Gå til innhold

Beste restauranter i Oslo?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten og jeg skal snart på kjærestetur til  Oslo❤️ Jeg vil gjerne ta han med på gode restauranter i hovedstaden. Restauranten må ha gode vegetar/vegan retter, gjerne også restauranter med ramen, fordi han har aldri spist ramen før og vil veldig gjerne prøve det :) Men alt av gode alternativ takes med et stort takk❤️❤️

Anonymkode: f2892...9cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten og jeg skal snart på kjærestetur til  Oslo❤️ Jeg vil gjerne ta han med på gode restauranter i hovedstaden. Restauranten må ha gode vegetar/vegan retter, gjerne også restauranter med ramen, fordi han har aldri spist ramen før og vil veldig gjerne prøve det :) Men alt av gode alternativ takes med et stort takk❤️❤️

Koie er det beste stedet i Oslo for Ramen, dog ikke et typisk sted for en romantisk date.

Anonymkode: 80982...605

Skrevet

Sawan er ålreit for en romantisk date da, der har de jo vegetar retter også. Dog dårlig med ramen såvidt jeg vet. 

AnonymBruker
Skrevet

Det trenger ikke å være en romantisk date plass. Ville egentlig ha mange mange alternativ. Ikke alt på en gang, men en plass med gode ramen-retter, en plass med masse digg vegetarmat, en plass med masse deilig dessert osv osv :) 

Skrevet

Einer har fått veldig gode anmeldelse, og har egen vegetarmeny.

AnonymBruker
Skrevet

Glad i skikkelig god burger?

Kverneriet eller Døgnvill 🙂 

Anonymkode: 73f8b...21b

AnonymBruker
Skrevet

Funky fresh food anbefales virkelig!

Anonymkode: 84999...208

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...