Gjest PingPongRosadamm Skrevet 26. mars 2019 #21 Del Skrevet 26. mars 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monabe87 Skrevet 26. mars 2019 #22 Del Skrevet 26. mars 2019 What did i Just read 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pelle.Grino Skrevet 26. mars 2019 #23 Del Skrevet 26. mars 2019 7 timer siden, SoWhat? skrev: Jeg fikk for langt. Selvfølgelig ble det tatt opp i podcasten. På vegne av Linnea Myhre og alle de sjokkskadede ofrene som ligger igjen etter din ubarmhjertige og grusomme uttalelse, føler jeg for å si... du er tilgitt. Helt siden jeg hørte podcasten håpet jeg denne beklagelsen ville komme, så mange takk. Vel, nok om meg... Hva synes du om meg? , for å si det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 26. mars 2019 #24 Del Skrevet 26. mars 2019 Akkurat nå, Pelle.Grino skrev: På vegne av Linnea Myhre og alle de sjokkskadede ofrene som ligger igjen etter din ubarmhjertige og grusomme uttalelse, føler jeg for å si... du er tilgitt. Helt siden jeg hørte podcasten håpet jeg denne beklagelsen ville komme, så mange takk. Vel, nok om meg... Hva synes du om meg? , for å si det slik. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 26. mars 2019 #25 Del Skrevet 26. mars 2019 Jøss... Dette var i overkant dramatisk. Teit å kalle folk lite intelligent, men verden går ikke under av den grunn. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 28. mars 2019 #26 Del Skrevet 28. mars 2019 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Kragebein, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg