Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2019

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en svenske som bestemmer rekkefølgen, Christer Björkman. Deltagerne trekker halvdel, og så bestemmer Björkman (sammen med et lite team) resten.

Anonymkode: 22b6d...aa9

Jeg svarer meg selv for å tilføye at jeg tror at Jon Ola Sand også er med og bestemmer rekkefølgen. Han godkjenner sikkert i det minste.

Anonymkode: 22b6d...aa9

• Liker 1
Skrevet

Teknikken sviktet Norge da Keiino fremførte sin låt for den internasjonale juryen, skriver TV2. Norge skal ha sendt inn klage, men det er usikkert om de får synge på nytt.

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, NordicViking skrev:

Teknikken sviktet Norge da Keiino fremførte sin låt for den internasjonale juryen, skriver TV2. Norge skal ha sendt inn klage, men det er usikkert om de får synge på nytt.

Klagen ble avslått, dette står på nrk.no/mgp

Skrevet
4 minutter siden, J19 said:

Klagen ble avslått, dette står på nrk.no/mgp

Så tullete...

• Liker 4
Skrevet
34 minutter siden, PaperFlower skrev:

Så tullete...

Veldig. Joiksoloen var veldig rar på generalprøven, og vet ikke om det skyldes det tekniske/at de ble stresset, men dette kan definitivt påvirke jurystemmene selv om de ikke skal bedømme kamerafeil.  Utenom dette så hørtes refrenget veldig bra ut i dag, og det var bare joiken som virket litt dårlig. Men jeg fikk jo ikke sett hvordan sceneshowet ble, om de lot seg affisere av det.

Det som er positivt er at avslaget vekker en del reaksjoner og oppmerksomhet på Twitter, som kan bety ekstra sympatistemmer i fra seerne. Mange fans som virker å være veldig forbannet over dette, så de gir muligens noen ekstra stemmer i morgen på grunn av det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis vi skal opprettholde det systemet vi har begynt på ang Norges  Eurovisionseire så må vi vinne i dag;) 

1985-1995 2009....2019! 😂🎉

Anonymkode: 013ff...754

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror Nederland er min favoritt i år. Den er utrolig fin!

Men jeg synes ikke den var noe spesiell første gangen jeg hørte den. Jeg hadde sett på oddsen at den lå best an, så jeg hørte den noen ganger til. Og den ble bare finere og finere for hver gang jeg hørte den. Så dersom jeg hadde hørt den for første gang i kveld, så hadde den bare forsvunnet under radaren. 

Anonymkode: 1d9ee...f51

• Liker 2
Skrevet

Da har Norge krøpet seg forbi Frankrike på oddsen og ligger nå som nummer 9! Sverige ligger på 4. nå, Sveits har krøpet seg forbi, også Island et hakk opp og Russland et hakk ned. 

Gleder meg til i kveld!

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror Nederland er min favoritt i år. Den er utrolig fin!

Men jeg synes ikke den var noe spesiell første gangen jeg hørte den. Jeg hadde sett på oddsen at den lå best an, så jeg hørte den noen ganger til. Og den ble bare finere og finere for hver gang jeg hørte den. Så dersom jeg hadde hørt den for første gang i kveld, så hadde den bare forsvunnet under radaren. 

Samme her. Likte ikke Nederland så godt først, måtte høre sangen et par ganger, og nå elsker jeg den. Tror derfor det kan bli litt spennende likevel selv om Nederland er øverst på bettingslistene med STOR margin..

Skrevet

Jeg ser at en del her inne sier de liker Nederland sin. Så nå tok jeg og hørte på Nederland sin

Jeg likte den ikke

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Når begynner det i kveld?:nori:

Anonymkode: 21966...b95

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg ser at en del her inne sier de liker Nederland sin. Så nå tok jeg og hørte på Nederland sin

Jeg likte den ikke

Kanskje du må høre den noen ganger til😄

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når begynner det i kveld?:nori:

Anonymkode: 21966...b95

Kl 21. Og P3morgen skal ha eurovision-vorspiel fra kl 20.20 på NRK3 :) 

• Liker 1
Skrevet

Skjønner virkelig ikke at Australia er nr 2 på oddsen. Spektakulært sceneshow ja,men rotete sang. 

Mine favoritter: Frankrike, Nederland og Italia. 

AnonymBruker
Skrevet

Bare å krysse fingrene for at Norge ikke vinner! Russland vinner 

Anonymkode: 38cd3...e3c

Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Russland kan bare ikke vinne... for en kjedelig sang, den gir meg ingenting

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, J19 skrev:

Russland kan bare ikke vinne... for en kjedelig sang, den gir meg ingenting

Norge må ikke vinne fordi da går skattepengene til dette. Russland vinner fordi dem har flest avspillinger på Youtube. Det har mye å si. Russland eller Nederland (bookmakers favoritt) vinner. Liker ingen av sangene

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høyere og høyere odds ifht russisk vinner, så det tviler jeg på. De deler nok stemmer med Nederland, iom at de begge er ballader. Også er det jo Russland...De ligger på nivå med Norge på oddsen, men selvfølgelig, alt kan skje! 

Men Sveits derimot seiler opp som en sterk utfordrer til Nederland. De synger også nest sist, veldig fordel! Australia forstår jeg ikke at ligger så høyt oppe, sangen er jo ikke bra...

Skrevet (endret)

Har Island som en stor outsider i år. veldig original konsept.

Nederland får man jo gåsehud av og tror den vinner:skya:

Videre har jeg null tro på frankrike. han har en svak stemme og de trekker ikke på noen emosjonelle strenger. fjas

Endret av megda
  • Liker 2
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norge må ikke vinne fordi da går skattepengene til dette. Russland vinner fordi dem har flest avspillinger på Youtube. Det har mye å si. Russland eller Nederland (bookmakers favoritt) vinner. Liker ingen av sangene

Russland står foreløpig på en 8. plass på oddsen, så tviler på at de vinner. Er tydeligvis veldig viktig for dem å vinne, når de bruker millioner av kroner på sceneshowet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...