Gå til innhold

Buffy ikveld: Faith våkner fra koma

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Ho ho, som jeg gleder meg til å se henne igjen :ler:

Hun har vært favoritten min siden hun dukket opp i serien, hun minner meg mye om meg selv (bortsett fra at hun er ond da, hehehe) og da MÅ jeg bare like henne :lol:

Håper hun kverker Riley :wink:

Ærlig talt, jeg må være gæærn... Har gledet meg i flere uker til denne episoden. Hormonell som jeg er kommer jeg nok til å sitte å sippe!! :ler:

Har til og med bedt sambo kjøpe potetgull til meg på vei hjem fra trening (spiser det så godt som aldri). Nå skal jeg koooose meg!...

Noen flere som følger med?

Klem fra ivrig tilhenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint fint Melian :D

Jo, for da kommer kanskje Angelus tilbake :wink: *savne*

Spike er liksom en poor excuse for en vampyr for tiden :hoho:

Jeg synes Riley er så dottete. Kryper for Buffy for den minste ting...

Jadda :oops:

*hekta, jeg?*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg savner Angel jeg også... men jeg har innsett at han ikke kommer tilbake. Er nok opptatt med sin egen serie....

JMen jeg liker Riley også jeg, men jeg synes kanskje Riley er litt for "ung". I motsetning til Angel.... eller jeg vet ikke hva det er.. kanskje han minner meg om en ex :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en ex på over 600 år Melian :hoho:

Neida, nå tuller jeg med deg. Angel er nok opptatt med egen serie ja.

Riley er liksom... Tja... Litt sånn naiv kanskje? Godtroende? I neste mandags episode har han sex med Faith (men tror det er Buffy, wait and see, haha, ødelegger jeg alt nå??)

Visste du at Willow og Tara blir kjærester?.... *sladre*

Har lest masse på nettet jeg :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg så vidt framsida på eit blad på Narvesen i dag; "Buffy and Angel reunited" syntest eg det stod der. Men eg brydde meg ikkje meir, så eg veit ikkje kva det dreier seg om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To dager igjen nå :hoho:

Tror ikke det skjer noe spesielt mellom dem jeg, ikke enda. Men den som venter får se.. 8)

Faith er iallefall forvirra da :blunke: Tenk å plutselig være i kroppen til jenta hun elsker/hater. Må være helt syk følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faith er tøff da. Ryktene sier at hun kommer til å signe for sesong 7. Håper det er sant.

vinga ta en titt på hva Joss og Amber sier om episode 416 (den i morgen)

http://home.no.net/lesbko/will_tara/video/...o/first_sex.wmv

:blunke:

Angel dropper jo innom buffy av og til, men etter Buffy går over til UPN er det slutt på "cross-overs". Litt trist da, men må bare leve med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keylin, flott side du har laget :D

Du vet, noen mener jo at Buffy og Faith også har et slags elsk/hat forhold, og noe seksuelt i luften mellom dem.... Men at ingen av dem tør å gjøre noe med det, og så forblir de uvenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæh? De snakka om Willow og Tara....

Liker ikke helt Tara. Hun er jo ikke helt god... husker dere ikke hun saboterte spellen til Willow? Den som ville synligjøre alle onde vesen???

Da-da-da-daaaaaaaaa *spokeystemme*

Håper Faith blir slaya snart jeg da! Hvis de ikke finner en måte hun kan bli god igjen da..... Heia Buffy! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanfictionene om Buffy og Faith er det mange av ja. Liker dem best når dem er uvenner jeg da. Slemme Faith liksom :P

Koselig at du likte siden da, vinga.

ja, de snakket nok om Willow & Tara. Skjønner ikke at du ikke kan like Tara... hun er jo bare... ubeskrivelig...egentlig...

Siden jeg har sett alle episodene til og med sesong 6, er det litt vanskelig å snakke om buffy på slike steder som dette. Jeg har en egen evne til å komme med spoiler, selv uten å mene det.

Beklager hvis noen får vite noe av meg som de ikke ville!!!

-keylin-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godteskål må til :sjarmor:

Spiste nettopp to brødskiver med masse kaviar på, og fikk kjenne liv i magen for 3. gang på ca. to uker :D H*n liker visst kaviar!!

Ehm... Avsporing... :oops:

Jeg må nok vente til 24 er ferdig med å se Buffy, for sambo nekter å gi fra seg fjernkontrollen når den serien går :ler: Så jeg tar opp Buffy og co på video hver mandag. Greit egentlig, for da kan jeg se hver episode maaaaange ganger før jeg spiller over dem med nye :o

Heia Faith!

Heia Buffy!

:ler: *grafser i godteskåla til Melian*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅNEI :cry:

Fikk ikke sett Buffy på mandag jeg, pga at videoen streika! Og skjermen var svart...

Og nå kommer det IKKE i reprise imorra ettermidadg sånn som jeg regnet med!! :evil: De sender nye episoder av GILMORE GIRLS istedetfor :cry: Hvorfor NÅ???? :evil: :evil: :evil:

Noen som tok opp forrige episode med Buffy på video og vil låne den bort til desperat Buffy fan?.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Stakkars Vinga! :(

jeg har episoden på cd-rom, dvd og vhs, som du nok kunne få låne.

Kan brenne deg et eksemplar hvis du vil... (siden det er enklest).

Hvis du ikke finner noen i oslo som kan låne deg det.

-keylin-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...