Samantha Skrevet 17. april 2005 #1 Del Skrevet 17. april 2005 Er det virkelig så stor forskjell på dei mange nasjonalitetane sine sexvanar og -prestasjonar? Og kva med dei forskjellige landsdelane i Norge? Det er jo bevist at trønderar flørtar mest. Er dei dermed bedre enn resten av landet i køya? Skal ein skal satse på bart og skinnvest om ein vil ha eit skikkelig bra nummer? Og kvifor er Norge på klamydiatoppen? Alle som har klamydia har jo fått det av ein svenske på Sydentur? Er franskmenn og spanjolar meir lidenskapelige enn resten av verden? Har alle afrikanarar stor penis? Er alle svenskar billige? Er nordmenn kjedelige og lite oppfinnsomme? Kva er dine personlige erfaringar og meiningar her? Svenskene er mest villige Tar telefonen mens vi har sex- men det er stor variasjon mellom landene Trønderne flørter mest Så mye synder vi Norge på dildotoppen Nordmenn er lekne i senga Norge på klamydia-toppen Norske kvinner må bli bedre elskerinner Nordmenn har stadig mindre sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 17. april 2005 #2 Del Skrevet 17. april 2005 Det står skrevet: Det blir itj fæst utn skinnvæst! og Du e itj barsk utn karsk! Jeg veit ikke helt jeg as.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2005 #3 Del Skrevet 17. april 2005 Min erfaring med nederlandske jenter (1) er at de suger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2005 #4 Del Skrevet 17. april 2005 Min erfaring med nederlandske jenter (1) er at de suger På godt eller vondt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2005 #5 Del Skrevet 17. april 2005 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #6 Del Skrevet 18. april 2005 Det står skrevet: Det blir itj fæst utn skinnvæst! og Du e itj barsk utn karsk! Jeg veit ikke helt jeg as.... jeg tror trøndere flørter mest fordi de sjeldnere får napp - flørting = tilnærmelser som ikke nødvendigvis fører til fysisk utfoldelse. Om dette har direkte sammenheng med ordtaket du nevner vet jeg ikke, men mye tyder jo på det. De prøver og prøver og er tøffe i trynet pga karsken, men resultatene uteblir, dels pga bart og skinnvest --> motparten ikke interessert, dels pga karsken --> trønderen glemte at han var på flørtern og sovnet på toalettet. hilsen samboer med en trønder (eller to, men den ene er katt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 18. april 2005 #7 Del Skrevet 18. april 2005 Det er jo bevist at trønderar flørtar mest. Er dei dermed bedre enn resten av landet i køya? Skal ein skal satse på bart og skinnvest om ein vil ha eit skikkelig bra nummer? Er nok best å saste på trøndere ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest porselen Skrevet 18. april 2005 #8 Del Skrevet 18. april 2005 I følge en undersøkelse for lenge siden så var det trønderne som hadde best og mest sex (nei, ingen link, bare en rusten hukommelse), så nå vurderer jeg å flyttet tilbake til heimtraktan, sjøl om jeg ikke kan fordra trønderbart........ og karsk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #9 Del Skrevet 18. april 2005 I følge en undersøkelse for lenge siden så var det trønderne som hadde best og mest sex (nei' date=' ingen link, bare en rusten hukommelse), så nå vurderer jeg å flyttet tilbake til heimtraktan, sjøl om jeg ikke kan fordra trønderbart........ og karsk..[/quote'] Kanskje de krysser av for ofte/bra sex fordi de tolker spørsmålet annerledes enn feks østlendinger? At et vagt minne om nærkontakt med noe som trolig var av motsatt kjønn = sex = bra sex (all sex er bra)? Ellers har jeg bra sex med en trønder i Trøndelag, jeg, så helt på bærtur er vel undersøkelsen ikke. Han har ikke bart eller skinnvest) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 18. april 2005 #10 Del Skrevet 18. april 2005 Er trøndere best til å flørte? Merkelig- jeg er sammen med en trønder- han er elendlig til å flørte, men jeg elsker ham likevel da! Og han har verken bart eller skinnvest... Ikke en gang mokkasinere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 24. april 2005 #11 Del Skrevet 24. april 2005 hahha, tror trøndere forfølger meg... ok, trønderen jeg var utfor, han ga meg den beste sex jeg noengang har fått men stabil i hodet var han nå ikke da... det er ikke bare fordeler med på kjøpet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SumoBryter Skrevet 25. april 2005 #12 Del Skrevet 25. april 2005 Nordmenn er jo helt sexgale tror jeg Nordmenn er ikke mye mindre villige enn svenker finner og dansker tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 25. april 2005 #13 Del Skrevet 25. april 2005 men stabil i hodet var han nå ikke da... Jau jau, men aill trønderan e no itj toillat da sjø... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå