Gå til innhold

Er jeg for overvektig for dating?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Malika
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun refererer til emojien som TS har på bilde, altså emojien var ikke et pent ansikt...

Anonymkode: 398a6...a7e

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke jeg som skrev spøken men greit, skal mye til å bli fornærmet over en spøk som er basert på ansiktet til en emoji da :) 

Anonymkode: 3b3b7...6ec

Kanskje TS eller andre tok det til seg? Om jeg gjorde det eller ikke er ikke så viktig. "Tre en papirpose over hodet"... Det er ordlyden som er fordømmende, og det noen som er sårbar ser og kan bli såret av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BearMama
1 time siden, Malika skrev:

Oj. Lite sjarmerende kommentar. Hva med å omfavne mennesker slik de er og ikke være så fordømt feig og svak som deg.

TS: Du er fin! Flott kropp med fin midje. Du er sexy! Vær smart og tenk kosthold og bevegelse, slik at du holder deg i form i kroppen din utover i livet, og ikke la idioter med negative kommentarer og hets ødelegge selvfølelsen din.

Det er en emoji klistret over ansiktet hennes jo 🙈😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Malika said:

 

Kanskje TS eller andre tok det til seg? Om jeg gjorde det eller ikke er ikke så viktig. "Tre en papirpose over hodet"... Det er ordlyden som er fordømmende, og det noen som er sårbar ser og kan bli såret av. 

Hun skrev "men med øyner som tinntallerkener". Jeg tenker at du har piggene ute og er klar til å reagere negativt på de som sier noe du misliker, og at derfor hoppet du til feil konklusjon

Når det er sagt, det er ikke sikkert bildet er av ts, det er mulig det er noen som bruker bilde av en bekjent eller noen de kjenner. I verste fall fordi de vil at folk skal skrive stygge ting slik at de kan sende bilde av kommentarene til den som er avbildet

Anonymkode: 398a6...a7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du så skikkelig sexy ut! Ingen er for tykke for dating. Jeg veier sikkert minst 20kg mer enn deg og har aldri hatt problemer på mannefronten. Det avhenger av selvtillit og utstråling!

Anonymkode: 54573...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Er jeg for overvektig for dating?»

Kutt ut’a.. Det her er bare teit og tullete! Det er INGENTING i veien med kroppen din og du har en kjempe flott kropp! Var det du ville høre, ikke sant? Du vet du har en vakker kropp og det er derfor du også har selvtillit til å pose i bikini. Når du spør på den måten der, så virker det bare som om du vil ha skryt for kroppen din og det tre her du absolutt ikke, så lenge du har så god selvtillit som du har!

Slett den dumme tråden din og kos deg med dating frøken. You look smashing!

Anonymkode: 31653...e7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det bare overvektige som poster bilder av kroppen sin her inne? Hva er greia? Er det ingen oppmerksomhetskåte jenter med slank kropp her?

Anonymkode: 50da7...164

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Malika
41 minutter siden, BearMama skrev:

Det er en emoji klistret over ansiktet hennes jo 🙈😅

Ja, men jeg reagerte på ordlyden.

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun skrev "men med øyner som tinntallerkener". Jeg tenker at du har piggene ute og er klar til å reagere negativt på de som sier noe du misliker, og at derfor hoppet du til feil konklusjon

Når det er sagt, det er ikke sikkert bildet er av ts, det er mulig det er noen som bruker bilde av en bekjent eller noen de kjenner. I verste fall fordi de vil at folk skal skrive stygge ting slik at de kan sende bilde av kommentarene til den som er avbildet

Anonymkode: 398a6...a7e

Jeg har ikke noen pigger ute og "hopper" ikke til feil konklusjon. Jeg bare sier noe om hva jeg tenkte om ordlyden. Jeg kan ikke se en eneste pigg i mine innlegg. 

Om det er TS eller ikke er uvesentlig, det er hva som blir skrevet som er vesentlig. Men om det er som du sier så er det jo veldig slemt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det bare overvektige som poster bilder av kroppen sin her inne? Hva er greia? Er det ingen oppmerksomhetskåte jenter med slank kropp her?

Anonymkode: 50da7...164

Hei! Jeg er en jente som lurer på om jeg er for tykk for å date? Svar ærlig!

image.png.842eac12621fb7c2ab2e8d30010e316d.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen er for overvektige til dating, men det kan jo være at man får mindre muligheter. Hvis du ser deg rundt er det mange overvektige som både har kjæreste, samboer og er gifte, så det er ikke det største problemet med overvekten :) Problemene er helserelaterte, men det er du nok uansett helt klar over. Om noen du vil date synes du er for stor, må du bare tenke at det er preferanser. Noen liker tynne, noen liker store, noen blonde, noen brunetter osv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Malika skrev:

 

Kanskje TS eller andre tok det til seg? Om jeg gjorde det eller ikke er ikke så viktig. "Tre en papirpose over hodet"... Det er ordlyden som er fordømmende, og det noen som er sårbar ser og kan bli såret av. 

Det er jo ikke en ‘fordømmende’ ordlyd så lenge ironien er helt åpenbar og overtydelig 😄

Her var det du som helt tydelig misforsto, er det så vanskelig å innrømme det da?

Anonymkode: 56c23...478

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke en ‘fordømmende’ ordlyd så lenge ironien er helt åpenbar og overtydelig 😄

Her var det du som helt tydelig misforsto, er det så vanskelig å innrømme det da?

Anonymkode: 56c23...478

Jeg har ikke noe behov for å innrømme noe. Og jeg har ikke noe problem med å innrømme om det skulle være noe eller.

Husk at ironi ikke alltid er åpenbar for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BearMama
1 time siden, Malika skrev:

Hei! Jeg er en jente som lurer på om jeg er for tykk for å date? Svar ærlig!

image.png.842eac12621fb7c2ab2e8d30010e316d.png

Det bildet der er manipulert. Men kroppsfasong i seg selv har ingenting med saken å gjøre. Noen foretrekker tynne, slanke, normale, lubne, tykke osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
3 minutter siden, BearMama skrev:

Det bildet der er manipulert. Men kroppsfasong i seg selv har ingenting med saken å gjøre. Noen foretrekker tynne, slanke, normale, lubne, tykke osv. 

Der er vi enige. Derfor jeg vil bruke et ord som er sterkt; jeg HATER slike tråder som setter fokus på kropp og utseende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Malika skrev:

Nei. Og i så fall var det en jævlig dårlig spøk. Så tørk av deg fliret. 

Når du skriver noe på nett så bør du tenke deg om hva du faktisk formidler. Vi er alle forskjellige, og noen av oss har diagnoser hvor man ikke oppfatter ironi. Så trå litt mer varsomt, er mitt tips. 

Å Herregud....

Personen nevnte øyner som tinntallerken hvis du ser på bildet av emojien.

Skal man ta hensyn til om folk har diagnoser som ikke oppfatter ironi? Ååååkei...?...hva mer skal man ta hensyn til da? Kan ikke vøre krass for noen kan jo være sensitive liksom?

Om folk ikke skjønner ironi så er de for dumme til å ferdes alene og burde ha en verge.

Anonymkode: 7a4e5...7d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malika
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å Herregud....

Personen nevnte øyner som tinntallerken hvis du ser på bildet av emojien.

Skal man ta hensyn til om folk har diagnoser som ikke oppfatter ironi? Ååååkei...?...hva mer skal man ta hensyn til da? Kan ikke vøre krass for noen kan jo være sensitive liksom?

Om folk ikke skjønner ironi så er de for dumme til å ferdes alene og burde ha en verge.

Anonymkode: 7a4e5...7d3

Jeg har ikke verge, men jeg burde kanskje få meg en? Det er penger i å være verge. Send meg en PM om du vil tjene noen kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke for overvektig for dating TS. Skulle gjerne sett ansiktet ditt, hvodan det står til kroppen. Jeg hadde datet deg om du hadde hatt et søtt tiltrekkende ansikt og en blid personlighet. 

Generellt, jeg som mann vil si det rett ut: TS får nok ti ganger så mange matcher som en gjennomsnittsmann på Tinder, det er jeg helt overbevist om. 

Men TS, gjør noen små endringer i livstilen og kostholdet, og selvtiliten din vil bli bedre. Lykke til med datingen. 

Anonymkode: 06819...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...