_popcorn_ Skrevet 21. mars 2019 #21 Del Skrevet 21. mars 2019 Bor alene. To flasker håndsåpe, type palmolive eller lignende varer vel ca 3-4 måneder hver. (har en flaske på kjøkken og en på bad) Sjampo/balsam flasker, 250ml hver, varer ca 3-4 måneder (halvlangt hår, vaskes 3 ganger pr uke). Dusjsåpe Lactasyd halv liter varer 5-6 måneder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 21. mars 2019 #22 Del Skrevet 21. mars 2019 1 flaske 4 dl eller noe slikt på to måneder.... Og jeg er nøye med håndvask, så skjønner ikke hvordan det er mulig å bruke litervis i måneden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #23 Del Skrevet 21. mars 2019 Den håndsåpen jeg har i bruk nå er 500 ml, og den åpnet jeg en eller annen gang før jul, fortsatt er det kanskje 1/4 igjen av den. Dusjsåpa på 250 ml har jeg hatt kanskje 1,5-2 mnd., den er enda ikke tom, men den syntes jeg faktisk gikk litt fort unna. Totalt sett bruker jeg toppen 250 ml i måneden, tenker jeg, antakelig mindre. De mengdene såpe du bruker er faktisk rett og slett ekstremt, og hverken sunt for kropp eller miljø. Skjønner faktisk heller ikke hvordan det er mulig. Anonymkode: a4731...76f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2019 #24 Del Skrevet 21. mars 2019 Jeg bruker et halvt år på en flaske. Har bare en dusjsåpe til kroppsvask/hår og en til håndvask. Hvorfor bruker dere mer? Det blir jo ikke renere jo mer man bruker. Anonymkode: 7f3ed...e9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 21. mars 2019 #25 Del Skrevet 21. mars 2019 Den eneste gangen jeg har brukt noe i nærheten av så mye såpe var da jeg kjøpte First Price dusjgele. Da gikk det nok ca en flaske per uke fordelt på oss to. Den «såpa» er nesten bare vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pessimistisk Skrevet 22. mars 2019 #26 Del Skrevet 22. mars 2019 Vet ikke helt hvor mye jeg bruker, men høres ut som du bruker utrolig mye! Kjøpte en 1 liters dusjsåpe en gang før jul(muligens november eller noe), og den har akkurat gått tom nå. Håndsåpe bruker jeg heller ikke så mye av, men jeg er nok litt slurvete når det kommer til å bruke håndsåpe hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet fredag kl 09:54 #27 Del Skrevet fredag kl 09:54 Aner ikke..🙈sikkert flere liter. Vi er 3 stykker; 2 voksne og en tenåring. Bruker opp en flytende håndsåpe på det ene badet hver 14.dag.den rommer 0,5l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holar Skrevet fredag kl 10:02 #28 Del Skrevet fredag kl 10:02 Høres ekstremt ut. Har kort hår, så max 2 dl. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:08 #29 Del Skrevet fredag kl 10:08 Altså Står veldig tydelig PR. PERSON i spørsmål, hvorfor svarer dere da hvor mange dere er i husholdning og hva er totalforbruk. Balsam er heller ikke såpe.. spørsmål er stilt om håndSÅPE og dusjSÅPE. Folk er rare ass. Anonymkode: e27bc...179 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #30 Del Skrevet 9 timer siden Tror at vi bruker under 1 l hver av alt i måneden. Men nå jobber begge 100% med en del overtid, så det er begrenset hvor mye vi er hjemme. Anonymkode: c6bdf...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #31 Del Skrevet 8 timer siden 4 dl håndsåpe varer ca en måned hos oss, vi er to personer (+ eventuelt besøk). Dusjsåpe har jeg så lenge at jeg blir lei, og litt til. Den jeg bruker nå har jeg hatt siden begynnelsen av november, og fremdeles er det ca 1/3 igjen (av 2,5 dl). Så jeg tipper at jeg bruker ca 1,5 dl håndsåpe og 1-1,5 dl dusjsåpe i måneden. Sjampo (2,5 dl) varer litt over et år (har kort hår og vasker det 2-3 ganger i uka. Anonymkode: 8ac98...7ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #32 Del Skrevet 6 timer siden Aner ikke:P Men jeg merker jeg trenger mindre såpe etter jeg slutta med vaskeklut og gikk over til en loofa. Ett pump er nok(om jeg ikke er veldig skitten), så det kan jo være noe å vurdere om du har så høyt forbruk. Anonymkode: 29853...4e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6 timer siden #33 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (På 21.3.2019 den 1.55): Hvor mange liter såpe (håndsåpe + dusjsåpe) bruker dere pr. person pr mnd? Hva er normalt? Her går det nok 1 liter - 1,5 liter såpe (håndsåpe og dusjsåpe) i måneden. Jeg bor alene. Ts. Anonymkode: d6d39...37b Vi er 2 og har en vanlig håndsåpe i sikkert 2 mnd. Har en dusjsåpe lenge også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #34 Del Skrevet 6 timer siden En liter på et halv år kanskje 🤷🏼♀️ Anonymkode: 3e30f...dc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå