nærmeste, som istedenfor å bli spist opp innvendig av dårlig samvittighet faktisk tenner på et sånt svik - hva slags mennesker er sånne folk, tenker jeg. Jeg evner ikke å identifisere meg med sånne folk i det hele tatt, jeg forstår det ikke. Og jeg tenker - hva annet finner en sånn mann på? Utroskap er ille nok, for all del. Men i neste omgang, dette er jo mennesker uten særlig moral, og uten respekt for partner. Hva føler en sånn person om økonomisk utroskap, for eksempel? Mest sannsynlig har han ikke dårlig samvittighet for det heller. Ingen skrupler antagelig, så lenge han selv kommer best ut av det. Hva hvis du får en livsendrende sykdom? Da står ikke en sånn mann ved siden av deg og støtter deg gjennom det. Det er han alt for egoistisk til. Det handler om egne behov, egne følelser. Hele veien. Mest sannsynlig er det derfor han ikke har barn også, han tåler ikke å dele oppmerksomheten med noen andre. Han vil ikke sette noen andres behov foran sine egne. En person som narrer, sniker, manipulerer og lurer andre, det er en person man holder seg unna. Det finnes ikke gode sider som veier opp for dette. Det å kunne stå for det man gjør, se seg selv og andre i øynene, det er helt elementære egenskaper som må være på plass hos folk. 8
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. mars 2019 #13 Skrevet 27. mars 2019 Jeg lurer på hva som er under topplokket til folk som vurderer å ha forhold til gifte/samboere.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #14 Skrevet 27. mars 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Gaaaaaadh...få litt selvrespekt kvinne! Han er en søppelmann og du har gått på det eldste trikset i boka, elskerinnetalen. Move on å ta det som lærdom, han er ikke verdt en fjert. Anonymkode: 9a482...3d5 Trodde denne elskerinnetalen var en tale der mannen sa at han kom til å forlate kona og at det ikke er sex å få hjemme osv osv... fikk ikke inntrykk av at denne mannen har servert denne? TS. Si det til han. Si at det ikke er nok for deg å være hemmelig elskerinne, at du har sterke følelser for han og at du trenger å date andre og møte andre for å komme over han. Men. Da må du GJØRE det også. Ikke bare si det. Dersom han da sier at dette var veldig trist og leit og han har jo sterke følelser, men fortsatt velger å være med kona så må du da la han gå. Du må ikke fortsette å møte han da. Anonymkode: d4c56...693 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #15 Skrevet 27. mars 2019 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Jeg lurer på hva som er under topplokket til folk som vurderer å ha forhold til gifte/samboere. Akkurat det samme som alle andre har. Det er ikke under topplokket det ligger, du må nok lengre ned... Anonymkode: d4c56...693
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. mars 2019 #16 Skrevet 27. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Akkurat det samme som alle andre har. Det er ikke under topplokket det ligger, du må nok lengre ned... Anonymkode: d4c56...693 De mangler moral, vil nå jeg si.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #17 Skrevet 27. mars 2019 Hvorfor forstår du ikke at han er en uredelig drittsekk? Hvem gjør noe sånt mot partneren sin? Og nei, det hjelper ikke at ekteskapet er dødt, kona er slem, eller what not, for da skiller man seg Hva får deg til å tro at denne fyren vil bli et bedre menneske av å skille seg fra kona og bøi sammen med deg? Dropp taperen og finn en ærlig og redelig fyr som fortjener deg. Anonymkode: 2ab0e...a4e 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #18 Skrevet 27. mars 2019 Det er ikke synd på deg. Og for et lettvint bytte du er... og så ett å få sex med. Jaja.. og du er redd for å ødelegge for ham..? men det har du jo allerede gjort ved å innlede forhold til en gift mann ! Du har ødelagt for en annen kvinne hennes ekteskap, og uansett om det er mannen som er utro så har du likke mye ansvar for dine egne onde handlinger. Du kan ikke fraskrive deg ansvar ved å skylle på mannen. Du har moralsk ansvar ved å bryte deg inn i andres ekteskap ! Ja det er selvisk ondskap å ødelegge for andres bare for egen lykke, det du kan aldri få ekte fred med det. Livet tar slutt en dag, livet er kort og du må stå til ansvar det du har gjort. Er det verdt det å ha volt andre sorg og smerte når du en gang selv skal dø ? Nei ta ansvar og slutt med å gjøre ondt mot andre. Det vil du aldri angre på. Anonymkode: fb6fc...cfa 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #19 Skrevet 27. mars 2019 Hva sa han når du fortalte at du var gravid? Etter min erfaring sier det alt om en mann. Anonymkode: f244b...9d1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #20 Skrevet 27. mars 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke synd på deg. Og for et lettvint bytte du er... og så ett å få sex med. Jaja.. og du er redd for å ødelegge for ham..? men det har du jo allerede gjort ved å innlede forhold til en gift mann ! Du har ødelagt for en annen kvinne hennes ekteskap, og uansett om det er mannen som er utro så har du likke mye ansvar for dine egne onde handlinger. Du kan ikke fraskrive deg ansvar ved å skylle på mannen. Du har moralsk ansvar ved å bryte deg inn i andres ekteskap ! Ja det er selvisk ondskap å ødelegge for andres bare for egen lykke, det du kan aldri få ekte fred med det. Livet tar slutt en dag, livet er kort og du må stå til ansvar det du har gjort. Er det verdt det å ha volt andre sorg og smerte når du en gang selv skal dø ? Nei ta ansvar og slutt med å gjøre ondt mot andre. Det vil du aldri angre på. Anonymkode: fb6fc...cfa Ro deg ned et par hakk liksom. Det er ene og alene han sitt ansvar og det er han som er ond som leker med to liv. Han lekte med det i magen også som hun fjernet, tre liv? Vet ikke hvem som er ond jeg. Begge burde brukt beskyttelse, hvorfor være så tilbakestående og ta abort fordi man har seg ansvarsløst med en som er bundet til noen andre ?? Anonymkode: a193d...3f3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå