AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #241 Skrevet 10. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: En hedersmann! Ikke dummet seg ut i politikken, kun blitt utsatt for usaklige heksejakten. Som at han liksom var «full» i Stortinget. Bare vås, og senere innrømmet Stoltenberg at han også hadde vært på jobb i Stortinget med tilsvarende alkohol i blodet. Iran-sagaen og at han hadde med mobilen var ikke annerledes enn da Støre var i utlandet som utenriksminister med sin mobil, osv. Nei, Per Sandberg er fantastisk, bare litt misforstått og utsatt for fordommer fordi han tilfeldigvis ble rekruttert av Frp. Anonymkode: e929b...4f4 En snøffel mener du vel. Og nei, det har ingenting med hans politiske ståsted å gjøre. Anonymkode: 0bae1...956 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #242 Skrevet 10. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: En hedersmann! Ikke dummet seg ut i politikken, kun blitt utsatt for usaklige heksejakten. Som at han liksom var «full» i Stortinget. Bare vås, og senere innrømmet Stoltenberg at han også hadde vært på jobb i Stortinget med tilsvarende alkohol i blodet. Iran-sagaen og at han hadde med mobilen var ikke annerledes enn da Støre var i utlandet som utenriksminister med sin mobil, osv. Nei, Per Sandberg er fantastisk, bare litt misforstått og utsatt for fordommer fordi han tilfeldigvis ble rekruttert av Frp. Anonymkode: e929b...4f4 Vet du hva, du er skvætt gærn. 😂 Anonymkode: 8cbcf...ac1 11
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #244 Skrevet 10. mars 2020 1 time siden, Apis skrev: Kanskje han Per vet noe ikke vi vet? Nei, Per han lyver. Husk det Anonymkode: 06fe7...963 8
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #245 Skrevet 10. mars 2020 Mimir er så herlig 🥰. Han fikk Hannah og Vidar uti vannet 💦🐟. Anonymkode: 99c4c...e18 11
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #246 Skrevet 10. mars 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: I kveld 🤩 Anonymkode: 99c4c...e18 Jeg trodde du mente førstekjempe🤦🏻♀️ Storbonde idag ja😂 Anonymkode: 8c4dc...04b 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #247 Skrevet 11. mars 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Mimir er så herlig 🥰. Han fikk Hannah og Vidar uti vannet 💦🐟. Anonymkode: 99c4c...e18 Og Hanna fikk vist den sykt deilige rumpa si i stringbadedrakt 😍😍 Anonymkode: 004b2...acc
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #248 Skrevet 11. mars 2020 Stringbadedrakt/stringbikini er blodharry uansett hvor fin rumpe man har og enda mer Harry å vise seg i det på TV. Nesten litt skuffet over Hanna, for jeg liker henne så godt. Trodde ikke hun var den se på meg-typen. Og nei, jeg er ikke misunnelig, jeg syns stringbadetøy er like Harry på folk som ikke er like pene som henne. Anonymkode: 0bae1...956 18
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #249 Skrevet 11. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stringbadedrakt/stringbikini er blodharry uansett hvor fin rumpe man har og enda mer Harry å vise seg i det på TV. Nesten litt skuffet over Hanna, for jeg liker henne så godt. Trodde ikke hun var den se på meg-typen. Og nei, jeg er ikke misunnelig, jeg syns stringbadetøy er like Harry på folk som ikke er like pene som henne. Anonymkode: 0bae1...956 Enig i at det er Harry og tacky, setter likevel pris på at hun brukte det på tv Anonymkode: 004b2...acc
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #250 Skrevet 11. mars 2020 Mimir er min favoritt hittil. Blir spennende å se hva som skjer videre! Anonymkode: 99c4c...e18 10
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #251 Skrevet 11. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kler man seg i minimalt med klær, så får man selvfølgelig LAANGT mer TV-tid også = Mer gratis reklame for henne. Og TV-kanalen liker jo også slike reality-deltakere som er villige til å kle mest mulig av seg foran TV-kamera. Win-win for begge parter der altså. Anonymkode: c41cc...641 Hadde det vært det hun var ute etter så hadde hun ikke stått så lenge med stor genser på seg!! Virket heller motsatt, at hun ikke ville vise seg på TV. Anonymkode: 193c2...74e 7
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #252 Skrevet 11. mars 2020 Latterlig å høre folk «reagere» på at Per og Tommy tok den klassiske «vinneren blir storbonde»-avtalen. Er jo nesten standard. Per regnet selvsagt ikke med det kom til å bli noe av, men er da overhodet ikke sleipt å forsøke å inngå en slik avtale. Anonymkode: e929b...4f4 22
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #253 Skrevet 11. mars 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Latterlig å høre folk «reagere» på at Per og Tommy tok den klassiske «vinneren blir storbonde»-avtalen. Er jo nesten standard. Per regnet selvsagt ikke med det kom til å bli noe av, men er da overhodet ikke sleipt å forsøke å inngå en slik avtale. Anonymkode: e929b...4f4 Og med det fikk vi vite hvem som holder ord og hvem som lyger. Vel Tommy sa det jo, Per du lyver. Anonymkode: 8cbcf...ac1 9
Gjest Chroma Skrevet 11. mars 2020 #254 Skrevet 11. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og med det fikk vi vite hvem som holder ord og hvem som lyger. Vel Tommy sa det jo, Per du lyver. Anonymkode: 8cbcf...ac1 Jepp.
tirben Skrevet 11. mars 2020 #255 Skrevet 11. mars 2020 Erik Alfred irriterer meg sykt mye. Men har fått skikkelig sansen for Mimir og Vidar. Og Mia! Men synes det er merkelig at Anita hele tiden sitter og synger sine gamle barnesanger! Det er rett og slett komisk! 16
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #256 Skrevet 11. mars 2020 3 minutter siden, tirben skrev: Erik Alfred irriterer meg sykt mye. Men har fått skikkelig sansen for Mimir og Vidar. Og Mia! Men synes det er merkelig at Anita hele tiden sitter og synger sine gamle barnesanger! Det er rett og slett komisk! Hun burde synge litt ekte rock’n roll i stedet Master of puppets med Metallica, kanskje? Anonymkode: 0bae1...956 2
Amatariel Skrevet 11. mars 2020 #257 Skrevet 11. mars 2020 Denne gangen kommer vel Per til å velge Erik Alfred som førstekjempe? Ble overrasket sist at han ikke gjorde det, men skjønte vel at han var for nyttig da... Nå er det kanskje viktigere å være taktisk og fjerne en stor konkurrent. Så vil bli veldig overrasket dersom han velger noen andre enn E-A. Ikke har de noe spesielt god kjemi heller... 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #258 Skrevet 11. mars 2020 10 minutter siden, Amatariel skrev: Denne gangen kommer vel Per til å velge Erik Alfred som førstekjempe? Ble overrasket sist at han ikke gjorde det, men skjønte vel at han var for nyttig da... Nå er det kanskje viktigere å være taktisk og fjerne en stor konkurrent. Så vil bli veldig overrasket dersom han velger noen andre enn E-A. Ikke har de noe spesielt god kjemi heller... Håper han velger Erik Alfred. Negativ og merkelig type. Anonymkode: ac986...a14 13
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #259 Skrevet 11. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og med det fikk vi vite hvem som holder ord og hvem som lyger. Vel Tommy sa det jo, Per du lyver. Anonymkode: 8cbcf...ac1 Begge sa til kamera at den «avtalen» ikke var så nøye. At Tommy likevel valgte Per var nok bare for å kødde litt med gruppa, da han måtte vite det ville bli reaksjoner. Anonymkode: e929b...4f4 9
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #260 Skrevet 11. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper han velger Erik Alfred. Negativ og merkelig type. Anonymkode: ac986...a14 Nå holder det her! Erik Alfred er en hedersmann! Så dere ikke den fine trimsykkelen han lagde til Hege og den flotte fuglen han lagde til Anita? Han kan da ingenting for at Per er en grinebiter! Anonymkode: 0bae1...956 17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå