Gå til innhold

Dater en kortvokst mann

Fremhevede innlegg

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

1.72 er forresten ikke kortvokst.

Anonymkode: 53ecd...cb8

Nei, så langt derifra. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Margarethw skrev:

Ikke tenk på hva andre synes og mener. Jeg var sammen med en spm var 40cm høyere enn meg og det du burde tenke på er om det plager DEG! Du gjør og er sammen med de du har lyst til.

Jeg spør ikke hva andre mener, jeg spør om andres erfaringer med det å være sammen med en kortvokst mann. Ser ikke ut det er så mange!

TS

Anonymkode: 166ea...143

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 170 høy og har i ti år vært gift med en mann som er så lav at flertallet av kvinner ikke hadde vurdert ham engang. Klart det er meg som er overfladisk og grunn! Jeg, som faktisk giftet meg med en lav mann. Og ikke alle disse små tøttene på 1,60 som henger rundt menn på 1,85 fordi de «foretrekker» det. Neida, det er jeg som prøvde som er overfladisk. Ikke de som knapt greier å prate med en mann som er «bare» ti cm høyere enn dem.

Jeg GA det en sjanse. Men det FUNKER ikke! 

Anonymkode: 6190c...bf2

Jeg er ikke enig i at flertallet av kvinner ikke engang ville vurdert en mann fordi han "bare" er 172. 172 er ikke så lavt, og det er vel mange andre ting enn høyde som er viktigere hos en partner!?! 

Det hjelper lite at du giftet deg med han, når du egentlig aldri syntes han var bra nok. Og hvorfor i all verden skammer du deg over å vise deg sammen med han?!? De fleste bryr seg ikke, og det burde da uansett ikke bety noe hva andre synes. En partner er ikke et tilbehør eller en statusgjenstand! 

Ja, det er flott med høye menn, men alle høye menn er ikke flotre, og det er også mange flotte menn som ikke er særlig høye. 

Alle de "små tøttene" på 160 som er sammen med høye menn er da ikke sammen med dem pga høyden. Mange av dem kunne sikkert fint vært sammen med en mann på 172, eller lavere. 

AnonymBruker
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Onkelen min var kortvokst. Faktisk bare 1 cm unna det å kunne betegnes som dverg. Men han var gift frem til han døde i høy alder. Så ser ikke helt problemet. Det viktigste må da være kjærligheten?

Anonymkode: 50c36...df6

Å ha en rik onkel er ikke dumt.

Anonymkode: 4989b...5b0

AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen med en som var 3-4 cm kortere enn meg. Ikke lett å overse når han hadde dårlig selvtillit pga høyden og derfor prøvde seg på andre og var utro i tillegg. Sexlivet var også helt elendig da hele han var liten på alle måter.

Anonymkode: 61003...0d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...