Gå til innhold

Kunne du levd uten oralsex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, hadde ikke klart det. Kjedelig og stusselig. Oralsex og sjokolade må man ha!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde vel levd ja. Det er jo ikke akkurat det samme som oksygenmangel. 🤫

Anonymkode: 618ce...aa7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som et drømmeliv. Utrolig lite givende å chocke fordi man har illeluktende, ekle, fremmedlegemer i munnhulen. Ikke er det givende at noen smører det ekle spyttet sitt rundt i ens eget underliv heller. Tror egentlig det er veldig mange som ikke får en dritt ut av oral men ikke tørr å si det.

Anonymkode: 0f02b...dde

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Lever uten (å motta), så svaret er vel ja, det går fint an å leve uten, men jeg kunne ikke levd uten å ha samleie.

Anonymkode: c4dab...046

Skrevet

Ja, jeg klarer heldigvis ha et rikt sexliv uten oralsex :) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hater å motta oralsex, så jeg lever meget godt uten det ja. Det er det ekleste jeg vet. 

Jeg kan godt gi han oralsex, men det er fordi jeg vet han liker det godt. Hadde nok ikke vært noe savn om han ikke ønsket, er liksom litt likegyldig til det så. 

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Er veldig veldig viktig for meg.

Jeg rangerer penetrering/samleie som det deiligste totalsett, men å bli sugd føles utrolig godt på en helt annen og intens måte. Elsker å slikke også. Det er deilig å ha tunga på leppene der nede.

Skrevet

Jeg liker å både gi og få, men resten funker så bra at jeg hadde nok klart meg uten, ja. 

Skrevet (endret)

Nei, det hadde jeg ikke 

Endret av BMW 5-serie 535D
AnonymBruker
Skrevet

Nyter å både gi og få. Han får meg til å komme så heftig med tunga og jeg elsker å kjenne ham i munnen, så jeg hadde slitt med å klare meg uten.

Anonymkode: a9b70...046

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde jo overlevd, men jeg hadde ikke giddet å være i et fast forhold uten. Jeg er liberal og fleksibel når det kommer til sex, og det bør også min partner være. Også ser jeg ingen grunn til å velge han ene raringen som ikke liker det, når man kan velte seg i menn som elsker det. 

Anonymkode: 0b49d...57c

• Liker 1
Skrevet

Overlevd hadde jeg nok. Kanskje. 

Men både jeg og kjæresten min elsker oralsex.  I alle former. Både å gi og motta. Så ofte som mulig. Hele tiden. 

Det hadde blitt et kjedelig (sex)liv uten... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke sånn veldig glad i å suge, og slikking er digg men ikke et absolutt must for meg, så ja kunne klart det fint.

Anonymkode: 1d7df...54b

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja uten å bli slikket, men ikke uten å få suge

AnonymBruker
Skrevet
På 19.3.2019 den 16.46, AnonymBruker skrev:

Hvis noe skjer og du ikke kan ha sex lenger, hva tror du da betyr mest av sex eller kjærlighet? Du kan ikke ha et langvarig forhold hvis det ikke er kjærlighet med. 

Anonymkode: 3f309...ede

Illusjonsløs tenker jeg at, iallefall menn, de fleste hadde droppa ut av ett forhold om sex ikke var aktuelt lenger. Og det ganske raskt.

Anonymkode: 9696d...b40

AnonymBruker
Skrevet

Tenner meg mer enn noe annet, både å gi og motta, men smaker jo så vondt.

Anonymkode: 55d79...0ea

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenner meg mer enn noe annet, både å gi og motta, men smaker jo så vondt.

Anonymkode: 55d79...0ea

Prøv med noen som vasker seg 👍🏻

Anonymkode: 98331...317

AnonymBruker
Skrevet
På 19.3.2019 den 17.19, AnonymBruker skrev:

Jeg og samboer har ikke oralsex, og har vært sammen i over to år. Han opplevde noe traumatisk som gjør at han ikke vil motta. Jeg synes det er litt kjipt å aldri bli slikket, men det plager meg såpass lite at jeg ikke har tatt det opp med ham. :P Vi har god sex allikevel og bruker leketøy.

Anonymkode: e7453...548

Hvis han har opplevd noe traumatisk og ikke vil motta burde vel ikke det hindre han i å glede deg ved å gi? Så sant han ikke er så sær at han mener "likt skal være likt".

Anonymkode: b3673...f9f

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde egentlig bare blitt glad.

Vi har en del oralsex som det er nå, men innerst inne får jeg litt avsmak og blir litt avtent av det.

• Liker 2
Skrevet

Nei enkelt og greit. Elsker å suge og elsker å bli slikket. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...