Gå til innhold

Er jeg for overvektig for dating? Bilde.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg veier noen kg for mye. Jeg tør ikke slenge meg ut på datingmarkedet fordi det er så mange som påpeker overvekt, og dumper damene bare de har noen få kilo for mye, virker det som. Hadde dere kunne datet en med denne kroppen? Eller er overvekten for stor? Skal sies at jeg har tatt tak i kosthold og trening nå. 

Se bort ifra at speilet er litt sjoldete 😅 

20190322_144046_1553262122431_1553262371263_1553262406173.jpg

Anonymkode: e9456...b35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye veier du?? Ser jo veldig slank ut, ingen kilo for mye!

Anonymkode: 86926...108

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåler helt ærlige svar 😊

Anonymkode: e9456...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser smashing ut! Kos deg på date 😄

Anonymkode: 29859...e6d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns du ser bra ut. Selvfølgelig er du ikke for overvektig til å date. 

Anonymkode: 2953c...e95

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser helt nydelig ut.  Ingenting i veien med din kropp.  Skulle ønske jeg hadde like fin kropp som deg 🙂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ei som deg på byen forrige helg, kledd i stoffbukse og svart genser som fulgte linjene langs kroppen. Det var omtrent kø rundt henne i baren når hun skulle ha drinker. 

Anonymkode: d6d4e...2cb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du logge ut av instagram før du ødelegger selvtilliten din helt. 

Du ser fantastisk ut. 

Anonymkode: 30303...276

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye veier du?? Ser jo veldig slank ut, ingen kilo for mye!

Anonymkode: 86926...108

Jeg veier 70 kg, men skal vel egentlig ikke veie mer enn maks 65 kg sånn sett. Så er ihvertfall 5 kg overvekt jeg har. Men burde kanskje gått ned til 60 kg også. Det er vel det jeg ideelt sett skal veie når jeg er 165 cm i høyde :)

Ts 

Anonymkode: e9456...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Eeh... unnskyld, men nå er jeg usikker på om du bare vil ja skryt, høre om du er tett i hodet, eller om du har spiseforstyrrelser? Du er jo RÅFLOTT. 

Anonymkode: d6d4e...2cb

 

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg veier noen kg for mye. Jeg tør ikke slenge meg ut på datingmarkedet fordi det er så mange som påpeker overvekt, og dumper damene bare de har noen få kilo for mye, virker det som. Hadde dere kunne datet en med denne kroppen? Eller er overvekten for stor? Skal sies at jeg har tatt tak i kosthold og trening nå. 

Se bort ifra at speilet er litt sjoldete 😅 

20190322_144046_1553262122431_1553262371263_1553262406173.jpg

Anonymkode: e9456...b35

Er du seriøs??? 

Anonymkode: c870f...01b

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bli litt slitsomt å holde inn magen i lengden da. 😊

Anonymkode: a6fde...8bd

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg veier 70 kg, men skal vel egentlig ikke veie mer enn maks 65 kg sånn sett. Så er ihvertfall 5 kg overvekt jeg har. Men burde kanskje gått ned til 60 kg også. Det er vel det jeg ideelt sett skal veie når jeg er 165 cm i høyde :)

Ts 

Anonymkode: e9456...b35

Driiiiiiiiit i de tallene der nå du. Du ser helt fantastisk ut. Ikke gå ned 10 kg iallefall bare fordi noen sier du bør veie det. Se på deg selv damen, flott kropp. 

Anonymkode: d6d4e...2cb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan bli litt slitsomt å holde inn magen i lengden da. 😊

Anonymkode: a6fde...8bd

Nei, holder ikke inn magen her. Måtte jo legge ut reelt bilde :)

Anonymkode: e9456...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så det er sagt så er det ikke skryt jeg er ute etter, jeg er overvektig mtp at jeg faktisk veier mer enn jeg skal. Og det gjør at jeg faktisk ikke tør å gå ut på dating markedet :)

Anonymkode: e9456...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men, altså, ts:

Se deg rundt på gata, da.

Ser du modellpene instagram-menn der? Eller ser du sånn helt standard normale menn med litt for dårlig barbering, kviser på haka, begynnende måne som 22-åring og knortete knær og strekkmerker og fremstår definitivt ikke som de har tilbragt 22 av døgnets timer på helsestudio? (jeg ser det siste)

Folk flest er nemlig helt gjennomsnittlig ikke-pene. Og det er både greit og helt sånn det skal være.

Hvermannsen kan like lite være verdens peneste dame som hun kan være gullmedaljevinner i OL. Nettopp fordi det bare er noen ytterst få av dem.

Vi andre? Vi skal være helt normale folk som gir faen i sminka, har på oss yndlingsbuksa, bruker croptop med valker og nyter med store bokstaver det kroppen vår er til for: nemlig å hver dag fungere sånn noenlunde uten å påføre oss altfor mye bry.

Anonymkode: 2062e...51b

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her blir for tåpelig. 

Anonymkode: 80635...107

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bare så det er sagt så er det ikke skryt jeg er ute etter, jeg er overvektig mtp at jeg faktisk veier mer enn jeg skal. Og det gjør at jeg faktisk ikke tør å gå ut på dating markedet :)

Anonymkode: e9456...b35

3 kg overvektig ifølge BMI-skalaen. BMI er så klart bare veiledende, men dette blir rett og slett for dumt. 

Anonymkode: 80635...107

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bare så det er sagt så er det ikke skryt jeg er ute etter, jeg er overvektig mtp at jeg faktisk veier mer enn jeg skal. Og det gjør at jeg faktisk ikke tør å gå ut på dating markedet :)

Anonymkode: e9456...b35

Du, vekt har ikke alt å si, spesielt ikke når man trener. Jeg konkurrerte tidligere i sport og når jeg deltok i løp så veide jeg ca 78kg i muskler. Jeg er 169cm høy, og brukte da klær i str xs-s. Nå veier jeg 55kg og bruker small. Forskjellen er ikke kjempestor, men de musklene veide MYE som du ser. 

Anonymkode: d6d4e...2cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...