Gjest Virvel Skrevet 26. august 2002 #1 Del Skrevet 26. august 2002 Åååååå jeg gleder meg! :D Litt synd at jeg drar på skoletur i morgen da...men det finnes jo video! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 26. august 2002 #2 Del Skrevet 26. august 2002 Gleder meg jeg også.... blir deilig å få trimmet lattermusklene litt igjen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 26. august 2002 #3 Del Skrevet 26. august 2002 Ja, gjett om jeg skal se på. Dette har jeg ventet på leeeeeeeeeenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 26. august 2002 #4 Del Skrevet 26. august 2002 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Effie Skrevet 27. august 2002 #5 Del Skrevet 27. august 2002 Jaaa! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 27. august 2002 #6 Del Skrevet 27. august 2002 Jeg også, håper bare at ikke de som kommer på besøk i kveld ikke blir for lenge....eh....litt ille at jeg er blitt slik..men, men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langstrømpe Skrevet 27. august 2002 #7 Del Skrevet 27. august 2002 JIPPI!! Bare synd de fleste tirdsdags-vennene mine har flyttet herfra. Før så pleide vi alltid å samles for å le sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 28. august 2002 #8 Del Skrevet 28. august 2002 Jeg glemte første episoden i går jeg ! Dette har jeg gledet meg til lenge!!! Gjett om jeg skal følge med fremover 8) :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 28. august 2002 #9 Del Skrevet 28. august 2002 Hvem er far til Rachels barn? Må bare se neste episode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2002 #10 Del Skrevet 28. august 2002 Hvem er far til Rachels barn? Må bare se neste episode! Les denne ukes Se & Hør og programoveriskten for neste tirsdag så finner du det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 28. august 2002 #11 Del Skrevet 28. august 2002 Oj, står det der? Da blir jo ikke neste episode så spennende... klarer nok ikke å la være å smugtitte i S&H. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 28. august 2002 #12 Del Skrevet 28. august 2002 Alle som ikke vil vite det. Ser bort nå! ...Det er Ross.. -GW- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 28. august 2002 #13 Del Skrevet 28. august 2002 Jeg er SÅ glad for at jeg husket Friends i går.. Går aldri glipp av det, dessuten tar jeg opp alle episodene på video... Dessverre så mangler jeg et par episoder, men ellers er serien komplett så langt de har sendt på TV2... Endelig er de tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. august 2002 #14 Del Skrevet 28. august 2002 Hallo, besøket mitt gikk ikke før klokken 2400. Kan noen gi meg et lite resyme av hva som skjedde i går. Hvis det kommer i reprise og noen vet noe om dette må dere gi meg beskjed.....takkkkkkk :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 28. august 2002 #15 Del Skrevet 28. august 2002 Whee, endelig er det tilbake! :D Guess What!: Er det ikke Joey som er faren da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 28. august 2002 #16 Del Skrevet 28. august 2002 Jeg så det ikke. Sov søtt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mocca Skrevet 28. august 2002 #17 Del Skrevet 28. august 2002 Hei Care! Et lite (langt) resyme: Phoebe sier at det er hun som er gravid. Monica klarer ikke la være å snakke om det; har hun tenkt på konsekvensene, økonomi osv. Rachel begynner å gråte, sier at det er hun som er gravid. De spør om hun er sikker, Phoebe går for å kjøpe en gravidtetstest. Rachel klarer ikke se på resultatet selv, Phoebe sier først den er negativ, men etter mye gråting må hun innrømme at den er positiv. GLEDE PÅ BADET :D Ross legger an på en dame, bytter plass han skal sitte slik at han får sitte ved siden av henne, men havner på BARNEBORDET. Må danse med barna hele kvelden for å gjøre et godt inntrykk på dama. Fadesen er et faktum da han tilbyr en overvektig unge å stå på føttene under dansen. Ødelegger føttene, og kvelden og det er, selvfølgelig JOEY som stikker av med dama. OKEY, det var morsommere å SE det, men du forstår litt iallefall?? Neste episode er nok fremdeles under bryllupsfesten. GLEDER MEG :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. august 2002 #18 Del Skrevet 28. august 2002 :oops: Takk Mocca, men er det slik å forstå at både R og P er gravid?? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 29. august 2002 #19 Del Skrevet 29. august 2002 Nei, bare Rachel. Phoebe sa hun var gravid for å dekke over at Rachel er det. I tillegg diktet hun opp en historie om at det var mannen til Barbara Streisand som var faren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 29. august 2002 #20 Del Skrevet 29. august 2002 He he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå