AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #21 Skrevet 26. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kanskje bruke et annet ord enn nettopp vill da?! Anonymkode: 1751b...cc6 Det er et veldig vanlig og godt innarbeidet utrykk. Ta det opp med språkrådet hvis det plager deg. Anonymkode: 89e69...4e7 6
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #22 Skrevet 26. mars 2019 9 minutter siden, Nmtt skrev: Det kommer an på hvordan du definerer ordet vill. Hva du legger i vill er tydeligvis ikke det samme som jeg gjør. Hva legger du i vill da? Anonymkode: 4ab8b...8e1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #23 Skrevet 26. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er et veldig vanlig og godt innarbeidet utrykk. Ta det opp med språkrådet hvis det plager deg. Anonymkode: 89e69...4e7 Ja, som folk bruker om heelt forskjellige ting. Noen beskriver en duracellkanin og andre beskriver en rolig og dypt sensuell kvinne. Derfor er det et misvisende uttrykk. Anonymkode: 1751b...cc6
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #24 Skrevet 26. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, som folk bruker om heelt forskjellige ting. Noen beskriver en duracellkanin og andre beskriver en rolig og dypt sensuell kvinne. Derfor er det et misvisende uttrykk. Anonymkode: 1751b...cc6 Og noen som meg mener en leken, utforskende og spennende kvinne som viser at hun oppriktig liker det hun gjør i senga. Anonymkode: cc013...64a 7
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #25 Skrevet 26. mars 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, som folk bruker om heelt forskjellige ting. Noen beskriver en duracellkanin og andre beskriver en rolig og dypt sensuell kvinne. Derfor er det et misvisende uttrykk. Anonymkode: 1751b...cc6 Det vil alltid finnes de som bruker ord og utrykk feil, dessverre. Anonymkode: 89e69...4e7
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2019 #26 Skrevet 26. mars 2019 "Vill i sengen" betyr å være som menn er i sengen. Menn viser med energi sin lyst. De blir ikke underdanige, men dominant. Tror nok mange menn savner en mer deltagende og dominant kvinne. Jeg vet ihvertfall at jeg hadde blitt litt deppa av at kvinnen lå i ro og inntok den underdanige rollen hele tiden. Det å kunne veksle naturlig er hva som gjør menn så flinke i sengen. Menn kan både ligge i ro og ta imot, og kunne være dominant og bestemt og ta seg til rette. Det er veldig sjelden jeg ser kvinner klare det. Anonymkode: fb6ca...67e 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #27 Skrevet 27. mars 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker på hva kompiser har sagt tidligere, «hun var vill i senga» så har de beskrevet ei som red i full fart og hylte som en hund. Har også selv hatt sex med en mann som var som en duracellkanin i mente han var vill i senga, jeg syns bare det var vemmelig. Men forstår hva du mener, det menes noe annet når det blir sagt vill i senga men syns det er et rart ordvalg. Hvorfor ikke bruke ord som hun var veldig lidenskapelig eller sensuell for eksempel? Anonymkode: 1751b...cc6 🤣🤣 du har misforstått totalt. Anonymkode: c1767...24f 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #28 Skrevet 27. mars 2019 Uff den der er kjip ja... men jeg tror definitivt ikke det har noen ting å si for hvor godt kjæresten din liker deg. Og det høres jo ut som at dere har bra sex😊 Min nåværende type er ikke den beste jeg har hatt i senga heller. heldigvis har han mange kvaliteter som eksen ikke hadde, som er mye viktigere for meg. Anonymkode: db056...f96
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #29 Skrevet 27. mars 2019 14 timer siden, Noenlundelikefremt skrev: Damer kan definitivt være bra på ulike måter. Kan komme på én jeg vil karakterisere som spinnvill i senga, klart jeg husker henne godt og ville opplevd henne igjen i en singeltilværelse, men det er ikke noe savn og selv om sexen med henne noen ganger var blant den beste jeg har hatt, har jeg hatt minst like god og bedre uten at dama har vært så vill. Jeg er som deg ikke redd for seksuell sjalusi og liker å kjenne på det. Bruk det til noe positivt og vær trygg på at sexlivet med deg kan bli minst like bra! Takk, det skal jeg gjøre Godt å se at det er andre her inne med et positivt syn på litt sjalusi, føler meg ikke helt trodd på at denne samtalen ikke var verdens undergang for meg 😎 Du skriver at du ville ha opplevd hun som var vill igjen dersom du var singel. Du skriver ikke at du skulle ønske at hun du er sammen med var sånn. Kanskje bare tilfeldig, men hva tenker du om at den ville typen liksom er mer egnet for vill singelsex/tidlig i et forhold, men ikke noe bedre egnet enn andre til å bygge opp et godt sexliv i et langvarig forhold? Merker jeg er på fisketur her, men... 😋 TS Anonymkode: 0945e...66f
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #30 Skrevet 27. mars 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: "Vill i sengen" betyr å være som menn er i sengen. Menn viser med energi sin lyst. De blir ikke underdanige, men dominant. Tror nok mange menn savner en mer deltagende og dominant kvinne. Jeg vet ihvertfall at jeg hadde blitt litt deppa av at kvinnen lå i ro og inntok den underdanige rollen hele tiden. Det å kunne veksle naturlig er hva som gjør menn så flinke i sengen. Menn kan både ligge i ro og ta imot, og kunne være dominant og bestemt og ta seg til rette. Det er veldig sjelden jeg ser kvinner klare det. Anonymkode: fb6ca...67e Etter denne definisjonen er jeg også vill 😁 Så takk 😁 I dette tilfellet gikk det som sagt mer på en helt grenseløs spontanitet (altså, de drev og hadde sex i trappeoppganger og heiser på vei til/fra fester hos venner, for å nevne noe), i tillegg til det som skjedde i senga som etter hva jeg har skjønt var litt som du skriver kanskje bare i en "ekstremversjon". Anonymkode: 0945e...66f
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #31 Skrevet 27. mars 2019 Har fått høre at jeg er vill i senga. Jeg tar det som at jeg ikke har hemninger. Vet ikke hvordan kjæresten din forklarte henne detaljert, men min type vill i senga vil si at jeg aldri har vært sjenert i senga. Jeg vil ha nytelse, så jeg slipper meg fullstendig. Heldigvis har dette tent mennene jeg har vært med. Jeg bryr meg ikke om brystene disser eller om magen får valker i ulike posisjoner. Sex for meg er svett, spontant og dyriskt. Mannen må selvfølgelig lukte godt og være ren om alt skal skje, men sex kan lett flyttes til dusjen. Jeg har hatt flere menn som har sagt at de tørr å spørre meg om fantasier de har. F.eks rimming/ penetrering analt på de.. Jeg gjør det med glede. For meg har sex ingen begrensninger for uten om hard BDMS. Men hvis du ikke ønsker å henge meg opp i kroker er jeg liksom stort sett med på alt annet. Anonymkode: 80018...b2c 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #32 Skrevet 27. mars 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje bruke et annet ord enn nettopp vill da?! Anonymkode: 1751b...cc6 Spontan, utforskende, frigjort..er kanskje bedre? Anonymkode: 83853...851
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #33 Skrevet 27. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Spontan, utforskende, frigjort..er kanskje bedre? Anonymkode: 83853...851 Skal man slutte å bruke enkelte utrykk bare fordi en liten andel ikke gidder å lære seg hva de betyr? Anonymkode: 89e69...4e7 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #34 Skrevet 27. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal man slutte å bruke enkelte utrykk bare fordi en liten andel ikke gidder å lære seg hva de betyr? Anonymkode: 89e69...4e7 Nei. Helt klart ikke. "Vill" i seksuell betydning er et godt innarbeidet uttrykk 😊 Anonymkode: 83853...851 2
Gjest Paramount Skrevet 27. mars 2019 #35 Skrevet 27. mars 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville dere tenkt at dette er noe han uansett kommer til å savne, at jeg for all tid vil være kjedelig sammenlignet med henne? Eller er det sånn at vi rett og slett kan være bra på hver vår måte? Anonymkode: 0945e...66f Denne historien fra fortiden kan du ta helt med ro. Dette er typisk skryt fra gutter. En merkelig form for skryt egentlig, som å skryte av en tidligere skolekamerat som var fantastisk i matte, en annen som var vanvittig til å dra damer etc, skryt som ikke har noe som helst med ens egne ferdigheter å gjøre. Dessverre skjønner ikke gutter alltid rekkevidden/konsekvensene av å skryte på seg seksuelle opplevelser, de klarer ikke forestille seg at det faktisk kan være problematisk for partner. Men du høres ut til å takle det greit tross alt, og litt sjalusi er bare bra i et forhold. Det er ingen spesiell grunn til å frykte at han kommer til å savne exen dersom dere har det ok sammen. Han kan savne sexen, men den kan du helt sikkert gjenskape selv. Det handler bare om å gå over streken av og til, noe de aller fleste jenter er i stand til under de rette omstendighetene. Damer som er ville i senga er ikke noe stabilt parmateriale. Damer som av og til kan være ville i senga derimot, er de aller hotteste.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #36 Skrevet 27. mars 2019 19 minutter siden, Paramount skrev: Denne historien fra fortiden kan du ta helt med ro. Dette er typisk skryt fra gutter. En merkelig form for skryt egentlig, som å skryte av en tidligere skolekamerat som var fantastisk i matte, en annen som var vanvittig til å dra damer etc, skryt som ikke har noe som helst med ens egne ferdigheter å gjøre. Dessverre skjønner ikke gutter alltid rekkevidden/konsekvensene av å skryte på seg seksuelle opplevelser, de klarer ikke forestille seg at det faktisk kan være problematisk for partner. Men du høres ut til å takle det greit tross alt, og litt sjalusi er bare bra i et forhold. Det er ingen spesiell grunn til å frykte at han kommer til å savne exen dersom dere har det ok sammen. Han kan savne sexen, men den kan du helt sikkert gjenskape selv. Det handler bare om å gå over streken av og til, noe de aller fleste jenter er i stand til under de rette omstendighetene. Damer som er ville i senga er ikke noe stabilt parmateriale. Damer som av og til kan være ville i senga derimot, er de aller hotteste. Her var det mye positivt! Jeg tror jeg går fint inn i kategorien "vill av og til" så det tar jeg med meg 😁 TS Anonymkode: 0945e...66f 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #37 Skrevet 27. mars 2019 Jeg har vært sammen med samme mann i 20 år og er veldig glad for at vi aldri har hatt slik situasjon. Da ville jeg brublet mer enn sunt der. Også glad for at jeg ikke har fortalt om mine erfaringer. Har jo hatt kjærester jeg har hatt mer "dyrisk" sex med, uten at det var bra forhold eller noe jeg lengter tilbake til. Tror altså man kan være bra på ulike måter. Uansett er det beste sex med en du både er tiltrukket av og glad i på andre måter. Anonymkode: a81f1...4d1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #38 Skrevet 27. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har vært sammen med samme mann i 20 år og er veldig glad for at vi aldri har hatt slik situasjon. Da ville jeg brublet mer enn sunt der. Også glad for at jeg ikke har fortalt om mine erfaringer. Har jo hatt kjærester jeg har hatt mer "dyrisk" sex med, uten at det var bra forhold eller noe jeg lengter tilbake til. Tror altså man kan være bra på ulike måter. Uansett er det beste sex med en du både er tiltrukket av og glad i på andre måter. Anonymkode: a81f1...4d1 aldri hatt slik DISKUSJON, mente jeg. Anonymkode: a81f1...4d1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #39 Skrevet 27. mars 2019 OK TS, da er jeg dønn ærlig her da, siden du mener du tåler det - og jeg tror deg, du virker ærlig selv og som du har selvinnsikt og kontakt med dine følelser. Jeg er vill i senga, og nei det betyr ikke at man jukker som en duracellkanin med øynene på stilker som en annen her innbiller seg. Jeg har bare null hemninger og høyt libido, jeg liker å eksperimentere, liker å dele fantasier, er kåt og lidenskapelig og åpen og bare virkelig elsker å ha sex. Jeg er alltid den beste han har hatt og ofte den første han har virkelig utforsket sin seksualitet med, for det å ha null hemninger og bare være kåt er smittsomt. Jeg er hun du kan spørre om kan ta deg med strap on eller hva det nå skal være og vite at du får et stort smil tilbake. Siden jeg blir lett kåt og er multiorgasmisk og forteller hva jeg liker at de gjør, så får jeg også alle menn til å føle seg som en gud i senga, som igjen er en stor faktor til at de føler det har vært et bra ligg. Uansett, selvskrytet har knapt begynt, nå kommer den verste delen: jeg opplever at menn ikke glemmer meg, ut fra hva ekser har sagt og gjort gjennom årene. Det betyr ikke at de har dårlig sex nå eller prøver å ha sex med meg igjen, noen ganger er det bare et lite snev av nostalgi. Men det er der. Det er også de som har sagt det rett ut altså, at sexlivet med kjæresten er ingenting i forhold. Men da har de gjerne gått fra meg til ei som knapt tør ha lyset på liksom, og er gjerne ikke fornøyde i forholdet generelt. Jeg ser hvor du vil med at man kanskje er mer egnet for singel-sex enn forhold, men jeg er ikke helt enig i den altså.. Men du kan ha rett i at det på en måte jevner seg ut med tiden, på første knull er den ville en mer spennende opplevelse enn den vanlige, men etter å ha vært sammen et år og lært hverandre å kjenne så jevner det seg sikkert ut. Anonymkode: 603db...eee 4
Katten.2.0 Skrevet 27. mars 2019 #40 Skrevet 27. mars 2019 Det er litt interessant med sex, og spesielt sex med forskjellige mennesker. Nå er jeg over snittet interessert i sex, og er i et åpent forhold med faste partnere. For meg er det ikke slik at den ene partneren er bedre i senga enn den andre. Grunnen til at jeg har de faste partnerne som jeg har, er fordi sexen er så god som overhodet mulig. Altså at vi matcher innen hva vi tenner på, har stor interesse for gjensidig nytelse, generelt sett en god forståelse av sex i tillegg til at man liker hverandres selskap. Men sex er litt forskjellig med enhver person. Man bringer alltid noe unikt over sexen, som ingen andre har. Ingen mennesker har sex på samme måte, og det er dette jeg kan savne. Selv om at sexen med min kjæreste er den aller beste - når man elsker hverandre er automatisk sexen hundre ganger bedre - så er det veldig godt å også oppleve variasjonen andre partnere fører med seg. Som en bonus har de gjerne forskjellige stiler og kroppsformer, da jeg elsker kvinnekroppen og de forskjellige måtene det feminine kommer til uttrykk. Dette betyr ikke at mannen din er som meg, TS, men man kan savne sexen med andre uavhengig hvor god sex man har med nåværende partner. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå