Gå til innhold

Misjon for islam tar av i Norge

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, Mari Y skrev:

Rights er vel ikke egentlig en veldig troverdig kilde?

For noe tull! Venstresiden som påstår dette så klart. 

Anonymkode: 28a99...6a1

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

HRS blir støtt og stadig tatt i løgn og usannheter, så nei, det er de ikke. Høyreekstremister skyr ingen midler for å oppnå målet sitt tydeligvis.

Anonymkode: af801...3c0

Dette stemmer ikke! 

• Liker 5
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo: https://www.dagbladet.no/nyheter/snudde-da-dagbladet-konfronterte-med-epostbevis/65244177

De er en høyreekstrem organisasjon som ønsker å sverte og aller helst forby islam. Disse ekstremistene er imot Norges grunnlov.

Anonymkode: af801...3c0

Artikkelen du lenker til gir ikke dekning for disse anklagene dine. Den gir grunnlag for å stille spørsmålstegn ved deres framgangsmåter og redelighet, men ikke at de er en høyreekstrem organisasjon som er motstandere av Norges grunnlov. Å være motstandere av islams fremvekst er ikke ensbetydende med å være høyreekstreme.

• Liker 4
Skrevet (endret)
4 timer siden, Mari Y skrev:

Det er ganske enkelt:

https://www.faktisk.no/?query=Rights

Faktisk.no, faktisk. De er jo til å stole på...

Endret av Husholdning1
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Feilpost

Endret av Husholdning1
Skrevet
54 minutter siden, kjell-valborg skrev:

faktisk.no er vel strengt tatt ikke helt nøytrale. Ei heller til å stole på.

De er i alle fall faktasjekkere, så det skal de være 

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette stemmer ikke! 

Jo, det gjør det. Det finnes mange eksempler på dette 

Skrevet
38 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Sier du som har sitert Tjomlid ved flere anledninger. Men jeg er delvis enig, HRS bør leses med omhu som all annen agendadreven journalistikk. 

Tjomlid bygger opp mange av påstandene sine med fakta og kilder. Det kan man neppe si om HRS. Og nå er nok innvandringskritiske nettsteder noe av det man bør være mest forsiktig med. 

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For noe tull! Venstresiden som påstår dette så klart. 

Du trenger ikke være venstreradikal for og å se dette. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Mari Y skrev:

Jo, det gjør det. Det finnes mange eksempler på dette 

Kan du vise til dette? 

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, Mari Y skrev:

Men de er altså ikke det.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Mari Y skrev:

Du trenger ikke være venstreradikal for og å se dette. 

Nei, det holder å være uvitende. 

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, Mari Y skrev:

Tjomlid bygger opp mange av påstandene sine med fakta og kilder. Det kan man neppe si om HRS. Og nå er nok innvandringskritiske nettsteder noe av det man bør være mest forsiktig med. 

Tjomlid bruker fakta og kilder helt feil mens han påstår de sier noe annet enn de faktisk gjør. Tjomlid er useriøs.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Husholdning1 skrev:

Nei, det holder å være uvitende. 

Nettopp!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen kristne i Norge som prøver å forandre lover og regler, dette er det kun Islam som forsøker å gjøre. Med å pushe grensene i det stille, så håper de å oppnå mer makt inni måten Norge blir styrt på. Dette bør være nok til at alle gjør alt de kan for å ikke la Islam få innpass. Man kan ikke sammenligne religionen Kristendom, med et POLITISK SYSTEM som Islam er. 

Islam is not even a religion; it is a political system that uses a deity to advance its agenda of global conquest,” said John Bennett

Anonymkode: b9c09...8a7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Mari Y said:

Nå er du bare naiv.

Anonymkode: 00440...961

• Liker 3
Skrevet
57 minutter siden, Mari Y skrev:

Du er et ekko av de du kritiserer, ganske ironisk. Tjomlid er like ræva til å dokumentere påstander som HRS, og om mulig enda bedre på cherrypicking og tallmanipulering. Han er en agendadreven "journalist" blottet for objektivitet og styrt av sitt ideologiske ståsted. 

• Liker 2
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen kristne i Norge som prøver å forandre lover og regler, dette er det kun Islam som forsøker å gjøre. Med å pushe grensene i det stille, så håper de å oppnå mer makt inni måten Norge blir styrt på. Dette bør være nok til at alle gjør alt de kan for å ikke la Islam få innpass. Man kan ikke sammenligne religionen Kristendom, med et POLITISK SYSTEM som Islam er. 

Islam is not even a religion; it is a political system that uses a deity to advance its agenda of global conquest,” said John Bennett

Anonymkode: b9c09...8a7

Det er jo ikke sant, er det vel? Kristne i Norge prøver absolutt å forme landet etter et kristent verdigrunnlag, og KrF er vel eksempel nok. 

Men du har rett i at kristendommen ikke har sitt motstykke til sharia, heldigvis. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri opplevd å få brosjyrer om Islam i posten, men jeg får stadig vekk menighetsblader og giro i posten fra menigheten i nærområdet mitt hvor de ber meg om penger. Jehovas vitner har jeg fått på døra flere ganger, og jeg har blitt stoppet av mormonere på gata. Jeg er i mot all form for misjonering, men jeg synes ikke muslimsk misjonering er verre enn kristen misjonering. Alt skulle vært forbudt.

Anonymkode: f26e3...715

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...