Gå til innhold

Vil få dama til og suge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har nå i 8 måneder prøvd og få meg en BJ av dama,

Sex er gi og ta i know i know, jeg har slikket henne en gang i blandt i håp på og få noe tilbake.

Verdt og nevne att hun har hatt noen traumatiske hendelser når det kommer til sexlivet hennes men det er jo 1.5år siden++ 
Skulle tro att hun er ''trygg'' nok på meg til og gjøre det? Forsto jo godt att hun ikke ville suge i starten av forholdet i forhold til det som har skjedd tidligere. Personlig syntes jeg att sexen blir litt kjedelig for min del, da det som oftest ender i fingring og en halvtime med misjonær/doggy :P  Noen tips til og komme nærmere en BJ? eller vertifall få henne til og prøve? 
 

Anonymkode: 4f07e...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må spørre henne. Videre må du respektere svaret. Hva ellers??

Endret av Rotemor
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge dere har vært sammen har ikke nødvendigvis noe å si for om hun blir trygg på deg eller ikke. Du må nok akseptere at du kommer til å gi mye mer enn du mottar i sengen med denne dama i en god tid fremover. 

Prøv å snakk mer om sex, finn ut hva hun liker og snakk med henne om hva som holder henne tilbake og hvilke usikkerheter hun har i stedet for "å prøve å få deg en BJ". hvis hun har bagasje hun ikke har bearbeidet må hun få lov til å gjøre det og hun trenger sikkert støtten din.

Forsikre deg om at den sexen dere allerede har ikke er ubehagelig for henne på noen måte og at den faktisk gir henne noe. Vær god på å ta konstruktiv kritikk og oppfordre henne til å si ifra med en gang noe er ubehagelig eller ekstra godt slik at du kan lære noe. Når hun får gode opplevelser av sex i stedet for ubehagelige eller middelmådige opplevelser vil hun også interessere seg mer for det. 

Anonymkode: 2c739...08c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange synes at det er ekkelt å suge, kanskje det er tilfellet for henne? Man skal ikke presse noen til å gjøre noe som byr en imot, og man skal få slippe å gjøre noe man ikke vil. Det betyr selvsagt at du også skal få slippe å gå ned på henne om du ikke synes det er noe ålreit. Gi og ta, ja, men ikke for enhver pris.

Anonymkode: 21975...dd0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, du er kjip.

Traumatisk hendelse går jeg utfra at er voldtekt hvor hun ble tvunget til oralsex.

Herregud. 

Anonymkode: b34b2...a2e

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk sammen om det 

Fortell hva du ønsker

og spør også hva HUN ønsker

 

M@ster

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har nå i 8 måneder prøvd og få meg en BJ av dama,

Sex er gi og ta i know i know, jeg har slikket henne en gang i blandt i håp på og få noe tilbake.

Verdt og nevne att hun har hatt noen traumatiske hendelser når det kommer til sexlivet hennes men det er jo 1.5år siden++ 
Skulle tro att hun er ''trygg'' nok på meg til og gjøre det? Forsto jo godt att hun ikke ville suge i starten av forholdet i forhold til det som har skjedd tidligere. Personlig syntes jeg att sexen blir litt kjedelig for min del, da det som oftest ender i fingring og en halvtime med misjonær/doggy :P  Noen tips til og komme nærmere en BJ? eller vertifall få henne til og prøve? 
 

Anonymkode: 4f07e...1d5

Du må prate med henne om det. Hun må føle seg trygg før hun gjør det. Er hun tvunget til å gjøre det er det ikke behagelig for noen av dere, tro meg. Men må innrømme at jeg hadde hatt problemer å være i et forhold hvis hun hadde nektet å suge da det er viktig i sexlivet mitt. Men det er mitt sexliv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ingen råd. Vil hun ikke så vil hun ikke, og det er ikke nødvendigvis så mye å gjøre med det.

Forstår henne egentlig godt. Synes ikke det er noe særlig å suge selv, men kan gjøre det en sjelden gang i blandt for å glede samboeren min. Og hvis kjæresten din bærer på traumer i tillegg er det jo ekstra komplisert. Og det er ikke sånn at traumatiske opplevelser bare plutselig borte etter et par år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun har litt voldtatt, og ta blitt tvunget til å gi oralsex må du virkelig respektere at hun ikke vil gi deg bj. 

Ønsker du virkelig at hun skal gjenoppleve den opplevelsen når dere har sex? Det ville vært ganske egoistisk syntes jeg. 

Dersom det ikke hadde vært snakk om traumatisk opplevelse, så ville jeg rådet deg til å dusje og  trimme pubes før sex. Og hold deg for all del unna asparges, det får sæden til å smake helt forferdelig. Drikk heller ananas juice, det får sæd til å smake søtere. 

Anonymkode: 48b23...efd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du prøvd da? Hvis hun var utsatt for noe traumatisk for halvannet år siden, så skjønner jeg godt at hun ikke vil. Spesielt om du har mast i 8 måneder. Det er ikke slik at folk kommer over traumatiske hendelser fordi "nå passer det kjæresten min å få oralsex...."

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.5 år er absolutt ingenting når det kommer til traumatiske opplevelser! 5-10 år er et mer passende tidsperspektiv

Anonymkode: d2954...af8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg kanskje ordlagt meg litt feil, Da alle tenker att jeg tenker egoistisk, og nesten prøver og tvinge henne til og suge meg. 

Jeg har vokst opp med en mor som har fortalt om sine røffe historier og er godt oppdratt fra den siden for og si det mildt. Tror muttern hadde drept meg om jeg noen gang skulle vært i nærheten av og gjøre noe sant med en jente. Ville bare tips/historier fra andre som kanskje sliter med og få til det samme. 

Anonymkode: 4f07e...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingen råd å komme med, strevde med det samme selv, etter flere år sammen ble et kjedelig sexliv for mye for min del.. Å gå inn i nytt forhold uten Bj er uaktuelt for min del, heldigvis har ikke dette virket som et problem for andre jeg har datet.. 

Anonymkode: 98ac7...844

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må snakke med henne! 

Å du sier at du har slikket henne «en gang i blandt»? Hva med å gjøre det mer? Eller gidder du ikke hvis hun ikke suger deg?

 

Anonymkode: ffa28...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du må snakke med henne! 

Å du sier at du har slikket henne «en gang i blandt»? Hva med å gjøre det mer? Eller gidder du ikke hvis hun ikke suger deg?

 

Anonymkode: ffa28...f0d

Nå får du gi deg, det att jeg ikke slikker henne nok har ingen ting med saken og gjøre for og si det sann. Var selvsagt mer oralsex fra min side i starten, men gidder ikke og bare gi og aldri få. Jeg syntes det er digg og slikke, men er egentlig litt en prinsipp-sak for meg det der. Hadde hun spurt skulle hun fått det oftere da ;) 

Anonymkode: 4f07e...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ThotSlayer

Slutt å gå ned på henne og hvis hun spør hvorfor så sier du fordi hun ikke går ned på deg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min type er BJ det beste han vet, og i starten syntes jeg ikke noe om det. Vi snakket mye om det i en periode og jeg bestemte meg for å prøve for å glede han. Han ga meg mye tilbakemeldinger på hva han likte og ikke likte.

Etterhvert har BJ blitt en del av sexlivet vårt og jeg føler meg trygg på å gi det. Dette tok ca 2 år men for meg var kommunikasjon det som gjorde meg trygg. 

 

Anonymkode: ccc24...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har nå i 8 måneder prøvd og få meg en BJ av dama,

Sex er gi og ta i know i know, jeg har slikket henne en gang i blandt i håp på og få noe tilbake.

Verdt og nevne att hun har hatt noen traumatiske hendelser når det kommer til sexlivet hennes men det er jo 1.5år siden++ 
Skulle tro att hun er ''trygg'' nok på meg til og gjøre det? Forsto jo godt att hun ikke ville suge i starten av forholdet i forhold til det som har skjedd tidligere.
Personlig syntes jeg att sexen blir litt kjedelig for min del, da det som oftest ender i fingring og en halvtime med misjonær/doggy :P  Noen tips til og komme nærmere en BJ? eller vertifall få henne til og prøve? 
 

Anonymkode: 4f07e...1d5

Trenger du virkelig å spørre om råd her? Du har jo svaret på hvorfor hun ikke vil suge deg. Du fremstiller deg selv som lite empatisk her.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ThotSlayer skrev:

Slutt å gå ned på henne og hvis hun spør hvorfor så sier du fordi hun ikke går ned på deg

 

Hun har blitt utsatt for noen traumatisk hendelser som er relatert til sexlivet hennes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...