Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2005 #1 Del Skrevet 17. april 2005 Hei Hva heter pengene i Lithauen og hva er kursen? Noen som vet? Hvor mye er 1,- lithauisk krone(?) i norske kroner? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2005 #2 Del Skrevet 17. april 2005 litt kjapp der...... Får man kjøpt valutaen i Norge eller bare i Lithauen? Vet at noen land i øst kun selger valuta innenlands, og ikke mulig å kjøpe på forhånd. Eller kanskje de bruker euro i Lithauen? Da tror jeg alt var meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 17. april 2005 #3 Del Skrevet 17. april 2005 I Litauen bruker de Litas, som forkortes LTL. 1 NOK = 0.419425 LTL 1 LTL = 2.38422 NOK De bruker ikke euro der, men du kan muligens betale med euro noen steder likevel. Du får ikke kjøpt litas i Norge, men kan veksle norske kroner eller euro der, eller ta ut av en minibank. Det siste gjør alltid jeg når jeg er i utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #4 Del Skrevet 25. april 2005 Du kan bruke euro på noen få restauranter. I Norge kan du veksle i noen av Nordea bankene (ring rundt og sjekk hvor de har valutaen). Det er minibank på flyplassen og overalt i byen så det er ikke noe problem å få tatt ut penger. Har du Diners eller Amex får du et problem. Mastercard er tingen. nero Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå