Katten.2.0 Skrevet 27. mars 2019 #41 Skrevet 27. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: *snip* Anonymkode: 603db...eee Dette er det jeg mener med at man matcher seksuelt. Skulle tro du var min kvinnelige ekvivalent
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #42 Skrevet 27. mars 2019 5 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Dette er det jeg mener med at man matcher seksuelt. Skulle tro du var min kvinnelige ekvivalent Hehe, ditto pus, du virker som en mannlig versjon av meg iblant Også enig i det du skriver om at sex med forskjellige mennesker alltid vil være annerledes, men kan være like bra bare på forskjellige måter. Det er jo der de som påstår at så lenge kona er fin og de har masse sex hjemme så vil han aldri være utro har misforstått alt. Elskerinnen vil alltid kunne tilby noe kona aldri kan, nemlig det å være en annen. Derfor jeg også liker åpne forhold, tanken på sex med en og samme person "for alltid" er nesten litt skremmende for meg. Jeg tror også den første ville i senga sitter. Banalt eksempel: Man kan gjenta det å ha sex på en parkbenk, men det blir aldri like spennende som første gang man gikk over den grensen. Det at det er nytt er halve moroa, mange nøyer seg gjerne med den ene gangen de prøvde noe, for uten nyhetens interesse så er det ikke interessant lenger. Så hvis han har gjort mye nytt med denne eksen, så er det øyeblikk som huskes og som ikke kan replikeres. Og bare det å møte noen som er ville i senga generelt kan være en ny opplevelse, som å miste jomfrudommen igjen. Det huskes og det vil være der, og TS må finne sin seksuelle selvtillit i at de to har fantastisk sex bare på en annen måte. Anonymkode: 603db...eee 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #43 Skrevet 27. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: OK TS, da er jeg dønn ærlig her da, siden du mener du tåler det - og jeg tror deg, du virker ærlig selv og som du har selvinnsikt og kontakt med dine følelser. Jeg er vill i senga, og nei det betyr ikke at man jukker som en duracellkanin med øynene på stilker som en annen her innbiller seg. Jeg har bare null hemninger og høyt libido, jeg liker å eksperimentere, liker å dele fantasier, er kåt og lidenskapelig og åpen og bare virkelig elsker å ha sex. Jeg er alltid den beste han har hatt og ofte den første han har virkelig utforsket sin seksualitet med, for det å ha null hemninger og bare være kåt er smittsomt. Jeg er hun du kan spørre om kan ta deg med strap on eller hva det nå skal være og vite at du får et stort smil tilbake. Siden jeg blir lett kåt og er multiorgasmisk og forteller hva jeg liker at de gjør, så får jeg også alle menn til å føle seg som en gud i senga, som igjen er en stor faktor til at de føler det har vært et bra ligg. Uansett, selvskrytet har knapt begynt, nå kommer den verste delen: jeg opplever at menn ikke glemmer meg, ut fra hva ekser har sagt og gjort gjennom årene. Det betyr ikke at de har dårlig sex nå eller prøver å ha sex med meg igjen, noen ganger er det bare et lite snev av nostalgi. Men det er der. Det er også de som har sagt det rett ut altså, at sexlivet med kjæresten er ingenting i forhold. Men da har de gjerne gått fra meg til ei som knapt tør ha lyset på liksom, og er gjerne ikke fornøyde i forholdet generelt. Jeg ser hvor du vil med at man kanskje er mer egnet for singel-sex enn forhold, men jeg er ikke helt enig i den altså.. Men du kan ha rett i at det på en måte jevner seg ut med tiden, på første knull er den ville en mer spennende opplevelse enn den vanlige, men etter å ha vært sammen et år og lært hverandre å kjenne så jevner det seg sikkert ut. Anonymkode: 603db...eee Helt enig. Kunne ha skrevet dette selv. Anonymkode: 80018...b2c 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #44 Skrevet 27. mars 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Han burde hatt vett til å holde kjeft. Har hatt sexpartnere som har vært mer spennende enn min mann, men noen hemmeligheter må en ta med seg i grava. Anonymkode: d9b66...cd0 Hvorfor er du gift med ham da? Helt ærlig med deg selv? Økonomi og trygghet trumfet sex? Anonymkode: ed0a1...b73
Gjest Noenlundelikefremt Skrevet 27. mars 2019 #45 Skrevet 27. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk, det skal jeg gjøre Godt å se at det er andre her inne med et positivt syn på litt sjalusi, føler meg ikke helt trodd på at denne samtalen ikke var verdens undergang for meg 😎 Du skriver at du ville ha opplevd hun som var vill igjen dersom du var singel. Du skriver ikke at du skulle ønske at hun du er sammen med var sånn. Kanskje bare tilfeldig, men hva tenker du om at den ville typen liksom er mer egnet for vill singelsex/tidlig i et forhold, men ikke noe bedre egnet enn andre til å bygge opp et godt sexliv i et langvarig forhold? Merker jeg er på fisketur her, men... 😋 TS Anonymkode: 0945e...66f Vanskelig å si om du er inne på noe på fisketuren din. Over tid handler det kanskje ikke om hvor ville og spontane man er, men hvor godt man lærer hverandre å kjenne. Men kanskje har den ville et fortrinn der, da det kan være lettere å åpne seg opp. Jeg tenker bare på én mulig felle ved å være "vill", nemlig at det blir veldig tydelig hvis/når ting begynner å dabbe av. Du sier at de hadde seg i trappeoppgangen utenfor hos venner - de er nok ikke de eneste som har gjort det i løpet av de første par årene av et forhold, men hvis de fortsatt hadde gjort det etter ti år så hadde de hatt noe spesielt. For de fleste dabber ting av, er man vill og gal i utgangspunktet merkes dette ekstra tydelig. Spekulerer litt nå, men tror det er noe i det. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: OK TS, da er jeg dønn ærlig her da, siden du mener du tåler det - og jeg tror deg, du virker ærlig selv og som du har selvinnsikt og kontakt med dine følelser. Jeg er vill i senga, og nei det betyr ikke at man jukker som en duracellkanin med øynene på stilker som en annen her innbiller seg. Jeg har bare null hemninger og høyt libido, jeg liker å eksperimentere, liker å dele fantasier, er kåt og lidenskapelig og åpen og bare virkelig elsker å ha sex. Jeg er alltid den beste han har hatt og ofte den første han har virkelig utforsket sin seksualitet med, for det å ha null hemninger og bare være kåt er smittsomt. Jeg er hun du kan spørre om kan ta deg med strap on eller hva det nå skal være og vite at du får et stort smil tilbake. Siden jeg blir lett kåt og er multiorgasmisk og forteller hva jeg liker at de gjør, så får jeg også alle menn til å føle seg som en gud i senga, som igjen er en stor faktor til at de føler det har vært et bra ligg. Uansett, selvskrytet har knapt begynt, nå kommer den verste delen: jeg opplever at menn ikke glemmer meg, ut fra hva ekser har sagt og gjort gjennom årene. Det betyr ikke at de har dårlig sex nå eller prøver å ha sex med meg igjen, noen ganger er det bare et lite snev av nostalgi. Men det er der. Det er også de som har sagt det rett ut altså, at sexlivet med kjæresten er ingenting i forhold. Men da har de gjerne gått fra meg til ei som knapt tør ha lyset på liksom, og er gjerne ikke fornøyde i forholdet generelt. Jeg ser hvor du vil med at man kanskje er mer egnet for singel-sex enn forhold, men jeg er ikke helt enig i den altså.. Men du kan ha rett i at det på en måte jevner seg ut med tiden, på første knull er den ville en mer spennende opplevelse enn den vanlige, men etter å ha vært sammen et år og lært hverandre å kjenne så jevner det seg sikkert ut. Anonymkode: 603db...eee Denne beskrivelsen av seg selv kunne hun jeg har karakterisert som spinnvill ha skrevet. Og som dine ekser glemmer jeg henne ikke og ser tilbake på sexen med henne med en viss nostalgi, og jeg fantaserer om henne. Kunne dog aldri ha snakket med henne om det, der er ikke jeg. Men i mitt tilfelle er hun langt fra den eneste jeg aldri glemmer og ser tilbake på med et snev av nostalgi. For så lenge sexen med en dame er god vil den alltid feste seg på minnet som noe jeg opplevde med den dama og bare henne og som jeg aldri kan oppleve med noen andre nettopp fordi det var med henne. Det være seg den ville eller den blyge. Med andre ord, hadde jeg hatt problemer i forholdet og ikke hatt det moralske kompasset i orden, så er det flere enn hun spinnville som ville fått høre fra meg at jeg savner sexen med henne og lengter etter å ha sex med henne igjen.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #46 Skrevet 27. mars 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg vet: Ikke spør om ting du ikke tåler svaret på. Men 1. "Skaden" har allerede skjedd og 2. Jeg tåler det, er bare fryktelig sjalu. Så, vi snakket om ekser og sex. Jeg sa som sant var at han er den beste jeg har vært med. Han sa at jeg er bedre enn alle bortsett fra én som "ikke kan sammenlignes". At hun altså ikke var bedre, men helt annerledes enn meg, fordi "hun var vill i senga". Jeg spurte og grov om hvordan vill, og det meste gikk på at hun var spontan, at de stort sett hadde sex overalt hele tiden har jeg inntrykk av. Andre ting gikk på hva de gjorde i senga, som jeg ikke trenger å gå inn på. Ville dere tenkt at dette er noe han uansett kommer til å savne, at jeg for all tid vil være kjedelig sammenlignet med henne? Eller er det sånn at vi rett og slett kan være bra på hver vår måte? Anonymkode: 0945e...66f Hvis du er fryktelig sjalu så «tåler» du det IKKE. Anonymkode: e24f4...021
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #47 Skrevet 27. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: OK TS, da er jeg dønn ærlig her da, siden du mener du tåler det - og jeg tror deg, du virker ærlig selv og som du har selvinnsikt og kontakt med dine følelser. Jeg er vill i senga, og nei det betyr ikke at man jukker som en duracellkanin med øynene på stilker som en annen her innbiller seg. Jeg har bare null hemninger og høyt libido, jeg liker å eksperimentere, liker å dele fantasier, er kåt og lidenskapelig og åpen og bare virkelig elsker å ha sex. Jeg er alltid den beste han har hatt og ofte den første han har virkelig utforsket sin seksualitet med, for det å ha null hemninger og bare være kåt er smittsomt. Jeg er hun du kan spørre om kan ta deg med strap on eller hva det nå skal være og vite at du får et stort smil tilbake. Siden jeg blir lett kåt og er multiorgasmisk og forteller hva jeg liker at de gjør, så får jeg også alle menn til å føle seg som en gud i senga, som igjen er en stor faktor til at de føler det har vært et bra ligg. Uansett, selvskrytet har knapt begynt, nå kommer den verste delen: jeg opplever at menn ikke glemmer meg, ut fra hva ekser har sagt og gjort gjennom årene. Det betyr ikke at de har dårlig sex nå eller prøver å ha sex med meg igjen, noen ganger er det bare et lite snev av nostalgi. Men det er der. Det er også de som har sagt det rett ut altså, at sexlivet med kjæresten er ingenting i forhold. Men da har de gjerne gått fra meg til ei som knapt tør ha lyset på liksom, og er gjerne ikke fornøyde i forholdet generelt. Jeg ser hvor du vil med at man kanskje er mer egnet for singel-sex enn forhold, men jeg er ikke helt enig i den altså.. Men du kan ha rett i at det på en måte jevner seg ut med tiden, på første knull er den ville en mer spennende opplevelse enn den vanlige, men etter å ha vært sammen et år og lært hverandre å kjenne så jevner det seg sikkert ut. Anonymkode: 603db...eee Takk for dønn ærlig innlegg. Selvskryt er bra, alt for lite av det 😀 Ja, jeg tåler det. Faktisk er tanken på at han har én som deg i sin fortid og noen ganger i tankene ganske pirrende - og det gjør han mer spennende og attraktiv i mine øyne at han har opplevd litt, også er det "food for fantasy" (er det et uttrykk? burde vært!). Også tenker jeg litt flåsete at sånne som meg har noe å takke sånne som deg for - for når "du" får han til å føle seg som en gud i senga, så høster jeg fruktene 😀 TS. Anonymkode: 0945e...66f
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #48 Skrevet 27. mars 2019 26 minutter siden, Noenlundelikefremt skrev: Vanskelig å si om du er inne på noe på fisketuren din. Over tid handler det kanskje ikke om hvor ville og spontane man er, men hvor godt man lærer hverandre å kjenne. Men kanskje har den ville et fortrinn der, da det kan være lettere å åpne seg opp. Jeg tenker bare på én mulig felle ved å være "vill", nemlig at det blir veldig tydelig hvis/når ting begynner å dabbe av. Du sier at de hadde seg i trappeoppgangen utenfor hos venner - de er nok ikke de eneste som har gjort det i løpet av de første par årene av et forhold, men hvis de fortsatt hadde gjort det etter ti år så hadde de hatt noe spesielt. For de fleste dabber ting av, er man vill og gal i utgangspunktet merkes dette ekstra tydelig. Spekulerer litt nå, men tror det er noe i det. Denne beskrivelsen av seg selv kunne hun jeg har karakterisert som spinnvill ha skrevet. Og som dine ekser glemmer jeg henne ikke og ser tilbake på sexen med henne med en viss nostalgi, og jeg fantaserer om henne. Kunne dog aldri ha snakket med henne om det, der er ikke jeg. Men i mitt tilfelle er hun langt fra den eneste jeg aldri glemmer og ser tilbake på med et snev av nostalgi. For så lenge sexen med en dame er god vil den alltid feste seg på minnet som noe jeg opplevde med den dama og bare henne og som jeg aldri kan oppleve med noen andre nettopp fordi det var med henne. Det være seg den ville eller den blyge. Med andre ord, hadde jeg hatt problemer i forholdet og ikke hatt det moralske kompasset i orden, så er det flere enn hun spinnville som ville fått høre fra meg at jeg savner sexen med henne og lengter etter å ha sex med henne igjen. Interessante poenger. Alle man har god sex med huskes godt, men på hver sin måte. Sånn er det for meg også. Vet at hvis jeg skal gjenoppleve heftig sex med Thomas så må det være med Thomas, vet at hvis jeg skal gjenoppleve den intense intimiteten med Nils så må det være med Nils. Kjæresten min har nok ikke opplevd så mye god sex med andre enn meg og henne, men likevel, det er ikke nødvendigvis slik at hun har brent seg fast fordi hun er så vill, men fordi god sex brenner seg fast uansett. TS Anonymkode: 0945e...66f
Hartroa Skrevet 27. mars 2019 #49 Skrevet 27. mars 2019 Det er nok riktig at noen er "villere" i senga enn andre. Men sex er jo ikke bare den fysiske utførelsen. Sex er vel så mye følelser og sinnsstemning. Altså å begjære og bli begjært. Det er mange ting som spiller inn på at vi husker et samleie som "dyrisk." Samtidig så er det noe rart med minner. Noen minner lagrer seg som en helt spesiell hendelse, som man alltid vil huske og som bringer frem en god og varm følelse. Men så er spørsmålet: Hvis du opplever det samme igjen, vil det bli like bra? Mest sannsynlig ikke. Fordi du kan ha forandret deg, du har ikke de samme følelsene/sinnsstemningen som du hadde den gang, osv. Så da tenker jeg at det som var vill sex for lenge siden, burde ikke oppleves på samme måte om man hadde sex med den samme personen på nytt. Da kan det hende at det ville oppleves som et middelmådig ligg. Derfor bør vi egentlig ikke frykte at partner har hatt en "bedre" sexpartner før. Det er kun et flott minne, noe som vi alle har. Det betyr ikke at eksen hadde gitt bedre sex enn nåværende partner gjør. Minner er og forblir minner. Sex er ferskvare!
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2019 #50 Skrevet 27. mars 2019 Ja, helt enig ! Jeg har et spesielt minne som sitter for livet. Mitt første møte med en moden dame. Jeg var 24, og hun 52. Jeg har skrevet om det før, og skal ikke trøtte dere med detaljer. Men det ble en eksplosjon, begge "underernærte" i sin kåteste alder med sterkest libido. Herregud for ei "udetonert bombe" som gikk av. Også at det var litt "forbudt og hemmelig" gjorde til at det ikke akkurat ble mindre glovarmt. Som 2 utsultede rovdyr, vilt, rått og dampende. Svenskene har et godt ord : Kåtslag. Jeg tror det var noe sånt vi fikk. Jeg var en idiot fortsatt som trodde at over 40 var det knusktørt, og ved 50 var det spindelvev. Hjelpe meg for en oppvåkning jeg fikk på det området. Og så kunne jeg sprute og herje på som jeg ville uten konsekvenser, jeg var i sex-himmelen. Selv om jeg har hatt like gode, og bedre sexopplevelser senere på andre måter vil dette alltid være for meg nr.1 når det gjelder grådighet og intensitet. Og for ikke å snakke om "nye ting". På den tiden var det ikke så vanlig, det skjedde nok men ikke så åpent som i dag . Moden dame med ung elsker. Det var en fantastisk god skole, og lærdom for mitt senere sexliv. Anonymkode: 5cccb...c94 1
Nmtt Skrevet 30. mars 2019 #51 Skrevet 30. mars 2019 På 26.3.2019 den 18.53, AnonymBruker skrev: Hva legger du i vill da? Anonymkode: 4ab8b...8e1 Slår seg løs uten hemninger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå