Gå til innhold

Kunne du levd uten oralsex?

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 19.3.2019 den 20.25, AnonymBruker skrev:

Lever uten (å motta), så svaret er vel ja, det går fint an å leve uten, men jeg kunne ikke levd uten å ha samleie.

Anonymkode: c4dab...046

Hadde du dødd av sexmangel, i så fall? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha var skrevet litt overdrevet. Har en del cm over snittet. Poenget er at svært få kvinner får vaginal orgasme uansett så da er god fingerbruk og oralsex et must.

Anonymkode: 70cd3...bad

Nettopp. Har man fingre, trenger man ikke tunge. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mener å huske samtaler mellom gamlinger en gang i tiden som antydet at oralsex var sett på som i overlag kinky. I dag er det et must... Skal si verden går fremover.

Anonymkode: 25220...bd3

Skrevet

Ikke faen....

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg veldig kjip der... jeg klarer ikke å suge kuk, synes det er ekkelt, har gjort det en sjelden gang på mannen. Han nevner ikke noe om at han synes det er kjipt, han aksepterer det. Men han slikker meg ofte. Er ikke det at jeg er egoistisk, men jeg har aldri klart dette, synes det er ekkelt🤣

Anonymkode: fcc61...67a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tja, går nå helt fint det. Kona har vel hatt pikken min i munn kanskje 2 minutter tilsammen mens vi har vært sammen (15 år eller noe) og jeg har vel slikket henne 4-5 ganger. Jeg liker å slikke, og skulle gjerne ha prøvd å bli sugd på ordentlig en gang, men da må jeg antagelig bytte ut kona...

Anonymkode: 55d32...6f8

AnonymBruker
Skrevet

Ja, liker hverken å få eller å gi, men har ikke møtt noen på samme bølgelengde. Ender opp med at jeg gjør det uansett og heller sier nei til å få, for synes bare det er kleint/ubehagelig. 

Anonymkode: bd48b...222

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja, går nå helt fint det. Kona har vel hatt pikken min i munn kanskje 2 minutter tilsammen mens vi har vært sammen (15 år eller noe) og jeg har vel slikket henne 4-5 ganger. Jeg liker å slikke, og skulle gjerne ha prøvd å bli sugd på ordentlig en gang, men da må jeg antagelig bytte ut kona...

Anonymkode: 55d32...6f8

Oi! 😮 

Anonymkode: c5ea1...2fb

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du spurte om den var 15, og jeg skrev +++(3 cm ekstra).😅

Anonymkode: 70cd3...bad

Riktig en sjelden kjempe, altså! 😈

Anonymkode: 72c45...1f9

AnonymBruker
Skrevet

Ja, enkelt. Det trenger jeg ikke. Vagina er omtrent 100 ganger bedre, uansett. Aldri vært noen fan av blow jobs, for å være ærlig.

Anonymkode: 527a4...2af

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, enkelt. Det trenger jeg ikke. Vagina er omtrent 100 ganger bedre, uansett. Aldri vært noen fan av blow jobs, for å være ærlig.

Anonymkode: 527a4...2af

Er nok mange som er som deg!😉

Anonymkode: 72c45...1f9

Gjest Paramount
Skrevet

Kunne helt sikkert overlevd uten. Men for meg er kvinner som elsker oralsex de aller mest attraktive.

Onani kan på en måte gi samme stimuli som samleie, men hverken onani eller noe annet, kan seksuelt sett, kompensere for oralsex. Det nærmeste må være et kyss, for meg er det ganske langt unna å vekke de samme sterke følelsene.

Et annet problem er at ingen lyst på oralsex, gjerne kommer sammen med andre lite attraktive seksuelle egenskaper. 

Men alle har ulike preferanser, og de må respekteres, det er lite som er så turn off som å bli tvunget til noe en ikke liker.

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Paramount skrev:

Et annet problem er at ingen lyst på oralsex, gjerne kommer sammen med andre lite attraktive seksuelle egenskaper. 

Dette er jeg så enig i!

Anonymkode: a9b70...046

Skrevet
9 timer siden, Paramount skrev:

Som hva da? 

Skrevet

Jeg kunne fint overlevd, men sexlivet ville vært litt kjedeligere.

Gjest Paramount
Skrevet
1 time siden, Thyra skrev:

Som hva da? 

De som er enige vet hva jeg tenker på.

Skrevet
39 minutter siden, Paramount skrev:

De som er enige vet hva jeg tenker på.

Vi som ikke er enige vil kanskje også vite hva du tenker på. 

Smaken er forskjellug, og kan ikke forstå at å ikke like en ting sier noe om hvordan man er ellers... 

Skrevet
På 19.3.2019 den 15.46, AnonymBruker skrev:

Ser mange her sliter i sexlivet sitt.

Kunne du levd uten oralsex begge veier?

Personlig kunne jeg ikke det, elsker å slikke kvinnen. Elsker å bli sugd. Så dette kan jeg ikke leve uten i forhold, uansett. Sex er limet i et forhold, så her er det viktig å være på nett. Mange går inn i forhold å TROR at ting skal endre seg, det skjer sjelden.

Anonymkode: 7088f...73e

Er SÅ enig med deg👍

Skrevet
22 timer siden, Thyra skrev:

Nettopp. Har man fingre, trenger man ikke tunge. 

Det har ikke kun med berøringen å gjøre, men det mentale og visuelle rundt det. Ellers hadde det jo vært like godt å fikse seg selv, men det er en helt annen opplevelse at en annen gjør det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...