Gå til innhold

Er jeg for overvektig for dating?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

IMG_2284.JPG

Anonymkode: 09be5...a6e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns du ser fin ut jeg. Sexy. Men dumt å legge ut bilde slik syns jeg.. Håper du er sterk. Mye idioter som kan slenge seg på tråder som det her. Hun andre hadde flaks ( leste bare starten av den tråden )

Anonymkode: e534f...cf1

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du er veldig fin. ❤️ 

Anonymkode: 81a5d...984

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ingen er for overvektig for dating! :) At noen menn syns du er for stor spiller ingen rolle i det store og hele. For andre vil du ha "feil" hårfarge, øyenfarge høyde osv. Sånn er det for menn og. Alle har preferanser og sånn er det bare. Men alle kan date, uansett :)

Anonymkode: 83b10...bed

• Liker 4
Skrevet

Du er ikke for overvektig for dating, men du har nok noen kilo mer enn det som er det beste for deg som individ. Det kan du jo alltids utbedre om du har lyst til det. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du er mer sexy enn hun andre! 

Hilsen kvinne. 

Anonymkode: de057...111

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor tror folk at dem er for overvektig for dating?
Har dating vektregler eller vektklasser? 

Skrevet

Tror ansiktet ditt får all oppmerksomheten, så ikke bekymre deg:)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når fikk dating vektgrenser, egentlig? Jeg regner med dette er et apropos til den andre tråden (Den der: «jeg fisker etter komplimenter, og veier 50 gram over normalvekt på BMI-skalaen»-tråden), og til dere begge vil jeg si at spørsmålet er irrelevant. 

Anonymkode: bbabd...0eb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Med papirpose over hodet er du flott, men øyne som tinntallerkener er ikke fint.

Anonymkode: 03652...bab

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe jeg hadde datet

Anonymkode: f0af2...9ef

• Liker 5
Gjest Malika
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med papirpose over hodet er du flott, men øyne som tinntallerkener er ikke fint.

Anonymkode: 03652...bab

Oj. Lite sjarmerende kommentar. Hva med å omfavne mennesker slik de er og ikke være så fordømt feig og svak som deg.

TS: Du er fin! Flott kropp med fin midje. Du er sexy! Vær smart og tenk kosthold og bevegelse, slik at du holder deg i form i kroppen din utover i livet, og ikke la idioter med negative kommentarer og hets ødelegge selvfølelsen din.

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, Malika said:

Oj. Lite sjarmerende kommentar. Hva med å omfavne mennesker slik de er og ikke være så fordømt feig og svak som deg.

TS: Du er fin! Flott kropp med fin midje. Du er sexy! Vær smart og tenk kosthold og bevegelse, slik at du holder deg i form i kroppen din utover i livet, og ikke la idioter med negative kommentarer og hets ødelegge selvfølelsen din.

Det var jo en spøk, tok du den ikke? 😅

Anonymkode: 3b3b7...6ec

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nå må dere kutte ut dette tøvet.  Dette er en av de tykkeste kvinnene i verden. Hun har både mann og barn.  Case closed.  

Screenshot_20190322-231625_Google.jpg

Anonymkode: 724c7...5ae

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Overvektige vil nok få mindre oppmerksomhet fra slankere menn. Men om du selv er ok med en overvektig mann, så er det jo mange som finner hverandre. Jeg hadde ikke datet noen som var overvektig

Anonymkode: 398a6...a7e

• Liker 2
Gjest Malika
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo en spøk, tok du den ikke? 😅

Nei. Og i så fall var det en jævlig dårlig spøk. Så tørk av deg fliret. 

Når du skriver noe på nett så bør du tenke deg om hva du faktisk formidler. Vi er alle forskjellige, og noen av oss har diagnoser hvor man ikke oppfatter ironi. Så trå litt mer varsomt, er mitt tips. 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, Malika said:

Når du skriver noe på nett så bør du tenke deg om hva du faktisk formidler. Vi er alle forskjellige, og noen av oss har diagnoser hvor man ikke oppfatter ironi. Så trå litt mer varsomt, er mitt tips. 

Hun refererer til emojien som TS har på bilde, altså emojien var ikke et pent ansikt...

Anonymkode: 398a6...a7e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Malika said:

Det var ikke jeg som skrev spøken men greit, skal mye til å bli fornærmet over en spøk som er basert på ansiktet til en emoji da :) 

AnonymBruker
Skrevet

Menn har ikke en unison smak!! På samme måte som dere damer har ulike preferanser. Høyde er tydeligvis sykt viktig for noen, men andre gir blaffen i at han ikke er over 185.

For meg så hadde det vært uaktuelt. Jeg liker slanke, stramme damer. Og ingen kan angripe meg for det. For kompisen min hadde du vært helt perfekt, totalt han sin idealkropp. 

Anonymkode: 4b255...b43

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...