Gå til innhold

Inspira Mørk Sjokoladeis borte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei er Inspira Mørk Sjokoladeis borte eller er det bar byen min som ikke har en legere? syntes den var kjempe god men nå er den ikke i kiwi eller spar

Anonymkode: ab154...529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte en boks på tilbud på Meny denne lørdagen, det kan kanskje bety at den skal fases ut? Ingen av de andre variantene var på tilbud. På den annen side så finnes den fremdeles på Hennig-Olsen sin side, så hvem vet?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står ingenting om at den er tatt ut av produksjon hos Hennig Olsen...

Anonymkode: afb25...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, alltid presis skrev:

Jeg har lurt på det samme. Finner den ikke på min lokale butikk, og heller ikke på nærmeste Meny. Kanskje de har den på en Meny lenger borte, men da rekker jeg ikke hjem før den smelter. Så jeg har gått over til Ben&Jerry's chocolate fudge brownie. Veldig god, den også.

Da må det planlegges! :essen2: En god kjølebag og fryseelementer løser problemet. Har du ikke fryseelementer hjelper det godt å kompensere med å kjøpe mer is, så det blir minst mulig varm luft i kjølebagen. Og det beste av alt er at denne unnskyldningen for å kjøpe mye is faktisk er helt sann:nigo:

Anonymkode: 65011...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 3/24/2019 at 9:13 PM, AnonymBruker said:

Står ingenting om at den er tatt ut av produksjon hos Hennig Olsen...

Anonymkode: afb25...174

Jeg har fått bekreftet at den kommer til å gå ut av produksjon. Den erstattes av varianten med pekannøtter og lønnesirup, Maple Pekan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...