Gå til innhold

Farmen Kjendis 2020

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere Farmen blir avlyst pga. Corona? Eller går det greit siden det er under 50 mennesker involvert og ingen over 67 år (eller hvor den grensa gikk) ?

Anonymkode: e929b...4f4

Innspillingen er ferdig forlengst! Dette er ikke live! Ble spilt inn i fjor. 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, LaptopPute skrev:

Farmen ble spilt inn for lenge siden.

7 minutter siden, tirben skrev:

Innspillingen er ferdig forlengst! Dette er ikke live! Ble spilt inn i fjor. 

Hæ? Jeg sikter da ikke til de versjonene som ble spilt inn i 2019, men de som planlegges innspilt i år!

• Liker 8
Gjest LaptopPute
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Hæ? Jeg sikter da ikke til de versjonene som ble spilt inn i 2019, men de som planlegges innspilt i år!

Ja for det kom tydelig frem av spørsmålet ditt.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, LaptopPute skrev:

Ja for det kom tydelig frem av spørsmålet ditt.

Lov å tenke selv? Det sier da seg selv at Corona-situasjonen ikke har betydning når det gjelder noe som ble spilt inn i mai-juni i fjor.

Men interessant å se om det blir noen innspilling i sommer/høst, både når det gjelder Farmen og andre realitykonsept, som Mesternes Mester osv.

• Liker 7
Gjest LaptopPute
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Lov å tenke selv? Det sier da seg selv at Corona-situasjonen ikke har betydning når det gjelder noe som ble spilt inn i mai-juni i fjor.

Men interessant å se om det blir noen innspilling i sommer/høst, både når det gjelder Farmen og andre realitykonsept, som Mesternes Mester osv.

Du er vanskelig å kommunisere med. Synes synd på dem som er venner med deg.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, LaptopPute skrev:

Du er vanskelig å kommunisere med. Synes synd på dem som er venner med deg.

Kutt ut avsporingen nå.

Hva tror folket? Blir det Farmen-innspillinger i sommer/høst, eller blir det et års pause?

Var jo ikke Farmen i 2002, 2005, 2006 og 2009, da.

• Liker 7
Skrevet

Er det noen andre som har sett samtlige sendinger av serien? Jeg har sett alle sammen fra første sending.

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kutt ut avsporingen nå.

Hva tror folket? Blir det Farmen-innspillinger i sommer/høst, eller blir det et års pause?

Var jo ikke Farmen i 2002, 2005, 2006 og 2009, da.

Vil tro vi har større bekymringer nå , enn om det blir noe av et tv-program.  Jeg er mer bekymret over hvordan det skal gå med verdensituasjonen, og om hvor mange som mister jobben sin,  Og hvor mange som vil gå konkurs i hele verden.  

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, tirben skrev:

Vil tro vi har større bekymringer nå , enn om det blir noe av et tv-program.  Jeg er mer bekymret over hvordan det skal gå med verdensituasjonen, og om hvor mange som mister jobben sin,  Og hvor mange som vil gå konkurs i hele verden.  

Vi andre er da også bekymret for alt det, men det diskuterer vi i en av andre trådene som handler om dette. 

Anonymkode: c6e83...f0c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, tirben skrev:

Dette er en Farmen-tråd, ikke en tråd om alle mulige andre konsekvenser av Korona-viruset.

• Liker 12
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en Farmen-tråd, ikke en tråd om alle mulige andre konsekvenser av Korona-viruset.

Dette er en Farmen kjendis 2020 tråd! Ikke en tråd om hva som vil skje i fremtiden.  

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, tirben skrev:

Dette er en Farmen kjendis 2020 tråd! Ikke en tråd om hva som vil skje i fremtiden.  

Det er da naturlig å ta opp slike ting i den nyeste aktive Farmen-tråden. Trenger ikke en egen tråd til alle generelle spørsmål om Farmen.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Finalefesten er ihvertfall avlyst.

Anonymkode: d30d2...b9e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Midt oppi alt som skjer nå, er det et deilig avbrekk å se på Farmen ❤️.

Anonymkode: 99c4c...e18

• Liker 15
Skrevet

Jeg savner Tommy og Adrian på gården..

• Liker 2
Skrevet

Er det flere her som husker Anita fra denne perioden? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, tirben skrev:

Er det flere her som husker Anita fra denne perioden? 

Nei, men jeg husker henne veldig godt fra begynnelsen av 70-tallet, da hun var alle småjenters store idol! VIRKELIG store, altså!

Anonymkode: a64e4...763

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er Erik Alfred så syyyykt opptatt av at ikke Per skal få kniv? Han er jo mer opptatt av å spille spillet enn noen andre der inne. Føler det blir så falskt.

Anonymkode: 6a431...d1d

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Ro ned, Erik Alfred!

Anonymkode: 99c4c...e18

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Den jeg synes fortjener å være storbonde er mimir ♥️

Anonymkode: ac986...a14

• Liker 19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...