Gå til innhold

Kunne du levd uten oralsex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser mange her sliter i sexlivet sitt.

Kunne du levd uten oralsex begge veier?

Personlig kunne jeg ikke det, elsker å slikke kvinnen. Elsker å bli sugd. Så dette kan jeg ikke leve uten i forhold, uansett. Sex er limet i et forhold, så her er det viktig å være på nett. Mange går inn i forhold å TROR at ting skal endre seg, det skjer sjelden.

Anonymkode: 7088f...73e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kunne jeg. 

Livet er mer enn oralsex. 

Anonymkode: 67bcb...7d1

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser mange her sliter i sexlivet sitt.

Kunne du levd uten oralsex begge veier?

Personlig kunne jeg ikke det, elsker å slikke kvinnen. Elsker å bli sugd. Så dette kan jeg ikke leve uten i forhold, uansett. Sex er limet i et forhold, så her er det viktig å være på nett. Mange går inn i forhold å TROR at ting skal endre seg, det skjer sjelden.

Du har det jaggu godt! Har mat og tak over hodet, antar jeg.  Og så stiller du et så idiotisk spørsmål!!  😬

Anonymkode: 72c45...1f9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei det kunne jeg ikke, det hadde vært en dealbreaker. 

Det er ikke det at oralsex er det viktigste i livet, men å ALDRI kunne gitt eller fått hadde vært uaktuelt. 

Det sier også litt om en person, du er ikke en god seksuell match med meg om du har den type sperrer. Du er ikke god nok i senga, vi hadde ikke hatt kjemi. 

Anonymkode: aa6f6...c47

• Liker 2
Skrevet

Har klart meg fint så langt så skal ikke være noe problem :P

• Liker 2
Skrevet

Det slipper jeg, men det hadde nok gått helt fint.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 85800...386

• Liker 1
Skrevet

Jada, det kunne jeg fint overlevd. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, null stress

Anonymkode: 16fc9...2ea

Skrevet

Ja. Har null problem med å suge, men trives ikke når typen har hodet mellom beina mine 

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sex er limet i et forhold, så her er det viktig å være på nett. 

Hvis noe skjer og du ikke kan ha sex lenger, hva tror du da betyr mest av sex eller kjærlighet? Du kan ikke ha et langvarig forhold hvis det ikke er kjærlighet med. 

Anonymkode: 3f309...ede

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei det kunne jeg ikke, det hadde vært en dealbreaker. 

Det er ikke det at oralsex er det viktigste i livet, men å ALDRI kunne gitt eller fått hadde vært uaktuelt. 

Det sier også litt om en person, du er ikke en god seksuell match med meg om du har den type sperrer. Du er ikke god nok i senga, vi hadde ikke hatt kjemi. 

Anonymkode: aa6f6...c47

Må faktisk si meg enig i dette. 

Anonymkode: 30a45...df8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboer har ikke oralsex, og har vært sammen i over to år. Han opplevde noe traumatisk som gjør at han ikke vil motta. Jeg synes det er litt kjipt å aldri bli slikket, men det plager meg såpass lite at jeg ikke har tatt det opp med ham. :P Vi har god sex allikevel og bruker leketøy.

Anonymkode: e7453...548

• Liker 2
Skrevet

Setter jeg pris på det? Ja, absolutt. Kunne jeg levd uten? Mange gjør det, og jeg skulle nok kommet meg helskinnet gjennom livet, jeg og😄

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ingenting ut av å bli slikket, så jeg lever fint uten. Samboer er heller ikke så opptatt av bj’s. 

Anonymkode: 8a281...e10

• Liker 2
Skrevet

Klarer meg utmerket uten

• Liker 3
Skrevet

Det er selvfølgelig noe man kan leve uten, men i et forhold hadde det nok blitt et savn, tror jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville vært litt kjedelig å ikke kunne få det, men kunne fint klart det hvis sexen ellers var god. 

Anonymkode: 67ad6...250

Skrevet

Må nok si meg enig med de fleste her inne. Så ja jeg hadde kart meg uten.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...