Gå til innhold

Vil få dama til og suge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå får du gi deg, det att jeg ikke slikker henne nok har ingen ting med saken og gjøre for og si det sann. Var selvsagt mer oralsex fra min side i starten, men gidder ikke og bare gi og aldri få. Jeg syntes det er digg og slikke, men er egentlig litt en prinsipp-sak for meg det der. Hadde hun spurt skulle hun fått det oftere da ;) 

Anonymkode: 4f07e...1d5

Tror du at hun merker at du vil hun skal suge deg? At du liksom forventer det mot at du slikker henne? Da er du på ville veier, og beveger deg i feil retning. 

Du må slutte og ønske deg det, og tenke opp den sexen dere har. Slå deg løs og nyt henne som hun er. Du må bekrefte at hun er best i verden, først når hun tror på det, vil hun slå seg løs med deg.

Anonymkode: 508ad...1b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slutt å nevne der for henne. Jeg har selv blitt utsatt for et seksuelt overgrep, og etter det takler jeg ikke lukta/smaken av sæd/precum. Og det er nå over 10 år siden jeg ble utsatt for det overgrepet. Jeg har vært sammen med mannen min i 8 år, og føler meg 100% trygg med han, men likevel så brekker jeg meg om jeg får en pikk i nærheten av ansiktet mitt. 

Anonymkode: b3778...862

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
7 minutter siden, Snaskesnusken said:

Hun har blitt utsatt for noen traumatisk hendelser som er relatert til sexlivet hennes..

Da får hun oppsøke hjelp og fikse opp i det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo også tilføye att jeg har prøvd og få henne til og gå til psykolog tidligere. 
Men dette er hun så sta på og vil absolut ikke snakke med en psykolog om. 
Når vi prøver og snakke om det, ender det som oftest att vi kan snakke om det en annen gang.

 

Anonymkode: 4f07e...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan jo også tilføye att jeg har prøvd og få henne til og gå til psykolog tidligere. 
Men dette er hun så sta på og vil absolut ikke snakke med en psykolog om. 
Når vi prøver og snakke om det, ender det som oftest att vi kan snakke om det en annen gang.

 

Anonymkode: 4f07e...1d5

Du får vurdere hvorvidt det er vits å være sammen med en som har psykiske problemer men ikke gidder å gjøre noe med de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en selvfølge å bli sugd i et forhold. Hvis det er så viktig for deg så må du ta det opp tidlig i forholdet for å avklare hvordan den aktuelle damen har det med å suge. Det å har vært utsatt for overgrep er jo en spesiell grunn også for å ikke like det. Vil ikke kalle det psykiske problemer, det er at du er traumatisert av et overgrep. Det vil si at en annen har skapt dette problemet for deg. I utgangspunktet er jo damen helt normal. Det er det hun har opplevd som er unormalt. 

Anonymkode: a36ba...d5a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, ThotSlayer skrev:

Da får hun oppsøke hjelp og fikse opp i det

Så hun skal tvinge seg til å gå i traumeterapi fordi kjæresten vil bli sugd? Dette er noe en gjør når en er klar. 

Anonymkode: 92d08...b95

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Så hun skal tvinge seg til å gå i traumeterapi fordi kjæresten vil bli sugd? Dette er noe en gjør når en er klar. 

Anonymkode: 92d08...b95

Jeg tenker at hun burde få ordna opp i det uavhengig av hva kjæresten skulle ønske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ThotSlayer skrev:

Da får hun oppsøke hjelp og fikse opp i det

Og Ts må vise empati! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å nevne der for henne. Jeg har selv blitt utsatt for et seksuelt overgrep, og etter det takler jeg ikke lukta/smaken av sæd/precum. Og det er nå over 10 år siden jeg ble utsatt for det overgrepet. Jeg har vært sammen med mannen min i 8 år, og føler meg 100% trygg med han, men likevel så brekker jeg meg om jeg får en pikk i nærheten av ansiktet mitt. 

Anonymkode: b3778...862

Ts, se her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo begynne med å lære deg forskjellen på og/å.

Anonymkode: 7e816...f51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår at du begynner med yoga hvis du vil ha BJ. Blir du myk nok får du det når du vil

Anonymkode: 2c739...08c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer
33 minutter siden, Snaskesnusken said:

Og Ts må vise empati! 

Ja det også. Men hun har ansvar for egen helse og det å ikke oppsøke hjelp er en uansvarlig ting å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler ikke tvang i dette tilfellet. Det er enklere å bytte dame.

Anonymkode: 4da82...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler ikke tvang i dette tilfellet. Det er enklere å bytte dame.

Anonymkode: 4da82...956

Ved hvilke tilfelle anbefaler du tvang? 🤔

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få dama til å suge, heter det.  😠 ikke og her. 

Anonymkode: a30f3...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, Master1 skrev:

Snakk sammen om det 

Fortell hva du ønsker

og spør også hva HUN ønsker

 

M@ster

Gjør det i motsatt rekkefølge.

Spør hva hun ønsker, og hvordan. Så fortell henne hva du liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fremstår som egoistisk og med liten empati. Hvis du ikke troller, bør du se deg i speilet og spørre deg om du er kjærestemateriale. 

Det finnes mange måter å tilfredsstille seg på, så hvorfor du på død og liv skal tvinge henne til å suge deg, må du nesten forklare. Det virker som du har fått en hangup, og at ikke annen sex er bra nok. Jobb med deg selv. 

 

Anonymkode: b5e86...d86

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå får du gi deg, det att jeg ikke slikker henne nok har ingen ting med saken og gjøre for og si det sann. Var selvsagt mer oralsex fra min side i starten, men gidder ikke og bare gi og aldri få. Jeg syntes det er digg og slikke, men er egentlig litt en prinsipp-sak for meg det der. Hadde hun spurt skulle hun fått det oftere da ;) 

Anonymkode: 4f07e...1d5

Du slikker henne for å få noe tilbake, altså ikke for å gi henne eller deg selv nytelse.

Du virker ikke veldig sensitiv når du fremstiller sexakten som en utveksling av transaksjoner.

Kan det være derfor hun ikke tenner nok til å gi deg BJs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Alterego666 skrev:

Du slikker henne for å få noe tilbake, altså ikke for å gi henne eller deg selv nytelse.

Du virker ikke veldig sensitiv når du fremstiller sexakten som en utveksling av transaksjoner.

Kan det være derfor hun ikke tenner nok til å gi deg BJs?

Enig med denne, og nå er ikke jeg fan av prinsippryttere i noen som helst sammenheng, men akkurat i denne saken er det absurd. Et traume er ikke en psykisk lidelse i utgangspunktet, men kan fort utvikle seg til å bli det, dersom det ikke blir bearbeidet eller tatt hensyn til på riktig måte. Man kan ikke bli frisk fra noen psykiske lidelser ved å "ta seg sammen", men traumeproblematikk står likevel i en særstilling her, mener jeg. Traumer kan endre hjernen og gjør nervesystemet hypersensitivt eller eventuelt bedøver det. Det betyr at kroppen reagerer på triggerene som om man er i situasjonen som utløste traume i første omgang. Det er veldig veldig vondt, det er vanskelig for andre å sette seg inn i ( forståelig, da de fleste har traumer i årevis før de starter å ane hva det kan være, fagmiljøene er også famlende i sin tilnærming og behandling), ikke minst kan eksponering, som gjerne fungerer bra ved andre former for angst forverre traumet, og gjøre personen veldig mye dårligere. 

Jeg vet ikke hvor gammel du er ts, eller hvor mye erfaring og kunnskap du har. Men de aller fleste av oss har faktisk liten kunnskap om traumer, enten vi har traumer selv eller ikke. Rett og slett fordi fagmiljøene har vært altfor lite opptatt av hva som ligger bak alle de fancy diagnosene de setter. Det er også vanlig å skamme seg over traumer, og mange bruker år, eller kommer aldri så langt som å fortelle behandler om de vanskeligste opplevelsene.

Siden dette er en ganske konkret sak, tror jeg det kan være enklere å løse enn om det hadde påvirket veldig mange sider av livet. Men stikkordet er trygghet, trygghet og atter trygghet. Hun må vite at hun har allverdens tid på seg, at det er helt i orden om hun aldri kommer i mål, og at du virkelig ØNSKER å bruke denne tiden til å bli kjent med henne, at det er en verdi i seg selv.

Tenk å få være med et menneske på en reise, der dere sammen kan gjøre noe fryktelig skummelt til en opplevelsesreise der dere begge blir kjent med hverandre på et helt annet nivå, der det er plass til glede, tårer, tvil, angst, mestring og ikke minst nytelse.

Jeg håper du bare ordla deg litt klønete i startinnlegget, for selv om tid er en ting, så er det langt i fra alt som skal til for å bearbeide traumer som først har satt seg. Men det er ikke så veldig vanskelig heller, for deg, du trenger igrunn bare stille med tolmodighet, forståelse/aksept, omsorg og så må du være til å stole på. I denne saken må du være 200% forutsigbar. 

Hva med å begynne i en litt annen ende? Du sier sexen er blitt kjedelig. Kan dere utforske litt andre ting først? Det er både gøy, spennende, gir nærhet og bygger trygghet som dere trenger.

Lykke til!

Endret av Menchit
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...