Gå til innhold

Farmen Kjendis 2020

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har blitt overasket av Per.  Virker veldig grei og real, men han har dummet seg ut i politikken mange ganger.

• Liker 12
Skrevet
1 time siden, LiseTV skrev:

Har blitt overasket av Per.  Virker veldig grei og real, men han har dummet seg ut i politikken mange ganger.

Samme her.. Har aldri hatt sansen for han i politikken og måten han gjør ting på der. Men,  overraskende nok , har jeg sansen for han på farmen.  Han er veldig flink til å skryte av menneskene der , og har god arbeidsvilje og pågangsmot. Overrasker meg selv med å være enig med han om ting i farmen ,  selv om han noen ganger kunne ha formulert seg annerledes er jeg enig i budskapet hans der inne. 

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Det er viktig å skille person og politikk/jobb 😊 

Anonymkode: ac986...a14

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke spesielt sansen for partiet rødt men har aldri hatt noe mot mimir for eksempel. 

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke spesielt sansen for partiet rødt men har aldri hatt noe mot mimir for eksempel. 

Han har da heller ikke stikki seg så mye ut som Per med uttalelser, som tidvis er kontroversielle , osv. 

AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke han virker grei og real. Han er full av hersketeknikker, og når han later som han er real og grei og vil legge til side konflikter osv er det også hersketeknikk for å få makt over andres følelser og gi andre dårlig samvittighet og føle seg som badguy. Det er samme teknikken som voldelige menn bruker

Anonymkode: 06fe7...963

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

I dag blir det spennende å se hvem som blir storbonde 😅💪🏻

Anonymkode: 99c4c...e18

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, LiseTV skrev:

En hedersmann!

Ikke dummet seg ut i politikken, kun blitt utsatt for usaklige heksejakten. Som at han liksom var «full» i Stortinget. Bare vås, og senere innrømmet Stoltenberg at han også hadde vært på jobb i Stortinget med tilsvarende alkohol i blodet.

Iran-sagaen og at han hadde med mobilen var ikke annerledes enn da Støre var i utlandet som utenriksminister med sin mobil, osv.

Nei, Per Sandberg er fantastisk, bare litt misforstått og utsatt for fordommer fordi han tilfeldigvis ble rekruttert av Frp.

Anonymkode: e929b...4f4

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke han virker grei og real. Han er full av hersketeknikker, og når han later som han er real og grei og vil legge til side konflikter osv er det også hersketeknikk for å få makt over andres følelser og gi andre dårlig samvittighet og føle seg som badguy. Det er samme teknikken som voldelige menn bruker

For noe vås. Han later ikke som noe, er bare tvers gjennom real. Sammenligne med voldelige menn, herlighet, hva blir det neste? Sammenlignes med Hitler?

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I dag blir det spennende å se hvem som blir storbonde 😅💪🏻

Er ikke det imorgen da?

Anonymkode: 8c4dc...04b

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det imorgen da?

I kveld 🤩

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For noe vås. Han later ikke som noe, er bare tvers gjennom real. Sammenligne med voldelige menn, herlighet, hva blir det neste? Sammenlignes med Hitler?

Han er jo trossalt Frp'er, så ikke sååååå langt der i fra heller.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Morsomt å høre hvordan Per tenker at det er hans fortjeneste at Vidar er en likanes kar 🤔

Anonymkode: d30c7...aa7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er jo trossalt Frp'er, så ikke sååååå langt der i fra heller.

Makan til forutinntatthet 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt å høre hvordan Per tenker at det er hans fortjeneste at Vidar er en likanes kar 🤔

Anonymkode: d30c7...aa7

Haha, har han sagt det? 😂 Forundrer meg virkelig ikke.

Anonymkode: c6e83...f0c

AnonymBruker
Skrevet

I kveld 🤩

Ok takk, trodde det var om onsdagen😅 Da slapp jeg vente så lenge😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske jeg fikk en tier for hver gang Anita sier ordet "herlig". 

Anonymkode: 71556...9a9

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok takk, trodde det var om onsdagen😅 Da slapp jeg vente så lenge😂

Det er førstekjempe som blir valgt på onsdager.

Anonymkode: c6e83...f0c

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

En hedersmann!

Ikke dummet seg ut i politikken, kun blitt utsatt for usaklige heksejakten. Som at han liksom var «full» i Stortinget. Bare vås, og senere innrømmet Stoltenberg at han også hadde vært på jobb i Stortinget med tilsvarende alkohol i blodet.

Iran-sagaen og at han hadde med mobilen var ikke annerledes enn da Støre var i utlandet som utenriksminister med sin mobil, osv.

Nei, Per Sandberg er fantastisk, bare litt misforstått og utsatt for fordommer fordi han tilfeldigvis ble rekruttert av Frp.

Har da kommet med mye i politikken som ikke er til det gode for folk flest,veldig blå blå.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...