Gå til innhold

Farmen Kjendis 2020

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, der kom sannheten frem om Erik Alfred. Spiller spillet som bare det, maser og presser Hanna. Altså den mannen er jo så sleip og falsk, han manipulerer jo som bare det. Han er den største spilleren der inne.

Anonymkode: 6a431...d1d

Helt enig. Atter en gang viste han hvor falsk og storspiller han er. Den på farmen som har vært mest utspekulert hele veien. Sånn er det bare. Prisen for mest usympatiske går nok til han i år. 

Anonymkode: ac986...a14

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner ikke hvordan dere har fått så dårlig oppfatning av Erik Alfred, mens kvalme Per blir framstilt som en helt.. Nesten som man lurer på hvem som skriver her.. Erik Alfred burde helt klart bli årets vinner!

Anonymkode: f154d...46f

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke bare det? Han bare virker ikke spesielt sympatisk. Flink og alt det der er han sikkert. Men det er ikke nok når ikke det sosiale fungerer.

Anonymkode: ac986...a14

Han har sagt før i intervju at han slet veldig sosialt som barn.

Anonymkode: b4ccb...f83

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, der kom sannheten frem om Erik Alfred. Spiller spillet som bare det, maser og presser Hanna. Altså den mannen er jo så sleip og falsk, han manipulerer jo som bare det. Han er den største spilleren der inne.

Anonymkode: 6a431...d1d

Velkommen etter, dette så vel de fleste det sekundet han prøvde å lure de andre til å tro at Per hadde manipulert Stina.

Anonymkode: e929b...4f4

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvordan dere har fått så dårlig oppfatning av Erik Alfred, mens kvalme Per blir framstilt som en helt.. Nesten som man lurer på hvem som skriver her.. Erik Alfred burde helt klart bli årets vinner!

Per har da vært helt grei, ingen helt, men ikke noe negativt heller. Erik Alfred har vært nærmest ekkelt usympatisk. Jeg kjenner typen, minner om en bekjent, virker liksom grei utad, men om man først blir kjent med de psykopatiske trekkene og skjønner hvor utspekulert personen er, så ser man hva som virkelig menes. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Må si Per er jævlig god på å hjernevaske folk gjennom TV-skjermen.

Anonymkode: c6e83...f0c

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hatet til Per fra Erik Alfred sin side bunner kanskje i at han i utgangspunktet hater Frp og han brant seg da det viste seg at ikke alle var like fordomsfulle som ham selv.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må si Per er jævlig god på å hjernevaske folk gjennom TV-skjermen.

Hva slags vås er nå dette? Er det deg, Erik Alfred?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags vås er nå dette? Er det deg, Erik Alfred?

Er du Per?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Komisk at Erik Alfred falt for eget grep.

Neppe tilfeldig at ingen av de utslåtte har ønsket han som storbonde, samt at to har ønsket Per.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke at det ikke er Per folk misliker her inne. Hadde jeg vært på farmen med han, hadde jeg reagert nokså likt som EA. Kan ikke fordra Per, og hadde gjort det meste for å få han ut. Sykt irriterende person.

Anonymkode: 1ac6b...388

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke at det ikke er Per folk misliker her inne. Hadde jeg vært på farmen med han, hadde jeg reagert nokså likt som EA. Kan ikke fordra Per, og hadde gjort det meste for å få han ut. Sykt irriterende person.

Anonymkode: 1ac6b...388

Du er nok bare preget av fordommer. De som har vært på Farmen med Per ser stort sett bare en kjernekar. Erik Alfred er unntaket, som ikke har greid å se forbi egne fordommer og sin egen fiendtlige holdning til andre.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er nesten så man lurer på hvem som har skrevet det jeg siterer her... 😁 Erik Alfred kan nok være en artig skrue på mange måter, men jeg for min del vil veldig mye heller tilbrakt tiden sammen med Per Sandberg som har gjort et svært godt inntrykk på meg. Heier på ham :) 

Anonymkode: e6f4e...83a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Per har da vært helt grei, ingen helt, men ikke noe negativt heller. Erik Alfred har vært nærmest ekkelt usympatisk. Jeg kjenner typen, minner om en bekjent, virker liksom grei utad, men om man først blir kjent med de psykopatiske trekkene og skjønner hvor utspekulert personen er, så ser man hva som virkelig menes. 

Veldig enig med deg! :) 

Anonymkode: e6f4e...83a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Per er dyktig og har ordet i sin makt, førstekjempene han har valgt har nærmest takket for å bli valgt som førstekjempe, Erik Alfred fremstår mer "klønete" sosialt men er jo faktisk ikke den eneste som har kritisert Per, Bla Hege Bøkko har også kommet med kritikk

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, tirben skrev:

Erik Alfred falt for eget grep.  Ville være 2. kjempe så han kunne velge gren, så ble han 1. kjempe i stedet!😅😅😅

" Falt for eget grep"?????? Er du både døv og blind??? Han ber jo om å bli nettopp første-kjempe. Men for all del fortsett i din alternative fantasi-verden.

Anonymkode: 8cbcf...ac1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Komisk at Erik Alfred falt for eget grep.

Neppe tilfeldig at ingen av de utslåtte har ønsket han som storbonde, samt at to har ønsket Per.

Enda en til som er døv og blind. Hvorfor kommenterer du når du åpenbart ikke har sett denne episoden?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er nok bare preget av fordommer. De som har vært på Farmen med Per ser stort sett bare en kjernekar. Erik Alfred er unntaket, som ikke har greid å se forbi egne fordommer og sin egen fiendtlige holdning til andre.

" fiendtlige holdning til andre". Kan du si meg en enste person han har vært fiendtlig mot bortsett i fra Hellige-Per?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...