Gå til innhold

Dater en kortvokst mann

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde aldri det kom til å skje, da jeg faktisk aldri har møtt menn som er lavere enn meg (jeg er selv lav).

Men fant en herlig mann som jeg nå dater. Ifølge Wikipedia er han kortvokst, selv om jeg ikke tenker på han som kortvokst i mine øyne.

Andre som dater eller har datet en kortvokst mann? Evt vært kjæreste med en? Hvordan var det?

Anonymkode: 166ea...143

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om typen min er kortvokst men han er en god del lavere enn meg, tenker ikke spesielt over det, kun når jeg ønsker bruke høye hæler, da merker jeg det og kan føle meg litt utilpass, men er mest utilpass siden han var den som tidligere påpekte at han kunne ønske jeg ikke var så høy med hæler på. Vært sammen flere år. Tidligere har andre menn kommentert frekke kommentarer at jeg gidder være med en lav type. Sier litt om de mennene, siden de sa det på en nedlatende måte. 

Høyde burde ikke spille mye rolle :)

Anonymkode: a3018...370

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 1,70 og gift med en mann på 1,72. Angrer. Han er flott på mange måter, men jeg tenner overhodet ikke på ham. Greier kun ha sex ved å se for meg andre. Ute i offentligheten er jeg flau over å bli sett med ham.

Anonymkode: 6190c...bf2

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er 1,70 og gift med en mann på 1,72. Angrer. Han er flott på mange måter, men jeg tenner overhodet ikke på ham. Greier kun ha sex ved å se for meg andre. Ute i offentligheten er jeg flau over å bli sett med ham.

Så hvorfor i helvete giftet du deg med han ?

Anonymkode: 53ecd...cb8

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

1.72 er forresten ikke kortvokst.

Anonymkode: 53ecd...cb8

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er et dårlig menneske om du lar det fortsette. Mannen din fortjener å bli elsket, og spessielt av en som ikke er så jævla grunn som deg.

Anonymkode: ca779...fdf

• Liker 11
Gjest Kritt
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper og tror dette har lite med høyden hans å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde aldri det kom til å skje, da jeg faktisk aldri har møtt menn som er lavere enn meg (jeg er selv lav).

Men fant en herlig mann som jeg nå dater. Ifølge Wikipedia er han kortvokst, selv om jeg ikke tenker på han som kortvokst i mine øyne.

Andre som dater eller har datet en kortvokst mann? Evt vært kjæreste med en? Hvordan var det?

Vil du ha barn med han? Tenker du over at barna evt kan bli kortvokst..? 

Anonymkode: 3779b...53a

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor giftet du deg da? Han kunne fått seg en flott dame , ikke en smålig person som deg...usj. Kvalmt. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor giftet du deg da? Han kunne fått seg en flott dame , ikke en smålig person som deg...usj. Kvalmt. 

Jeg henviste egentlig til vedkommende som giftet seg med en som var 2 cm lavere en henne...

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg henviste egentlig til vedkommende som giftet seg med en som var 2 cm lavere en henne...

2 cm høyere faktisk.....

Anonymkode: eecf9...402

AnonymBruker
Skrevet

Forrige fyren jeg datet var 164 og nærmere 100 kg. Følte meg som den gasellen ved siden av ham med mine 170 og 60 kg 😂

Anonymkode: 366f8...bf0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er et dårlig menneske om du lar det fortsette. Mannen din fortjener å bli elsket, og spessielt av en som ikke er så jævla grunn som deg.

Jeg er 170 høy og har i ti år vært gift med en mann som er så lav at flertallet av kvinner ikke hadde vurdert ham engang. Klart det er meg som er overfladisk og grunn! Jeg, som faktisk giftet meg med en lav mann. Og ikke alle disse små tøttene på 1,60 som henger rundt menn på 1,85 fordi de «foretrekker» det. Neida, det er jeg som prøvde som er overfladisk. Ikke de som knapt greier å prate med en mann som er «bare» ti cm høyere enn dem.

Jeg GA det en sjanse. Men det FUNKER ikke! 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 170 høy og har i ti år vært gift med en mann som er så lav at flertallet av kvinner ikke hadde vurdert ham engang. Klart det er meg som er overfladisk og grunn! Jeg, som faktisk giftet meg med en lav mann. Og ikke alle disse små tøttene på 1,60 som henger rundt menn på 1,85 fordi de «foretrekker» det. Neida, det er jeg som prøvde som er overfladisk. Ikke de som knapt greier å prate med en mann som er «bare» ti cm høyere enn dem.

Jeg GA det en sjanse. Men det FUNKER ikke! 

Å så flink du er som "prøvde". Du får ikke noe pluss i boken av meg. Elsket du denne mannen noen gang? Eller var det bare sympatiforhold han fikk?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å så flink du er som "prøvde". Du får ikke noe pluss i boken av meg. Elsket du denne mannen noen gang? Eller var det bare sympatiforhold han fikk?

Å herregud. Jeg søker ikke ros og pluss i boken. Jeg ville bare få fram at det er ikke sikkert at det er dama på 170 som har vært gift med en lav mann i ti år som er den første som fortjener å kalles overfladisk for å være opptatt av høyde.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Onkelen min var kortvokst. Faktisk bare 1 cm unna det å kunne betegnes som dverg. Men han var gift frem til han døde i høy alder. Så ser ikke helt problemet. Det viktigste må da være kjærligheten?

Anonymkode: 50c36...df6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Et menneske er ikke noe mer fra eller til, basert på et visst antall cm i høyde.

Anonymkode: 49c93...5dd

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil du ha barn med han? Tenker du over at barna evt kan bli kortvokst..? 

Anonymkode: 3779b...53a

Nå er vi ikke veldig gamle (men voksne nok) men tanken vokser på meg bare meg og mer! Personligheten hans er bare fantastisk på alle måter, han er utrolig intelligent og vi utfyller hverandre så det holder. Han er egentlig en perfekt kjærestemateriale.

Glemte nesten å svare på siste spørsmål, men jeg tenker at dersom vi får døtre så er det bare kjempesøtt at de blir små. Jeg har ikke tenkt så langt enda på om dersom vi får sønner...

TS

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Onkelen min var kortvokst. Faktisk bare 1 cm unna det å kunne betegnes som dverg. Men han var gift frem til han døde i høy alder. Så ser ikke helt problemet. Det viktigste må da være kjærligheten?

Anonymkode: 50c36...df6

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et menneske er ikke noe mer fra eller til, basert på et visst antall cm i høyde.

Anonymkode: 49c93...5dd

Dette! Jeg er helt enig! 

TS

Skrevet

Ikke tenk på hva andre synes og mener. Jeg var sammen med en spm var 40cm høyere enn meg og det du burde tenke på er om det plager DEG! Du gjør og er sammen med de du har lyst til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...