AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #401 Del Skrevet 19. mars 2020 Hørte at EA er gift med en kvinne?! Kan det stemme? Har helt til nå gått ut i fra at han var homse! Anonymkode: eaf65...0dc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #402 Del Skrevet 19. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hørte at EA er gift med en kvinne?! Kan det stemme? Har helt til nå gått ut i fra at han var homse! Anonymkode: eaf65...0dc Vet Mammaen og Pappaen din at du sitter og kommenterer her? Anonymkode: 8cbcf...ac1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #403 Del Skrevet 19. mars 2020 1 time siden, Apis skrev: Per er dyktig og har ordet i sin makt, førstekjempene han har valgt har nærmest takket for å bli valgt som førstekjempe, Erik Alfred fremstår mer "klønete" sosialt men er jo faktisk ikke den eneste som har kritisert Per, Bla Hege Bøkko har også kommet med kritikk Hege takket Per for å bli valgt? Erik Alfred har jo prøvd å påvirke gruppa, at Hege, som sikkert også hadde sine fordommer mot Per, har latt seg påvirke, er opplagt. Ellers innrømmet jo f.eks Mia at hun hadde fordommer mot Frp-Per, men at han var helt annerledes enn hva hun trodde. Anonymkode: e929b...4f4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #404 Del Skrevet 19. mars 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: " fiendtlige holdning til andre". Kan du si meg en enste person han har vært fiendtlig mot bortsett i fra Hellige-Per? Anonymkode: 8cbcf...ac1 Han innrømmer da selv at han gjennom stort sett hele livet har gått rundt med en fiendtlig holdning til det meste. På Farmen valgte han tidlig ut Per som sin «fiende», på falske premisser, og «bekreftet» fiendebildet gjennom egne konspirasjonsteorier om hvorfor Per ble storbonde. Anonymkode: e929b...4f4 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #405 Del Skrevet 19. mars 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvordan dere har fått så dårlig oppfatning av Erik Alfred, mens kvalme Per blir framstilt som en helt.. Nesten som man lurer på hvem som skriver her.. Erik Alfred burde helt klart bli årets vinner! Anonymkode: f154d...46f enig! Erik Alfred er jo bare herlig! Han vil jo prøve ut tvekamp, kunne velge Per siden Hanna ikke vil at Mimir og Vidar skal bli valgt. Heier på Erik Alfred! Anonymkode: 6535f...22f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #406 Del Skrevet 19. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han innrømmer da selv at han gjennom stort sett hele livet har gått rundt med en fiendtlig holdning til det meste. På Farmen valgte han tidlig ut Per som sin «fiende», på falske premisser, og «bekreftet» fiendebildet gjennom egne konspirasjonsteorier om hvorfor Per ble storbonde. Anonymkode: e929b...4f4 "Han innrømmer da selv at han gjennom stort sett hele livet har gått rundt med en fiendtlig holdning til det meste". Er det med deg han har sagt det? Anonymkode: 8cbcf...ac1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 19. mars 2020 #407 Del Skrevet 19. mars 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hege takket Per for å bli valgt? Erik Alfred har jo prøvd å påvirke gruppa, at Hege, som sikkert også hadde sine fordommer mot Per, har latt seg påvirke, er opplagt. Ellers innrømmet jo f.eks Mia at hun hadde fordommer mot Frp-Per, men at han var helt annerledes enn hva hun trodde. Anonymkode: e929b...4f4 Du er veldig opphengt i Per? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 19. mars 2020 #408 Del Skrevet 19. mars 2020 Blir helt sjokkert av det jeg leser her. Denne sesongen har ingen utpekt seg som drittsekker, mobbere osv. Sympatiske alle sammen i grunn, og så liker en bedre enkelte fordi en har personlige preferanser. Og så MÅ en finne noen som er «dritten»??? Bare fordi liksom??? Nei- en fin gjeng er det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #409 Del Skrevet 19. mars 2020 1 minutt siden, Zenhouse skrev: Blir helt sjokkert av det jeg leser her. Denne sesongen har ingen utpekt seg som drittsekker, mobbere osv. Sympatiske alle sammen i grunn, og så liker en bedre enkelte fordi en har personlige preferanser. Og så MÅ en finne noen som er «dritten»??? Bare fordi liksom??? Nei- en fin gjeng er det. Jeg har tenkt akkurat det samme. Deltakerne i år har behandlet hverandre fint, og har sagt fra på en skikkelig måte om det har vært noe. Man kan ikke like alle like godt, men å utpeke EA som drittsekk syns jeg er langt over streken. Anonymkode: 7c979...548 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #410 Del Skrevet 19. mars 2020 Jeg synes også at det er en fin gjeng som er med i årets utgave av Farmen kjendis. Jeg har selv vært skeptisk til de som har blitt kjent gjennom diverse realityserier og YouTube. Disse personene har overrasket meg svært positivt. De har kommet godt inn i gjengen og bidrar godt på ukesoppdragene. Per S og Mimir K er mine foreløpige favoritter. Sterke og fargerike begge to. Anonymkode: 99c4c...e18 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #411 Del Skrevet 19. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tenkt akkurat det samme. Deltakerne i år har behandlet hverandre fint, og har sagt fra på en skikkelig måte om det har vært noe. Man kan ikke like alle like godt, men å utpeke EA som drittsekk syns jeg er langt over streken. Anonymkode: 7c979...548 Måten Erik Alfred snakker om Per til kamera på får i hvert fall meg til å grøsse. Den vanvittige skadefryden over at røykeriet gikk skeis for eksempel, tror aldri jeg har sett lignende i Farmens historie. Anonymkode: e929b...4f4 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #412 Del Skrevet 19. mars 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Måten Erik Alfred snakker om Per til kamera på får i hvert fall meg til å grøsse. Den vanvittige skadefryden over at røykeriet gikk skeis for eksempel, tror aldri jeg har sett lignende i Farmens historie. Anonymkode: e929b...4f4 Det er der mimir er stikk motsatt. Han står på uansett og er hjelpsom og arbeidsom uansett hvem som er storbonde. Anonymkode: ac986...a14 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #413 Del Skrevet 19. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er der mimir er stikk motsatt. Han står på uansett og er hjelpsom og arbeidsom uansett hvem som er storbonde. Anonymkode: ac986...a14 Samme med Per egentlig. Og alle de andre for så vidt, kanskje unntatt Hege i sin siste uke. Men enig i at Mimir er den mest eksemplariske. Anonymkode: e929b...4f4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #414 Del Skrevet 19. mars 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Sutrekopp fordi han ikke vil at Per skulle få to kniver. Litt av et resonnement. 😏 Anonymkode: 8cbcf...ac1 Og hvor har jeg skrevet det? Eller bare finner du på ting selv slik at det skal passe dine egne argument? Lurer på hvor du har lært dette? Hjemmeskolen? Du har tydeligvis ikke fulgt skikkelig med. De to knivene har ingenting med den andre oppførselen han har å gjøre! Han er helt opphengt i enkelte ting. Mye sutring på en så voksen mann! Han kommer ikke veldig ut av det her. Anonymkode: 8450b...6e0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #415 Del Skrevet 19. mars 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme med Per egentlig. Og alle de andre for så vidt, kanskje unntatt Hege i sin siste uke. Men enig i at Mimir er den mest eksemplariske. Anonymkode: e929b...4f4 Per jobber bra, Vidar jobber bra osv. Har stor sans for de også. Men hadde ikke helt trua på Hege og mimir i utgangspunktet, der overrasket virkelig mimir enormt. Hege not so much og Erik Alfred er bare usympatisk og barnslig 😊 Anonymkode: ac986...a14 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #416 Del Skrevet 19. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og hvor har jeg skrevet det? Eller bare finner du på ting selv slik at det skal passe dine egne argument? Lurer på hvor du har lært dette? Hjemmeskolen? Du har tydeligvis ikke fulgt skikkelig med. De to knivene har ingenting med den andre oppførselen han har å gjøre! Han er helt opphengt i enkelte ting. Mye sutring på en så voksen mann! Han kommer ikke veldig ut av det her. Anonymkode: 8450b...6e0 Enda en som ikke har øyne og ører, hørte du ikke EA si det? Han ville ikke at Per skulle få to kniver. Anbefaler deg dessuten å gå barnetrinnet. Anonymkode: 8cbcf...ac1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #417 Del Skrevet 19. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enda en som ikke har øyne og ører, hørte du ikke EA si det? Han ville ikke at Per skulle få to kniver. Anbefaler deg dessuten å gå barnetrinnet. Anonymkode: 8cbcf...ac1 Du misliker per, andre misliker ea. Det må du nesten bare finne deg i. Anonymkode: ac986...a14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #418 Del Skrevet 19. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du misliker per, andre misliker ea. Det må du nesten bare finne deg i. Anonymkode: ac986...a14 Jeg misliker ikke Per, men jeg misliker argumentene til de som hakker på EA. Anonymkode: 8cbcf...ac1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #419 Del Skrevet 19. mars 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du misliker per, andre misliker ea. Det må du nesten bare finne deg i. Anonymkode: ac986...a14 Å, er det sånn at man må velge side ja. Så hvis vi reagerer på hetsingen av Erik Alfred så er det automatisk sånn at vi ikke liker Per? Så ufattelig barnslig. Anonymkode: c6e83...f0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #420 Del Skrevet 19. mars 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg misliker ikke Per, men jeg misliker argumentene til de som hakker på EA. Anonymkode: 8cbcf...ac1 Det får du ikke gjort noe med. Folk har sine egne preferanser i alle TV program. Sier ikke du hellig-per forresten, du har vel litt dårlige argumenter selv. Men la nå alle ha sine preferanser i dette programmet. Jeg liker mimir totalt sett. Tror kanskje folk ikke synes Erik Alfred er så sympatisk totalt sett, ikke bare fordi ha ikke unnet per kniver. Personlig håper jeg mimir vinner 👍 Anonymkode: ac986...a14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå